Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

jeetje nathalie wat een verhaal brrr als ik dat zeg word dat positieve gevoel van mij toch even minder, bah zeg, weet je al iets meer?

over miss etam, ik ben net geweest bij een andere, haaden ze ook geen effen zwarte met steentjes, maar wel een andere hele leuk, grijs, met zwarte fluwelen letters:sweet mama, en dan steentjes en glitters, zal vant weekend wel ff een fotootje maken voor jullie?

vinnies was die die jij had gezien effen zwart met steentjes?

als iemand m anders ziet wil die m dan voor mij meenemen?

nou ik heb vanmorgen op de wc zitten huilen bijna, ik weet dat de stoelgang wat moelijker kan gaan, en ik zal ook niet in details treden, maar kortgezegd, het was een ramp, heb er een uur gezeten!pffffffffffffff, nog nooit ziets ergs meegemaakt.....

nou morgen weer echo hoop dat alles weer goed is, word toch wel bang na berichten als die van nathalie

xxx

2. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Dat is best vervelend!
    Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad, alleen wat later in zwangerschap, rond 20 weken!
    Ik heb nooit hoeven spuiten hoor, dat verschilt per mens!
    Verder kreeg ik wel een apart dieet! Want ja je moet op suikers letten natuurlijk....maar daar zullen ze je wel meer over vertellen!

Verder moest ik regelmatig een dagcurve in ziekenhuis maken! Wat betekent dat je nuchter om 8.00 uur moet prikken, dan iets eten en 10.00 uur weer prikken en dan 12.00 uur eten en weer om 14.00 uur komen prikken! BEst drukkies dus maar is voor het goede doel natuurlijk!

Het vele aankomen heeft waarschijnlijk wel met je suiker te maken! Ik kwam geloof ik wel 28 kilo aan bij de zwangerschap van mijn 1e! pfff
    En je hebt grote kans op grote baby! Ik heb 2x een dikke 8 ponder op de werelnd gezet, en dat met 38 weken! ;)
    Verder gezond hoor! Mijn dochter had alleen ff wat te weinig suiker in haar lichaam dus dat kreeg ze erbij! Mijn zoontje was eigenlijk gelijk goed!
    Je moeyt waarschijnlijk wel in het ziekenhuis bevallen nu omdat de kans bestaat dat je kindje geen suiker in zijn lichaampje heeft en dat dan dus moet kkrijgen, maar hoeft niet het geval te zijn hoor!

Het is dus best wat vervelend allemaal maar hoeft je zwangerschap niet geheel te verpesten! ;)
    Wel maak je veel kans op ouderdomssuiker nu op oudere leeftijd! Eenmaal zwangerssuiker vergroot die kans gewoon heel erg!

xx

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hi meiden,

Ik doe even ego hoor vandaag.. Ik heb mijn derde ( en laatste tot 20 weken ) echo gehad en alles was helemaal super!
    Alleen zat er steeds iets voor het beeld bij de uitwendige echo. Eerst dacht ze aan de placenta, maar na het iets beter bekeken te hebben denkt ze nu aan een vleesboom..
    Het schijnt vaker voor te komen en helemaal niet erg te zijn. Heeft iemand hier misschien meer info over of ervaring mee?
    Ze bekijkt bij de 20 weken nog een keer hoe het er dan uitziet.

Maar ik kreeg nu dus een inwendige echo en de foto's zijn echt zoooo mooi... Ik ben helemaal verliefd. Ik zal ze zo in mijn album zetten.

Ze vroeg trouwens of we willen weten wat t wordt, wat dus niet het geval is. Manlief maakte nog een opmerking dat het sowieso knap is dat ze dat op een echo kunnen zien, zegt ze: ik heb het al gezien hoor, ik zag het gelijk!
    Hmmmz wat denken jullie dan? Als het na een paar tellen al zo duidelijk is denk ik aan een piemelemoos haha,jullie?

Nou ik ga even de foto's plaatsen.
    Doei allemaal!

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Staan erop hoor! Ben vandaag al 13 weken volgens de echo, maar laat voorlopig wel gewoon 31 mei staan.

Ohja we hebben ook al de babykamer besteld bij babydump. Nu wordt het wel echt echt!

En ik zal snel weer wat minder ego zijn, sorry! Ik heb het alleen zo druk gehad van de week dat ik niet alles bij kan lezen.
    Byebye x

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    pff ik wil geen negatieve dingen meer horen. Wij gaan ervan uit dat alles gewoon goed gaat lopen bij ons allen.

Anoniempje; bedoel je deze buikband ---> zie mijn album. Deze heb ik ook uit Miss Etam, heel leuk. Morgen ff shoppen voor nieuwe spulletjes. Ik zal hier wel kijken of ze die met steentjes hebben.

Wat balen joh van de stoelgang. Probeer je het ook met fruit en water? helpt ook tegen verstopping. Nou succes in ieder geval.

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ meris: af en toe ff ego mag hoor!
    Wat een super foto's zeg! het is onmogelijk om daar niet verliefd op te worden als moeder :). Hoop dat ik woensdag ook zulke mooie foto's krijg :D
    Hoop voor je dat het meevalt die vleesboom. Ken zelf niemand bij wie dit ook gebeurt is.

En wat betreft het geslacht: misschien heeft ze juist wel geen piemeloos gezien :p. Zolang zij niets zegt en jij het niet wil weten zul je echt moeten wachten tot de geboorte.

Groetjes Annemiek

7. demi26

demi26 Niet meer actief

tja als ze het nu gelijk al zo duidelijk kon zien, dan zou ik ook denken aan zo'n klein pielemansje :) Dat is altijd heel duidelijk waar te nemen...

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoeft niet hoor, meisjes hebben vaak hele dikke lipjes :) Echt zo'n hamburger haha.
    Super mooie echo trouwens, hoop dat mijn volgende ook zo duidelijk is ..

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mooie echo meris.

Bij mijn echo van afgelopen woensdag zagen we ook een piemeltje, maar in deze periode is het geslacht in ontwikkeling en hebben zowel meisjes als jochies een piemeltje. Vond het wel grappig, want ik dacht zo hey dat zie je vroeg. Maar de gyn. gaf aan dat het nu nog hetzelfde is. Dus nog ff geduld hebben :)

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey smiley

nee die is het niet haha maar die heb ik ook in me hand gehad in t zwart, heb je die ik bedoel niet ind e win kel zien liggen?
    grijs met een dun streepje en dan dus sweet mama...
    maar als jij zou willen kijken voor mij zou ik heeeel lief vinden....

ja zeker vervelend die verstopping hop t nooit meer mee te maken haha.

meris prachtige echo zeg!

xxx

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    meris wat een prachtige echo! zo veel gegroeid na die echo van 10 weken.. het is nu nog meer helemaal eenmensje! geweldig.. stiekem wor dik ook jaloers.. ik wil er met 13 week ook een hahaha.. maar goed we wachten rustig tot de 20 week

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    He dames, ik heb even een vraagje.

ik wil graag als babybedje zo'n romantisch metalen bedje. Nu heb ik een paar mooie bij babypark zien staan. Nu staat er ook 1 via marktplaats te koop. Die man zegt dat het bedje een jaar is gebruikt..

Ik weet nu niet of ik beter een nieuwe kan kopen .. je weet natuurlijk nooit of het bedje helemaal goed is. Wat zouden jullie doen?

Trouwens ... morgen ben ik 12 weken :D :D

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mam en een pretecho laten maken? Ik geloof dat een 3d zo'n 40 euro kost.

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    we laten denk ik maar een pret echo maken .. en dan vind ik persoolijk zo vroeg nog niet mooi genoeg.. wij hebben een pret echo gehad met 27 week bij de 1e. en die vond ik heel mooi..
    dus moet het maar ff uitzingen hahha
    wie weet toch nog een pert echo met de 20 wk--- watdan kan je nog eengroot gedeelte volgens mij van je kindje op 1 echo krijgen..

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

wow wat een gave echo zeg!

16. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hey Meris, gave echo. Enne ik zou niet weten wat het is, kan beide ze zijn er toch voor opgeleid (en hebben het dan nog vaak mis)....

@iedereen slaap lekker ik voel me nog ff beroerd....

liefs Jacqueline

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Bleeeeegh, ben al ruim een uur wakker... Kon niet meer slapen... :(

18. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bah ik werd ook al om 7.30 wakker. En ik had me nog zo voorgenomen om heel lang uit te slapen.. Het lukt me gewoon niet meer, jammer hoor.

Staat er voor vandaag nog iets op de juni-agenda?

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sinds gisteren voel ik me beter.
    Nog wel misselijk, maar niet zo erg meer.
    Toch ga ik me nu zorgen maken, maar moet ik niet doen.
    Gisteravond visite gehad en vanavond gaan we op verjaardag.
    Laat het maar snel dinsdag zijn, want dan heb ik de eerste echo :)

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    goedemorgen allemaal,

vanochtend gelukkig niet overgegeven. Hoop dat het zo blijft :)

En vandaag inmiddels 11 WEKEN, joepie :) :)

Straks ff de stad in om te shoppen..

Deel Deze Pagina