@MamaPatrica wat verschrikkelijk zeg, weet even niet wat ik moet zeggen. @Nathalie, Aichaaa, Smiley, Madelon, Friezin en Mac jullie gelukkig wel een goede echo. Gefeliciteerd! @Lien84 Gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! @Alle mamas die in de tussentijd de 12 weken grens hebben gehaald, @smiley24; die plopjes kunnen je darmen zijn die over elkaar heen schieten en ik vermoed dat je beepje ruimte wil! Ik ben weer wat opgeknapt gelukkig......Maar heb helemaal geen zin in wat dan ook! Erg is dat zeg, heb in 2 dagen met tegenzin alle sint inkopen gedaan, terwijl ik normaal zo graag winkel Ach ja, komt wel weer. Girafje en alle anderen die met kinderen werken, volgens mij is het de tijd van het jaar dat al die kids zo onrustig en druk en dwars zijn (spanning van sinterklaas in combinatie met slecht weer)....Gaat wel over. Lies Jacqueline
@ Mac: gefeliciteerd met je goede echo! Hier alles oke. Heb wel weer last van m'n baarmoeder, maar ik neem aan dat dat juist is omdat ie groeit, dus ik beschouw t als een goed teken We hebben een afspraak voor een rondleiding op een kinderdagverblijf. Wordt wel heel echt zo, hoor... Superspannend... Kraamzorg is ook al aangevraagd... Zo, de bevalling kan beginnen, ghehe...
Hallo allemaal... Mijn schoonzusje is ook aan t proberen zwanger te worden van de tweede. Ze heeft vandaag een test gedaan...4 dagen voor NOD, willen jullie eens kijken? Ik zie wel een licht streepje, al is de foto niet zo duidelijk: Alvast bedankt meiden! Liefs Debbie
bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik vanaf week 12 bi en nu begint het ook alweer. het kan zeker dat je er last van krijgt.
Hai, Ja volgende week doen ze dat nogmaals...maar gisteren zag het er al zo uit...maar ze kijken nogw el eerst ja... Laat me nog maar heel even tot volgende week staan...voelt beter....baby zit nog in mn buik.... thanks!
depke het is niet zo goed te zien ik kan er niet wijs uit worden. @basmalah vervelend he die dromen! ik droomde laatst dat ik ruzie had met mijn moeder en dat ze mijn polsen doorsneed heel eng ik droom niet over de kleine. @mooii heel veel sterkte meid.
Hè bah, ik lees nog steeds hele nare verhalen van sommige meiden. @mmooii: heel veel succes volgende week. Gaat je (ex)vriend mee of neem je lekker iemand anders mee? I.i.g. heel veel succes. @MammieParticia & Berenbotje, veel succes meiden, ik hoop dat jullie dit verlies een plekje kunnen geven
Debke83, ik zie toch wel een streepje en een streep is een streep. Dames, ik mag weer plat, als dit zo doorgaat worden het nog lange maanden xx
@ debke: Ja hoor, zie een streep Net even bij babypark in Kesteren geweest. Veel leuke dingen gezien maar die kan ik nog niet kopen omdat ik nog niet weet wat het word .. Net weer boven de wc gehangen, mijn eten er weer uit Hou niks binnen. Denk dat ik daarom zo moe ben, krijg helemaal geen energie binnen ..
Ik was dit topic kwijt! Lekker suf! Maar bijlezen red ik niet hoor, gaat hier zo hard.... Ik mag maandag eindelijk voor de eerste echo. Ben zo zenuwachtig, hoop dat alles goed is. Hier ook veel hele rare dromen. Gisteren droomde ik dat ik een miskraam had, van een 4ling... En toen had ik dus ook al die ienieminie babytjes echt in mijn had... heel raar.
Ik droom ook de laatste paar dagen zo raar.... De eerste rare droom was bij mij ook van een miskraam, kan je zien wat er allemaal leeft in die koppies van ons Afgelopen nacht droomde ik van een stel mishandelde paarden ?!?!? De vader van de jongens die ervoor verantwoordelijk waren stond naast me en maakte de opmerking:"dat zullen die van mij wel weer hebben gedaan"?!?!? Elk uur lig ik ongeveer wakker, van het minste of geringste word ik wakker ( Heb ook mega wallen en bleek koppie )
Mijn eerste rare droom was dat ik een baby had gekregen samen met Gerard Joling. Hij was zo trots. Patty Brard zei Ik heb hem nog nooit zo zien stralen. Dit een paar dagen voor ik het wist. en vaak dromen dat het mis gaat. Denk dat we toch allemaal bang zijn.
Hahaha, die dromen ja! Ik neem ze niet meer serieus nadat ik twee weken geleden ben bevallen van een winterpeen, haha! Maar heb ze ook elke nacht, de ene keer een soort nachtmerrie, de andere keer lach ik me kapot! Vanacht heb ik nog een vrouw aangevallen die bij de inschrijfbalie op mijn werk een sigaret durfde op te steken en niet uit wilde maken.........ik ben zelf gestopt met roken, dus zal daar wel iets mee te maken hebben, haha! Een paar dagen geleden was minder, ik droomde dat we op stap gingen en toen was ik mijn vriend kwijt geraakt. Ik werd beroofd op straat en toen ben ik huilend naar het huis van zijn ouders gelopen, bleek hij daar helemaal onder de drugs op de bank te zitten en begon ie mij ook nog eens uit te lachen ipv te troosten. Ik werd echt superboos wakker! Toen ik het tegen hem vertelde begon hij kei hard te lachen, want zoiets zou hij echt NOOIT doen...maar ja, dat rotgevoel bleef wel de hele dag hangen! Rare machines die zwangere lijfen van ons!