hallo allemaal ik ben tessa en ik wil iedereen feliciteren met jullie zwangerschap,ik ben 11 juni uitgerekend van mijn vierde kindje.
Hoi Tessa,Welkom bij de juni mama's Jij ook gefeliciteerd Ik ben ook zwanger van de vierde Groetjes Aicha
rianne je kunt op google echo bureaus vindne voor bij jou in de buurt, je hebt bijvoorbeeld babyvieuw, babyvision. en hoe lang je van te voren moet bellen ligt er ook een beetje aan hoe flexibel je zelf bent, ik heb al een paar keer pas een week van te voren gebeld, en toen lukte t, maar nog maar net, dus zou toch een week of 3 aanhouden. groetjesss
Gefeliciteerd! Gezellig zo'n groot gezin... en weer een mama uit de buurt.. worden veel baby'tjes geboren in brabant volgend jaar
Goedemorgen meiden, Anoniempjuh mooie echo, het is inderdaad al een echt mensje! Tessa welkom hier en gefeliciteerd! Ikzelf begin eindelijk een beetje over mijn griep heen te komen gelukkig. Groetjes
Wauwie, vette echo anoniempjuh, leuk he om die telkens te gaan bekijken Wij gaan ook deze keer vast weer een 4d echo maken hebben we de vorige keer ook gedaan..... Tessa welkom en proficiat....idd veel brabo kinderen Ik heb bij miss etam een broek en een tuniek gekocht en bij prenatal hebben ze ook nog positie kleding, misschien is het beter te wachten op de uitverkoop Anders kun je nog altijd een keer naar Belgie rijden, daar hebben ze van die hele grote babyzaken Zo ik ga even mijn CZ checken of het slim is om het te wijzigen.... Groetjes Jacqueline
Bedankt voor je uitgebreide reacktie,ik zie hem nu pas Ik moet zowiezo al in het ziekenhuis bevallen dus dat maakt niets uit alleen maak ik me ongerust omdat ik al meer kans loop op 'n vroeg geboorte ivm 'n verkorte baarmoederhals na 'n lisexie in juni dit jaar,en als dan ook nog de baby en baarmoeder zwaarder word door de zwangerschapssuiker moet ik waarschijnlijk echt voorzichtig doen. Nou ja,ik moet toch meer gecontroleerd worden dus als het echt zwaar word met het risico van 'n vroeggeboorte moeten ze maar 'n ring plaatsen om de boel dicht te houden daar beneden. al bij al genoeg te bespreken volgende x bij de verloskundige. Fijne zondag allemaal en ik zag net 'n 3 d echo van iemand (weet niet meer van wie ) maar WAUW wat mooooi zeg!
Ja ik heb ook CZ, geeeen idee of ik iets moet wijzigen .. heb niet zo'n verstand van verzekeringen haha. vanmorgen weer lopen kokhalsen tot er gal uit kwam
Hey Rianne gaat het weer wat? Ik heb CZ bekeken, ik ben collectief verzekerd via m'n werk (er is pas een overzicht door de brievenbus gevallen = handig). Ik heb de Natura polis en basis collectief en tandarts collectief. Ik krijg nagenoeg alles vergoed, alleen de kraamzorg kost 3,80 per uur eigen bijdrage (dit komt bij 40 uur neer op 152 euro). De gezinnen polis vergoed dit wel helemaal, maar verder niets extra's. Veel succes met zoeken, want je kunt nu nog wijzigen, tot 1 januari. Groetjes Jacqueline
@ zeana Gefeliciteerd ! 12 weken Lekker gevoel he? Ik voel me nu weer beter. Ik had het vanmorgen in de badkamer .. heb ik elke keer als ik opsta. Vaak ook op andere momenten op de dag maar nu voel ik me weer beter. Ga jij iets aanpassen aan je verzekeringspakket? Ik vind het trouwens echt raar dat we een eigen bijdrage moeten betalen voor de kraamzorg. Zag bij andere verzekeringen dat zij het wel volledig vergoeden.
In den bosch zit zwanger en co daar hebben ze leuke broeken. Misschien zit die zaak in meerdere plaatsen...
Ik ga niets aanpassen, in vergelijking zijn vaak de premies die je betaald dan hoger en als je dan telt op 10-15 euro per mnd meer ben ik voordeliger uit als ik die bijdrage gewoon betaal. Groetjes Jacqueline
Hihi, t gaat een stuk minder snel dan in t begin hier Hier superspannend, m'n schoonzusje staat op t punt van bevallen. Gisternacht zijn de vliezen gebroken en gisteren heeft ze de hele dag weeen gehad. Denk dat het vandaag zover is! 8)
Dan zal het vandaag idd wel komen Marb! Spannend! Weet je al wat het wordt? Las ook over zwangerschapskleding. Vind het ook erg lastig, heb nog wel wat van de vorige zwangerschap, maar dat zijn voornamelijk zomerdingen. Heb bij Wehkamp en Esprit wat besteld.
Zeana, Sarah84, Roxanne, Vlinder1980, Girafje, Ansje88 & Debke83 jullie zijn allemaal 12 weken zwanger! SUPER