Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ja nu ga ik ook weer twijfelen of ik niet toch ook een angelsound moet aanschaffen.. nee toch maar wachten tot zaterdag. die laatste paar dagen kan ik nog wel wachten denk ik haha

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

goh weer een hoop goed nieuws, mooi hoor!gefelicicteerd!

hier alles goed, beetje gerommel in me buik maar voor de rest zoals altijd (gelukkig) nergens last van!

jolan25 morgen je echo he?joehoeee spannend hoor, veel plezier alvast.

vanmiddag ff nieuw bh gekocht, jeetje heb bijna 2 maten groter haha
    xxx

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oja ik moest 6 buisjes bloed laten prikken, maar hoefde trouwens niet nuchter te zijn...

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hey meiden,

Heb zojuist ook een angelsound gekocht. Ik had net de tram gemist en laat er nou een kijkshop tegenover de tramhalte zijn.

Nu probeer ik 'm maar ik hoor helemaal niets. OOk niet als ik 'm bij mijn eigen hart houd. doe ik iets fout?

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

oh uum das vreemd...hebbie de batterij er goed in gedaan? heb je hem op vol volume gezet?
    en zoek in de regio van je schaambeen voor het hartje....wij zijn ook zeker 5 min bezig geweest met zoeken.
    hoor je wel geruis zeg maar?

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    nee ik hoor ook geen geruis, daarom vind het zo vreemd. heb de batterij er in, lichtje brand volume op het hoogste maar geen geruis...

7. debsje1977

aah nneee toch....hij zal toch niet al kapot zijn voor je hem gebruiken kan :(
    nou hebbie hum eindelijk hebbie dit

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ja vaag he! ik hoor dus wel geruis te horen? ook als ie niet in de buurt van mijn buik is ofzo

9. debsje1977

als je hem op je buik zet zou je geruis moeten horen.
    das niet je hartslag maar gewoon een ruissend geluid zeg maar

10. debsje1977

ik ga even koken en eten kom straks terug om te kijken of het nu gelukt is Basmalah!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ debsje: ik heb de laatste dagen ook veel krampjes en steekjes in m'n baarmoeder. Maar als je ziet hoe hard het kindje groeit rond deze periode is dat ook niet gek :confused: Die baarmoeder wordt hartstikke uitgerekt joh. No worries! (haha, dat zeg ik wel heel makkelijk, maar ik zal blij zijn als ik morgen de echo gehad heb ;) )

@ wie het vroeg over de buisjes bloed: ja, dat heb ik ook moeten doen. Maar ik hoefde niet nuchter te zijn.

@ Basmalah: hmmm... dat klopt niet, hoor... Denk dat ie dan toch stuk is. Je hoort namelijk sowieso 'ruis' te horen. Zelfs als je m niet tegen je buik aanzet, gewoon het feit dat ie werkt...
    Balen joh... :( k Zou er morgen even mee terug gaan.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    agenda voor morgen

Karin35, echo
    Marb, 10.00 echo
    Smiley, 3d echo
    Girafje: echo 15.00
    Mandy, echo
    Jolan25, 2e echo

Rimimi, vk
    Inger, vk, 9.30 uur
    Pixie, vk 12.00 (hartje horen?)

Merel69,vlokkentest amc

13. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Gebruik je het wel met olie of gel?

Balen als je hem weer terug moet brengen...

14. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Succes en veel plezier allemaal :D

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Jeetje, wat een lange lijst! :) Heel veel plezier allemaal (jeeeeeeej, ik mag ook!)

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Hoera, morgen eindelijk weer op echo. Hoop op een mooi plaatje van de kleine! :D (En voor alle andere meiden natuurlijk ook :p
    Alle meiden met goede echo: gefeliciteerd!

Voorkeur: Ik heb zelf ook een lichte voorkeur hoor! Ga niet zeggen wat, dat hou ik lekketr voor mezelf. Manlief heeft een andere voorkeur, dus 1 van beide is zeker blij . ;)
    Volgens mij maakt het mij vlak na de geboorte totaal niet meer uit, als het maar gezond is:)

liefs Annemiek

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb eigenlijk geen idee wat jullie bedoelen met een buddy.... Wie kan het even uitleggen?

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik mag morgen ook weer naar de vk.. ik hoop dat ze het hartje kunnen horen.. of in elke geval proberen.. maar met 12 week moet dat toch wel kunnen?

afgelopen maandag stond ik al voor een dichte deur.. ik dacht dat ik toen als moest.. nou niet dus hahaha... hormonen!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    iemand met wie je bv email of 06 uitwisselt en het forum op de hoogte houdt... bv als er over 26 weken een mini meris ter wereld gekomen is....

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goed idee van de buddy.
    Straks als iedereen op knappen staat wil iedereen natuurlijk graag van elkaar op de hoogte gehouden worden.

Morgen 11 weken! Nog 1 weekje wachten. Blijf iedere keer stiekem een beetje jaloers op degene die al 12 weken zijn geweest. Volgende week echo.
    Collega's zeiden vandaag trouwens dat ik al een aardig buikje begon te krijgen.
    Jullie al reacties op de buikjes gekregen?

Deel Deze Pagina