hier is het net als de 1e keer... steeds alleen maar gal spugen... en dat is zo vies.. toen ging het door tot en met de 8e maand
Dank je wel meid! Kan ik wel gebruiken dit soort opbeurende woorden! Er zullen vast nog veel meer van dit soort dagen komen..
Marb nog gefeliciteerd met Niels! Leuk zo'n klein hummeltje erbij in de familie. Het is en blijft ongeloofelijk bijzonder!
moooiii Wat mij betreft ben je nog steeds ontzettend welkom hier. Iedereen leeft met je mee in deze rot tijd. Ik hoop maar dat het je niet al te veel pijn doet om al onze gelukkige verhalen te lezen. Ik zou het zelf niet kunnen denk ik dus ik vind het alleen maar ontzettend knap! Blijf gewoon schrijven. X en een mega *knuffel*
Hallo allemaal, Even bijgelezen (half uur) Als eerste Marb gefeliciteerd met je neefje, jammer dat je hem nog niet hebt mogen knuffelen maar dat komt donderdag wel! Alle dames met een goede echo, YES YES lekker genieten. Over die voor keur, hier hoef je je niet voor te schamen, omdat hier in nederland op honderden dingen van vroeger uit een taboe op is. Nou ik vind een voorkeur iets heel natuurlijks, ik wilde bij de 2e ook graag een meid, en natuurlijk waren we ook blij als het eeen jongen was geweest. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het me niet zo uitmaakt, mijn kinderen willen een zusje..... O ja, vergeet ik nog bijna te melden dat mijn echo super was, een klein springboontje met 2 armen en 2 benen! Ook de hersentjes klopte in aanleg en het hartje was geweldig om te horen. Ook mijn datum klopte nog steeds en de nekplooi was 1.1, dus ook super Gisteren trouwens over moeten geven van een beker melk Dus ook hier is dat na 12 weken nog niet weg. Zo ik ga op mijn roze wolk hangen
Goeiemorgen dames. Als ik het zo een beetje lees heeft iedereen nog erg last van kokhalsen en misselijkheid. Ik ben dus niet de enige. Raar want het zou inderdaad juist nu een beetje minder moeten worden Zo maar eens wat eten, heb ik nog niet gedaan .. Straks lekker met mijn mannetje naar Eindhoven. Eerst winkelen en dan ergens wat eten en daarna bij een zwart metalen babybedje kijken via marktplaats Hoop dat hij mooi is ! Meiden met de echo, succes ! Ik hoop op goede berichten !
@mooii, heel veel sterkte meid, het moet heel zwaar voor je zijn.. @meris, wij hebben ook een lichte voorkeur.. een meisje! en ik merk ook dat er een beetje een taboe op heerst.. heel cliche maar natuurlijk is het het belangrijkst dat het gezond is en uiteindelijk ben je net zo blij met beide geslachten maar het lijkt me gewoon zo leuk een meid! je hebt het niet voor het zeggen maar het mooiste zou zijn 1 jongen en 1 meid (wij willen 2 kinderen) mijn vriend komt uit een gezin met alleen maar jongens/mannen en dus alleen de moeder, dat lijkt me toch minder hoor! ik denk wel als je bij de geslachtsbepaling ziet wat het is dat het niks meer uitmaakt, het is sowieso al een wonder! we hebben trouwens ook al de meisjesnaam, de jongensnaam vind ik moeilijk! @tamtam, geweldig, gefeliciteerd met je goede echo! heerlijk he, als je het hartje hoort/ziet? @beertje, kan me voorstellen dat je onzeker bent hoor, duurt ook heel lang tot de eerste echo!
Goedemorgen Hier gaat alles steeds beter! Heb zo de nekplooimeting, ben toch stiekem wel een beetje zenuwachtig hoor! Alle meiden met een mooie echo GEFELICITEERD! Het valt me op dat het steeds rustiger wordt hier, hoef niet meer zo veel terug te lezen iedere keer Ook ik heb een voorkeur hoor, wil dolgraag een jongen! Aan de kant van mannetje hebben ze allemaal sterk jongetjes zaad, , dus afwachten!
@roxanne, veel succes bij de nekplooimeting, komt vast goed! vraagje, waarom wil jij graag een jongen? gewoon nieuwsgierig hoor, misschien dat je me ook enthousiaster kan maken voor een jongen!
jongetjes trekken heel erg naar hun mama! meisjes vaak naar papa... ik heb hier dus zo'n , met mama kroelende, kussende jongen
haha, tja waarom... Ik denk omdat wij thuis met allemaal meiden waren. Ik vind die kleine jongetjes ook zo schattig, haha, lekker stoer aankleden, stekeltjes.... Kan er niets aan doen, gewoon gevoel
Succes Roxanne. Voorkeur hebben wij ook Ik wil liever een meisje en mijn manneke wil een jochie. Hij hoopt toch voor mij dat het een meisje wordt. Maar ik denk dat het een jochie wordt. Ik hoop gewoon dat het gezond op de wereld komt en dan ben ik wel blij met zowel een jongen als meisje.
Hallo allemaal, Ik lees elke keer dat er toch best veel mensen een nekplooimeting doen. Maar wat doen jullie als het niet goed is..? Dat is een beetje de reden, dat ik zo twijfel. xx
Ik las net ergens op internet dat er een 9 maandenbeurs is van 18-22 februari in de RAI Amsterdam. Lijkt me leuk! Als alles goed gaat zaterdag ga ik zeker weten heen!