Hallo Allemaal, Ben vandaag voor het eerst bij de vk geweest. En heb vrijdag de 28ste mijn eerste echo. Nog een weekje dus. Ik heb ook veel minder klachten dan 2 weken terug en de vk zei dat het echt met vlagen erger is bij de meeste meiden. En dat ze dan ook soms ineens weer even weg zijn. Ik heb niet alles bijgelezen maar ik had die buikbanden bij miss etam gezien. Alleen in mijn woonplaats hadden ze ze niet. Dus het verschilt echt per vestiging denk ik. Ik had hem gezien in Leidschendam mocht iemand daar bij in de buurt wonen op de bovenverdieping. Maar ik ga er maandag 1 halen en dan zal ik een foto maken. Als ze ze nog hebben. Nou iedereen sterkte met de moeheid enzo en heel fijn weekend allemaal!
Ook raar dat ze dat dan toch in dat boek schrijven Er staat zelfs op de voorpagina dat het boek wordt aanbevolen door verloskundigen en gynaecologen. Dan wachten we gewoon tot 12 wkn Bedankt voor je reactie trouwens! Liefs Anna
Ik had het ook gezelezen, volgens mij in de zwangerschapsbijbel. Maar wat maakt het uit als alles maar goed blijft gaan! x Inger
Bij mij hebben ze ontdekt dat ik elke keer ontstekingen heb in mijn buik, dat kunnen ze heel makkelijk testen door bloed te prikken. Het enige wat bij mij werkt is plat liggen, elke keer als ik iets doe lijkt het net of de ontsteking zich verspreid. succes xx
@Inger, is een mooi boek de zwangerschapsbijbel! Mijn zus heeft hem ook. En idd wat maakt het uit het zit toch goed zo Spannend jij hebt maandag al de 12 wkn echo, ben benieuwd naar de mooie foto's en hopelijk zie je je kindje lekker springen en bewegen @Lautjuh en Simoon, hebben jullie al eens gedacht ook om langs een acupuncturist te gaan? Deze kunnen in het darmgebied veel betekenen! Hoop in ieder geval dat jullie jezelf snel beter zullen voelen. Liefs Anna
Thanks Anna! Ik vind het steeds spannender worden... Jij ook nog maar ruim 1 weekje toch?! Ik laat maandag snel van me horen! Prettig weekend allemaal! x Inger
Wat een maffe dromen hier.. Ik heb wel ooit eens gedroomd dat we een tweeling gekregen hadden, en we hadden maar op 1 gerekend.. moesten dus nog een naam verzinnen en spullen bijkopen enz. Ook wel een beetje vreemd Bij mij zijn de klachten ook vrijwel weg, alleen nog pijnlijke borsen.. Ik vind het wel prettig zo hoor! Kan ik tenminste genieten!
ik las iets over buikbanden van de miss etam. heb er net twee gekocht voor 12.50. ze hebben ook 15%korting. ik heb neutrale gekocht, zwart en bruin. handig als sommige shirtjes te kort worden. trouwens nog meer gekocht hoor bij miss etam......
ik voel me ok eindelijk wat minder beroerd! heb zelf gesnoept vandeweek! daar had ik daarvoor echt geen trek in...maar nu ineens wel! ver zijn we druk aan het verbouwen...de badkamer is helemaal leeg...dus ik heb nog niet gedouched...stink lekker strakjes naar mn schoonouders daar even douchen!
meiden...miss is deze link wat. zag al dat Mac al gewinkeld had bij miss Etam hier de 4 x 15% kortings bonnen http://nieuwsbrief.missetam.nl/kortings ... r2008.html
wij kunnen w.s. een leuke babykamer van iemand overnemen, helemaal super, alleen nog eens worden over de prijs. had niet verwacht dat mn man hem mooi zou vinden. maar hij vindt hem ook leuk. zou mooi zijn, want over de kinderwagen zijn we ook al uit. gaat ineens snel zo.
Gadsie, hoor net dat er bij iemand die ik ken het hartje van de baby is gestopt (is een week verder dan ik). Vind het toch wel eng hoor. Je hoort het zo vaak. Dinsdag was alles goed bij VK, moet over 5 weken weer. Mag toch echt hopen dat het dan nog goed is.
he, dat nieuws willen we niet horen he... maar was het net gestopt, of al eerder en kwamen ze er nu achter?
Zulk nieuws willen we inderdaad niet horen. Ze was maandag geweest en moest gisteren of vandaag naar het ziekenhuis. Heb het verder allemaal nog niet gehoord.
Dat moet ik dan even na laten kijken. Bij mij hebben ze alleen naar mijn eierstokken en vocht in buikholte gekeken met echo, daar zagen ze niets raars aan dus gingen ze er van uit dat het wel verstopping zou zijn, maar na anderhalve week laxeermiddel nog geen verbetering.
Hoi allemaal, Ik had vanmorgen even urine ingeleverd bij de dokter om te kijken of ik 'n blaasonsteking had en toen ik net belde voor de uitslag hoorde ik dat het geen blaasontsteking was maar dat er wel suiker in mijn urine zat. Dat kan volgens de dokter duiden op zwangerschapsuiker. Nu moet ik maandag mijn bloed laten prikken om te kijken hoe hoog mijn suiker is. Ik maak me best wel ongerust want ik ben in die 3 maanden best wel heel veel aangekomen (durf het niet eens te tikken hier hoeveel ) maar ja aan de andere kant was mijn kleintje niet groter dan mijn termijn. Nou ja we zien het wel en als het zo is ben ik er wel vroeg bij (al las ik net ergens van 'n vrouw die zwanger was die 8 keer per dag haar suiker moest testen en insuline moest inspuiten bij haar eigen en ik heb al 'n prikfobie ) Zooow sorrie voor mijn egoverhaal maar moest het toch ff kwijt, Groetjes Aicha
He Aichaaaa dat zou niet zo mooi zijn. Maak je niet te veel druk over het aannkomen nu hoor. Misschien gaat het straks minder snel Jeetje wat gaat het eigenlijk hard he. Alweer veel over de 12 weken en al weer een hoop over de 10 weken. Jeetje wat goed. Ik neem als het lukt even een time-out van mijn werk. Is te lang verhaal om hier neer te zetten maar zit er echt helemaal doorheen *snik*