marb ik zie net al je testen op een rijtje wat GOEHOED! ben blij voor je! Hey is er al een nieuwe lijst met alle datums of niet?
Hier ook weer van de partij. Gister lag ik pas om half twaalf in bed. Ik heb gelukkig geen hoofdpijn meer, maar manlief heeft last van vastzittend slijm. En mannen kunnen niet zoeken dus kon ik voor hem de hoestdrank etc opzoeken. Grrr. Dochterlief was in bad geweest en heeft de hele nacht doorgeslapen. Heerlijk dat meisje. Vanmorgen heel moe en ontzettende trek... zucht, wordt een beetje gek van die onzekerheden. Maar heb beloofd om samen met manlief te testen. En dan minimaal 2 dg over tijd. BEN ZO BENIEUWD! Gefeliciteerd voor de damens met positesten weer!
Das niet leuk Ik heb dat ook zo gehad, vorige ronde vmk met precies 4 weken, en op de echo die 2 weken later werd gemaakt meenden ze aan mijn baarmoeder te zien dat er misschien toch een prille zwangerschap zou zijn maar dat moest ik dan maar afwachten. Maar de test is helaas nog negatief. Maar toch heb ik ook last van misselijkheid en super draaierig zijn.. Maar je durft niet meer te hopen he? Zo irritant. En normaal als ik ongi moet worden heb ik een paar dagen van tevoren alleen 's ochtends als ik naar de wc moet een klein druppeltje roze, en precies na dag 28 zet het dan door. Meestal middenin de nacht. Maar nu niets van dat alles. Het is nu weer dag 1 van mijn cyclus, maar heb nog geen roze, laat staan rood of bruin, gezien. Dus, ook bij mij de vraag: zwanger/cyclus van slag? Niet leuk
Jee, mama van Britje en Pookie en meisje 87 wat een onzekerheid. Zeker als alles zwanger lijkt en je toch telkens negatief test....... Blijf duimen voor jullie!
Alle nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd! En duidelijkheid geven over dat geboortekaartjes onderwerp: dat was ik die dat zei, maar ik bedoelde niet nu al hoor Ik bedoelde gewoon dat ik *ergens aan het eind van die 9 maanden* weer geboortekaartjes uit kan zoeken. Dus was echt niet mn bedoeling om daar nu al mee te beginnen hoor
Hoe krijg ik dat mooie overzicht in mijn onderschrift? En sowieso wil ik graag mijn afspraak met de huisarts ( 7 oktober om 9 uur) en met het echo bureau (24 oktober om 10.30 uur) in het overzicht!
Waaaaaaaaah! Debsje! GEFELICITEERD! Waar die bus, de kinderwagen en het vliegtuig allemaal niet goed voor zijn geweest! Welkom bij de juni mama's! -x- MissQ.
oekoek: haha ik dacht al. die gaat snel! wel leuk om dat weer te mogen doen.. vond het best moelijk om een leuke te kiezen.. er zijn zoveel leuke.. en dan nog een naam.. dat word weer een strijd hahaha
Hier hebben we de naam voor een jongetje nog 'over' van de vorige zwangerschap. En die zouden we nu weer kiezen. Alleen nog een meisjesnaam. Geboortekaartjes gaan we weer zelf maken omdat dat zo ontzettend leuk is Maar daar ga ik allemaal pas over nadenken als ik écht zeker weet dat ik zwanger ben. Maar manlief noemt me al liefkozend hormonenbom etc.. dus ben benieuwd
heb het gisteren mijn ouders verteld.. tjaaa ze gingen roken en normaal deed ik mee. heey rook jij niet meer? of bist zwanger? hahahaha.. nou dat was een nee met een grote big smile hahahaha..
Hey meiden, dan doen we het toch niet. Is mij om het even hoor. Maar omdat het op een ander forum wel werkt, d8 ik laat ik het eens voorstellen? 8)
welk overzicht in je onderschrift marb? Ooh namen zijn zo moeilijk.. Mijn vrien d kwam met leuke jongens namen! *ahum* allemaal van japanse mangafiguren. Dacht t niet.. Alleen een meisjesnaam weten we al.
Die Marloes en ehm... nog meer mensen hebben. Als je daarop klikt kom je op het overzicht met data van de juni mama's.... Hmm... volgens mij leg ik t heel onduidelijk uit... En namen... Tsja... we hebben een boel namen die we allebei best oke vinden, maar we weten nog geen naam die we heel leuk vinden.
Namen, bij ons ook altijd het lastigste. Dus bijde eerste besloten beide 5 namen op te schrijven en als er een gelijke bij stond zou die het worden..... Wat dacht je 10 verschillende namen Toen heeft mijn man nog 4 andere namen opgeschreven en daar stond Roan bij Bij de 2e vonden we Myrthe erg mooi, maar iemand binnen onze kennissenkring heeft ook een Myrthe.....Toen kwam ik met Jente en dit hebben we samengevoegd tot Jynthe . Ben wel erg benieuwd waar we nu weer op uit komen... Maar ach we hebben nog even!