volgens mij stond hij er nog niet Tamtam, echo Debke83, echo vk zeana, 2e echo en nekplooimeting Dib, 2e echo gyn Niki, 9.45 2e echo
Oohh Basmalah! dat herken ik zo goed....wat jij vandaag heb, had ik gister zo'n dag....maar wacht maar af a.s zaterdag zie jij je kleine ukkie alive and kicking in je buikkie hoor ...*dikke knuff* meis!
hey meiden heel stiekem heb ik ook en vookeur, voor ene meisje, maar eigenlijk schaam ik me daar een beetje voor want dan is het net of je met een jongen niet blij zou zijn, en dat ben ik wel.... maar het belangrijkste is dat het idd gezond is. mijn vriend heeft echt totaal geen voorkeur! iedereen met echo's vandaag veel suc6! xxx
Wij hebben ook wel een voorkeur..beiden zouden we graag een jongetje willen maar zullen net zo blij zijn als het een meisje blijkt te zijn... meiden met een echo vandaag! veel plezier!
Basmalah, knuffel! Iedereen heeft wel eens zijn mindere momenten! Ik denk dat iedereen wel zijn voorkeur een beetje heeft. Al mijn vriendinnen hebben jongetjes, dus ik zou een meisje wel leuk vinden. Hoewel een jongen als eerste ook wel leuk is, kan hij later op zijn zusje passen
pff voel me vandaag ff niet zo happy.. heb vandaag al meerdere kokhals momentjes gehad.. bleh! gelukkig bleef het daar bij.. soms kunnen dingen me ineens zo tegen staan..
Gefeliciteerd mam85 Ik voel me vandaag ook zooooo klote. Vanochtend bleef ik maar kokhalzen, maar er komt gewoon niks eruit. Daardoor behoorlijke last van mijn buik. Marloes80: jij ook nog steeds aan het overgeven? *zwaar klote* Dames met echo's heel veel succes. Ik moet nog een dagje wachten en dan kunnen we ons beebje bewonderen..
Ik begin juist de laatste paar dagen ineens over te geven... Je hoort je toch beter te gaan voelen rond de 12 weken? Nou, hier dus niet...
Ik heb laatst een droom gehad over een vreemde man die wist te vertellen dat we een jongetje krijgen Ben benieuwt! Vanmorgen moest ik "nuchter" naar het ziekenhuis voor de 2e echo en bloed prikken. De gyn was 20 minuten te laat Wij waren de eerste patienten nota bene! De echo was geweldig, beebje was zich aan het uitsloven en bewoog prima Hartje goed zichtbaar en eventjes gehoord Daarna bloed geprikt (had ik dus net zo goed kunnen doen in de 20 minuten dat we op haar zaten te wachten ), wel 7 staafjes vol! Hadden jullie dat ook?! Oh ja, zie album voor onze lieve meid/kerel?!?!
wat je zegt Marb het lijkt of het juist nog erger wordt nu ik bij de 12 in de buurt kom ben niet de enige dus begrijp ik al.
We hebben de echo gehad en alles was goed We zijn zo blij. Eerst uitwendig en daarna toch inwendig en toen was alles goed te zien. Het kindje bewoog en het hartje klopte. Ben 4 dagen korter zwanger dus uitgerekend op 28 Juni. Ik zet de echo zo in mijn album.
Hé, tamtam, gefeleliciteerd met de goede echo! Wij zijn ongeveer even ver. Ons beebje deed vanmorgen ook al zo zijn best, uitslover
Ha meiden, Hier nog steeds zwaar misselijk en erg moe. En volgende week maandag pas de eerste echo. Ahhh, ik ben zo zenuwachtig en het duurt nog zo lang. Ik maak me maar steeds zorgen dat er iets niet goed is, dat het hartje niet klopt of zo. Moet steeds aan mijn missed abortion denken, kan het ook niet helpen. Ik hoop dat de komende dagen heel snel voorbij gaan! xxx
Dib & Tamtam gefeliciteerd met de mooie echo's. Het is altijd weer een opluchting he Nou geniet ervan..
IK OOK! Verbaas me mateloos! Ben nog nooit misselijk geweest maar de afgelopen week ben ik 's ochtends echt misselijk en kan ik echt niet veel hebben. als ik dan wat gegeten heb gaat het beter maar later op de dag wordt ik dan weer zo misselijk! Nu nog! Verbazingwekkend!