Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Hallo meiden, het is een paar dagen geleden dat ik me heb gemeld.
    ik heb het druk gehad en had wat zaken die mijn hoofd vol hield, dus kon mijn aandacht niet echt hier houden. Heb wel een beetje gevolgd, maar ik ga niet reageren.

wil wel zeggen...
    Meris... wat een prachtig echo! ik ben jaloers nu dat ik niet ook nog een echo krijg en dat ik nu tot de 20 weken moet wachten haha..

woensdag hoor ik het hartje... voor het eerst.. ben toch zenuwachtig.. dnek de hele week weer dingen van.. het zal wel nog leven toch?
    nou volgens mij wel want ik moet raar genoeg vaker kokhalzen bij bepaalde dingen.. raar dat ik er NU pas last van krijgt.

ok gaan geen lang verhaal opeens typen.
    liefs
    Pixie

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he pixie, goed je weer even te zien!

Kreeg van de week mijn eerste cadeautje van VGZ, kreeg het de vorige zwangerschap ook.. een raar groen tasje/zakje met een verkoelend gel masker.. zo een die je eerst in de koelkast kan leggen....

ligt weer lekker stof te verzamelen, net als de vorige keer...

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vandaag een leuke zwarte tuniek gekocht! eindelijk iets, dat lang genoeg is. Ik ben nl heel groot en vaak is alles dan te kort... niet handig met zwangere buik haha...
    we hebben binnenkort op school een gala... en nu kan ik toch een beetje, heel klein beetje gala-achtig doen... echt een heeeeeeel klein beetje haha...
    Heb geen zin om nu echt speciaal iets te gaan kopen hoor, waar ik daarna niks meer aan heb. Kan toch best, zwarte broek met een zwarte tuniek?

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi marloes,
    jij zit ook bij vgz.
    welk pakket heb jij?
    ik heb nu nog de jong en zeker maar moet hem gaan omzetten.
    groetjes jolanda

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    pfff ik ben zoooo moe vandaag ... heb niet eens energie om de hond uit te laten .. en ik heb al honger. mijn vriend heeft late dienst dus ben alleen vanavond.

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow voor wie me fotos niet hebben gezien,(we lezen natuurlijk niet altijd alles terug) ze staan ook in me album, tja ben gewoon heel trots!

net weer even het dvdtje gekeken, geweldig zeg, echt mooi al.

iedereen fijne avond

xxxx

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb het kind en gezin pakket... wel handig nu, vergoedt de bevalling in het ziekenhuis volledig (zonder medische indicatie) vergoedt de eigen bijdrage van de kraamzorg en je krijgt 20 uur extra!
    Tandarts zit er ook standaard bij

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @marloes: tuurlijk kun je dat aantrekken naar het feest!
    @ pixie: goed om weer ff wat van je te horen. krijg zelf ook woensdag het hartje te horen. vind het ook erg spannend!

Heb vanmiddag van mijn zus een lading kleren gekregen. Helaas ben ik een stuk groter en iets smaller, dus moet nog ff kijke of ik er wat aan zal hebben. De lange broeken zijn voor mij eerder kuitbroeken :)
    Er zaten ook een paar leuke shirts in en een lading zwangerschapsondergoed, dus dat scheelt voor mij weer shoppen. Hoewel ik straks genoeg zal shoppen zodra ik een echt buikje krijg!

Vanavond naar een vriendin lekker filmpje kijken en het goede nieuws vertellen :D .

Fijne avond alvast.

Liefs Annemiek

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, ga ik daar eens naar kijken, klinkt in elk geval goed.

10. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Meris en Anoniempjuh gefeliciteerd met de mooie echo's. xxx Joyce

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    smiley lekker wezen shoopen?
    die band toevallig nog gezien?hahahaha

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mooie echo anoniempjuh, leuk is dat he om het in 3d te zien :)

Zijn vandaag wezen shoppen, maar die band hebben ze in Rotterdam ook niet. *jammer* Ze hebben echt alleen die effen en voornamelijk die zwarte en grijze (gestreept) met Sweet Mama erop. Dus helaas..

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    vandaag ook geshopt al kan ik me zelf echt nog niet vnden op een positie afdeling. ee hoor dat duurd nog wel eventjes.. een langere shirt met eventueel een buikband gaat over een tijdje ook nog wel..
    alleen een broek dat word wat lastiger.. maar die gaan we shoppen als we een buik krijgen.. en mijn normale broeken niet meer passen

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik zelf vind het wel moeilijk om leuke positiekleding te kopen. ze hebben overigens nergens leuke kleding. Vandaag alleen een tuniek bij H&M gekocht en voor de rest op zoek geweest naar een leuke spijkerbroek, maar bij Miss Etam hebben ze niet echt leuke broeken. Bij H&M had ik wel een (positie)tuinbroek gepast, maar ik zag mezelf nu, tenminste nog niet, erin lopen :)

En online bij Esprit hebben ze ook niet veel leuke positiemode. Weten jullie nog leuke zaakjes, naast H&M, C&A en Miss Etam?

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey smiley

okeej nou ja jammer, maaruh dan heb je mijne dus wel gezien, met sweet mama, vond je m leuk?

ja zeker leuk die 3d, is echt al een hele baby.

ik heb geen flauw ideej waar je nog meer kleding kunt kopen, kijk er ook nog niet naar moet ik zeggen.
    heb van me schoonzusje 2 tassen vol gekregen met veel leuke dingen dus daar heb ik wel ff genoeg aan, maar als t buikje komt ga ik nog wel even kijken natuurlijk....

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    ja die buikbanden zijn idd leuk. Ik wou die ook halen, maar ze hadden echt alleen maat L. En die zat veel te losjes. Ik heb ook nog 2 tassen vol positiekleding van mijn zus gehad, maar ja elke keer als ik in de stad ben moet ik altijd wel iets kopen :) We moesten vandaag nog cadeaus voor onze bruidsmeisjes gaan kopen en ik dacht tja als we toch in de stad zijn dan kan ik eventueel nog even voor mezelf kijken. Maar ze hebben niet veel leuke moderne kleding.. Moet nog ff wachten dus, tja maar de buik wordt alleen groter en groter. Mijn moeder zei vandaag ook nog: je kan niet meer verborgen houden dat je zwanger bent, want de buik is gewoon nu goed zichtbaar. Want wij willen het voor sommigen nog geheim houden, aangezien we het op onze trouwdag 1 december a.s. als verrassing willen vertellen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Zowel in mijn bruidsjurk als de avondjurk zie je m'n buik.

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey smiley

ja ben gister wel ff door de h&m gelopen maar kon er idd ook niet echt iets leuks zien hangen.
    beetje truttig allemaal,maar ach zie t tegen die tijd wel.

anders moet je op internet s zoeken via google.

wanneer ging je ook alweer trouwen?leuk hoor!
    ik ben niet getrouwd, zou t best willen maja nu helemaal geen centjes meer voor haha.

ja ik heb ook maat s/m gehaald want lijkt me wel fijn als t straks ook echt een beetje strak zit.

kan niet wachtennnnnn

xxxx

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Bij H&M vond ik ook niet niet uitzien. Op die tuniek na :) Online zoeken doe ik ook wel, maar ook niet echt kunnen slagen :(

Wij trouwen 1 december a.s. , nog een paar daagjes. Spannend hoor :) De zenuwen beginnen al door mijn lijf die gieren :) Een hoop geregel hoor, we zijn vanaf begin januari begonnen met het regelen. En nu alles gelukkig geregeld en kan ik rustig van de zwangerschap genieten :)

Trouwen komt vast ook wel bij jou joh.. Een kleine + trouwen is inderdaad een behoorlijke investering. Eerst de 1 en dan het ander ;) Want ik had ook niet verwacht dat ik na mijn laatste mk zo snel zwanger zou raken. Ik was er zoooo op gefocust dat het echt een obsessie werd. En toen had ik het een maandje laten rusten en ja hoor stond ik vroegtijdig voor mijn NOD met een positieve test. Tja je geluk kan niet op..

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ladies, ik ga lekker op bed tv kijken. Een beetje bijkomen, ben nogal moe..

Fijne avond allen.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Weet iemand hoe lang je van te voren een 3d echo moet aanvragen? Ik heb nog geen idee waar ik dat kan doen eigenlijk ..

Deel Deze Pagina