Ja vreemde mensen dromen vreemde dingen he hahahahhaa heb er zelf ook erg om moeten lachen. zit het doodleuk op mijn werk te vertellen en een paar dagen later heb ik twee strepen in handen. heel maf
hey meiden mac gefeliciteerd met je mooie echo lekker zeg! mooiii, maar wat hebben ze precies gezien dan?dat het hartje niet meer klopte, want je zei eerst dat ze alleen minder leven zagen? beertje, mag je niet eerder een echo dan?of wil je dat zelf niet. ik heb hiervoor ook een ma gehad, maar was echt blij dat ik nu weer lekker vroeg mocht, zou t anders echt niet vol houden haha. over die dromen, hahahahah kan er wel om lachen, heb er zelf geen last van. simoon balen zeg, moet je nu echt hele dagen plat ofzo of?jeetje hoop idd voor je dat dat niet zo blijft. hier alles goed, heb ook wel t idee dat me onderbuik iets strakker word, had eerst zo'n 5cm onder me navel zo'n prachtig vetgleufje/rolletje zeg maar, maar die word steeds iets minder.... zaterdag weer echo joehoeeee ow ja er was hier laatst iemand die zei dat ze bij miss etam zwarte buikband met steentjes hadden? ik ben gek op zwart en steentjes dus ben gaan kijken, maar ze hadden uberhaupt geen positiekleding....jammerrrr xxxxx
Ik moest echt hardop lachen om die droom met gerard joling en patty brard! Geweldig! Die zwarte buikband met steentjes klinkt wel heel leuk trouwens, van het weekend ook maar ff kijken bij Miss Etam, en dan hopen dat ze hier wel positiekleding hebben.
hoi hoi mac, gefeliciteerd met je mooie echo over dromen: nu ik dat lees bedenk ik me ineensdat ik ook vanacht eng gedroomd heb..... maar volgens mij ging het niet over mezelf, ik weet het niet meer....... nog 9 daagjes dan mag ik weer voor een echo ...... kan niet wachten......
nee echt onderin mijn rug het lijkt wel een beetje op menstruatiepijn in je rug. maar nu dit keer heb ik het wel ook bij mijn heupen en in mijn onderrug. je merkt het vooral als je druk bent geweest of als je veel getilt of gelopen hebt. het is gewoon een hele zeurderige pijn onderin je rug. het kan steeds erger worden ik kon op een gegeven moment nog maar moelijk traplopen en bijv opstaan van de bank of stoel. zo nu even de rest bijlezen .
haha wat een dromen moet er echt om lachen! ik ga zo ghost wisperer kijken dus dat wordt vannacht weer raar dromen.
Mijn ex vriend mag niet een mee! Hij wil mijn en de baby niet....en wil er niks mee te maken hebben en geen verantwoording voor! Door hem heb ik deze stress gekregen en is het uiteindelijk verkeerd afgelopen...dat neem ik hem meer dan kwalijk! Eerlijk gezegd weet hij niet dat ik volgende week moet! Hij zal alleen maar blij zijn als de baby weg is dus heb het hem nog niet kunnen vertellen.... Mijn lieve moeder gaat met me mee...kan haar steun heel hard gebruiken want zie er erg tegenop....
Ja eerst zagen ze minder leven en gisteren geen leven meer....baby is toch afgestorven...waar ik al bang voor was Hartje klopt niet meer....
@Mmooii: he wat klote meis. Wel fijn dat je moeder meegaat. Je moet op dat moment sowieso niet alleen zijn. Hou je sterk meid! Heeeeel veeeeel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel.
Heej meiden, Ik heb vandaag ff een nieuwe buikfoto gemaakt, staat in mijn album! Hebben jullie ook al zo'n buikjes? Kus dootje
Wat leuk dat je het bij jullie al zo ziet! Ik heb van mezelf al een dikke buik , dus voordat je bij mij wat ziet zal nog wel heel lang duren.
Het kunnen je darmen zijn, maar dat merk je wel als je straks moet poepen en het is daarna weg. Anders herken ik het niet. Die dromen van jullie, whahahahaha ik lig helemaal in een deuk! Zelf heb ik af en toe voorspellende dromen dus ik ben erg blij dat ik enkel erg vreemde dingen droom over mijn man en niet over mijn beebje. Alhoewel dat ik bij de eerste al met 3 maanden gedroomd had dat ik 5 okt een jongen vast had. En op 4 okt (3wkn te vroeg) is ons zoontje geboren! Groetjes Jacqueline
nou ik zie wel een streepje op die test hoor... ik zeg voorzichtig ZWANGER! en hier alles verder nog oke... buikje? nee nog niet echt... alleen 's avonds als ik hem echt helemaal ontspannen heb, maar dat heb ik als ik loop nooit... trek automatisch buikspieren aan... kan nog in mijn eigen broeken, alleen de boord van de spijkerbroek zit niet altijd even lekker... als ik zit trek ik deze over mijn randje buik, hihi...
Meiden ik ga jullie een paar dagen verlaten. Ga morgen t/m zondag naar Parijs. Dus als jullie niets van me horen.. niet ongerust worden Tot maandag! XXX