Leuk he!? WIlde vorig jaar al zo graag naar de jonge gezinnenbeurs gaan maar toen ging alles fout. Ik hoop dat ik dit jaar wel kan. Lijkt me zo leuk! Het is wel extra lekker dat ik in Amsterdam woon anders weet ik niet of ik zou gaan als ik aan de andere kant van het land woon. Wel een leuk idee ook van die meeting! Met hoeveel meiden zijn jullie dan?
meiden met een mooie echo gefeliciteerd! wat betreft voorkeur voor het geslacht heb ik eigenlijk niet echt. aangezien k al een docher heb zou het leuk zijn als er ook een jongetje bijkomt, maar het lijkt me ook heel leuk om 2 meiden te hebben. we zien het wel volgens de pendel wordt het een jongen.
vorig jaar wilde ik ook graag idd maar helaas ging het hier toen ook fout...dus hopelijk mag ik er nu met mijn dikke buikje wel rind zwalken umm geloof met 12 meiden ofzo iets dank je voor de link marloes maar begrijp ik nu dat je er dan gelijk 4 moet kopen?
oow zo..normaal zijn de dus 12.95 per stuk....das nog eens een voordeeltje inderdaad...ga ze maar gelijk bestellen dan...hopelijk kan ik ze gebruiken in februari
voor de meiden die nog moeten vertellen dat ze zwanger zijn... zag dit hier op forum, lijkt me wel mooi... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=122669
Lieve Allemaal, Ik heb al een lange tijd niets meer gepost op het forum. Dit kwam mede daar dat ik mij de afgelopen weken zo beroerd heb gevoeld. Misselijk, overgeven en heel erg moe. Maar vandaag goed nieuws! Heb mijn echo gehad en de kleine maakt het goed! En mijn misselijkheid is ook eens weg! Eindelijk kan ik dan wat meer gaan genieten. Ik ben 19 juni 2009 uitgerekend
Wie heeft er ook al zo'n opgezette buik? Ze zeggen dat mijn buikje nu pas een beetje zal uitpuilen, maar mijn hele buik is groot en rond
Dag lieve dames, over de nekplooi meting, dat is toch nooit 100% garantie? maar het geeft je wel iets meer inzicht over de kans op... ik wil ook naar de 9 maanden beurs, ik zal maar vast kaartjes bestellen, er wil vast wel iemand met me mee
hier ook hoor. sochtend alleen onder in mn buik en savonds is men hele buik opgezet! darmen die omhoog gedrukt worden he!
pfff ik moet 2 gedichten maken voor mijn bewoners, maar wat is dat moeilijk zeg. ben er echt niet goed in.
wat zijn de cadeautjes? of moet je gedichten maken op de personen zelf? is zekers niet het makelijkste onderdeel van sinterklaas Basmalah...kom op meissie! alles zit goed..miss ben je wel ff keer goed naar de wc geweest en is daardoor je buikje beetje geslonken.... vanav zit je weer met een dik opgezet buikje lekker tegen je hubbie aangeknuffelt hoor meis