Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hihi idd Marb..een week vroeger dan aangegeven op de doos :D..echt helemaal leuk.

Madelon, je kan hem ook via de webshop van de kijkshop bestellen...dan heb je hem binnen 24 uur in huis ;)

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    debsje wat leuk dat je het hartje gehoord hebt :D ik wil ook ik wil ook! maar is voor mij nog te vroeg helaas.

alles goed met je verder?

3. debsje1977

Ja alles goed...klachtjes beginnnen langzaam wat minder te worden...wat ik wel beetje eng vind maar weet dat met 12 weken ongeveer dat zou kunnen dus hou me maar voor dat alles goed is...en nu je zelf het hartje gehoord heb geeft dat weer een boest vertrouwen ;)

Met jou ook alles oke? las dat je nog erg onzeker bent enzo

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes meer. Vond dat ook best vreemd, maar op de echo was alles goed zei VK.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja is van boven en zijn de beentjes mooi he

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    fijn om te horen dat het zo goed met je gaat!
    ja ben weer erg onzeker de laatste dagen. Mn enige kwaaltje, pijnlijke borsten, is verdwenen.... dat maakt me onzeker. Maar ach, moet ik eigenlijk niet doen..... nog een weekje wachten voor de 2e echo.

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

mijn kwaaltjes zijn er ook nauwelijks meer, begin me steeds beter te voelen, heerlijk!

over de angelsound enzo.
    mn vk raadde het echt af, de baby zoveel mogelijk met rust laten.
    ookal wordt er geschreven dat het geen kwaad kan en moet toch iets van straling enzo bijzitten anders hoor je het niet.
    dus denk er over na of overleg met je eigen vk!
    is maar een tip!

xxx

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh dat geeft me weer een opgelucht gevoel :D

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Ik hoorde dat dit alleen geldt voor de eerste paar weken. Na 12 weken kan het geen kwaad meer. Sowieso wordt aangeraden het niet te vaak te doen, maar 1 of 2 keer per week kan geen kwaad.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je lichaam raakt ook gewend aan de grotere hoeveelheden hcg he...
    en na een week of 10 neemt het af... en de kwaaltjes kunnen ook afnemen.

Helaas was de wc vanochtend weer mijn grote vriend... bah

11. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Dat heb ik ook hoor!
    Zelfs mijn borsten voel ik niet meer en op de echo zag alles er prima uit!
    Maak mezelf ook helemaal geen zorgen, het voelt namelijk gewoon goed.

@all die de 10 wkn hebben bereikt: Ik heb een interessant stukje gelezen in het boek "Zwanger" van Anja de Grient Dreux.
    Bij 10 wkn is je kindje namelijk helemaal compleet, alleen moeten alle organen zich verder ontwikkelen en de juiste plaats krijgen, maar de kans op een MK is dan 0,5%. De kritieke grens is dus bereikt. De reden dat 12 wkn wordt genoemd als kritieke grens heeft ermee te maken dat de VK vanaf dan het hartje van buitenaf kan horen. Dus eigenlijk mogen we iedereen die 10 wkn is al van harte feliciteren! :D

@Marb, cool dat je hem hebt gevonden het hartje! Wordt geduld dus toch beloond ;)

Ga zo met de hond wandelen, maar als ik naar buiten kijk, heb ik daar toch echt geen zin in :(

Liefs Anna

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wat fijn om te horen dat bij meer meiden de kwaaltjes verdwenen zijn.
    Alleen vind ik het bij mij wel wat vroeg.....

13. debsje1977

Dat heb ik idd ook begrepen ja....

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

tja mijn vk raadt het af, en dat hou ik maar aan, en ik zou mezelf alleen maar gek maken.
    dus ik doe het sowieso niet.
    juist weer iets moois om elke keer nar toe te leven bij de vk.

15. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb ook elke keer extreme buikpijn, met de echo bij mij kunnen ze niets ontdekken om verstopping te voorkomen heb ik dagelijks lactulose gekregen maar echt helpen doet niets.... Mocht jij de tip krijgen dan hoor ik het graag!

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Die grens van 10 weken klopt niet helemaal hoor, volgens mijn gyn ligt de officiele grens zelfs bij 13 weken!

17. Emme

Emme Niet meer actief

Hé meiden,

Even weer een teken van leven vanuit Dubai. Ben een weekje niet op het forum geweest omdat ik nog steeds flink beroerd ben... Volgende week zaterdag eindelijk de eerste echo, spannend!

Las toch weer een paar negatieve berichten, veel sterkte allemaal.

Gelukkig ook veel positiviteit en een paar mooie buikjes :).

Na volgende week hoop ik weer wat vaker langs te komen. Alvast een prettig weekend!

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

even een snel berichtje.
    Rolde bijna van m'n stoel van het lachen over al jullie dromen! :D Bevallen van een winterpeen en bevallen met Gerard Joling. Hoe kom je eraan? haha

Tipje:
    Er is dit weekend in de Rijnhal in Arnhem Yuniorbeurs voor (aanstaande) ouders.
    Ga er vanmiddag naartoe. Ben benieuwd!

Nu eerst maar eens aankleden, schandalig. Loop nog steeds in pyama.
    Lekker m'n nieuwe kleren aan :D

19. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hoi meiden, hier een berichtje van mij. Ik voel me eindelijk niet meer zo beroerd en lusteloos, heb weer zin in dingen. Woensdag heb ik mijn eerste echo gehad en alles was in orde. Ik ben zo trots en opgelucht nu eindelijk eens te zien wat er in mijn buik gebeurt. De echoscopiste heeft me wel een paar dagen terug gezet dus vandaag ben ik officieel 10 weken. Allemaal alvast een fijn weekend! Ik blijf meelezen ;)

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames,

Lees vanavond even bij, heb gisteren avonddienst gehad en moet zeggen dat ik nu nog ontzettend moe ben, mijn dochtertje ligt net op bed dus mama gaat even dutje doen op de bank en erna boodschappen doen.. brrr met dit weer blijf ik liever binnen maarja boodschappen moeten ook gebeuren want moet morgenvroeg werken en daarna gaan we naar rotterdam the night of the proms :)

Deel Deze Pagina