Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Dank voor jullie hulp. Ik heb er een andere batterij als die meegeleverd was er in gedaan en die doet het wel. Lag dus aan de batterij. Maar.. niets kunnen vinden. Vind het zo balen. Ik ga het vanavond op bed nog een keer proberen denk ik. Misschien dat ik niet goed lag ofzo.. Heb even lekker gehuilt. daar had ik de hele dag op zitten wachten. Mijn man wist niet wat 'm overkwam. denk ik.. zijn schouder was heerlijk om op uit te huilen haha

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik moet me hier helaas af gaan melden...

Vandaag de termijnecho gehad en het was bij 8 weken en 5 dagen gestopt met groeien, terwijl ik nu dus 11 weken zou moeten zijn.
    Aangezien er nog helemaal niets vanzelf is gekomen, zal het ws een curettage worden. Morgen belt de vk me over wat ik verder wil.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    dikke knuffel voor jouw meid... pfff zo onverwachts.
    Veel sterkte voor jullie

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    jeetje, annemonique, wat vreselijk zeg! Ik schrik ervan..... Ik wil je heel veel sterkte wensen!

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    hoi anoniempjuh.
    morgen idd voor de echo :Dspannend vinden we het wel!
    Zeker nu ik dat verhaal weer lees van annemonique. ooooh wat vreselijk! geen woorden voor.

alle andere meiden die morgen een echo hebben of hartje gaan luisteren, heeel veeeel plezier!

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Oh nee Annemonique,

Wat ontzettend sneu. Heel veel sterkte meid!

Dikke Knuffel

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    annemonique wat vreselijk ik wens je heel veel sterkte.was dit je eerste echo?nou hoe dan ook veel sterkte de komende tijd!

knuffell

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    jolan25 heel veel plezier ennuh gewoon ff om die 3d vragen he haha.
    geniet ervan!

xxx

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    oh ja hahaha goed dat je het zegt :D

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    alle meiden heel veel plezier morgen met jullie echo.

Jolan25 ik hoop echt van harte dat je morgen zo'n mooie echo krijgt dat je niet meer onzeker hoeft te zijn.

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Lekker is dat he ff lekker uithuilen bas ;) ( als ik bas mag zeggen of liever basmalah...je zegt het maar :D)...wij hoorde ook niks totdat we inderdaad ook op bed gingen liggen en een flinke klodder olie
    (of bodylotion) op mijn buik plonsde en ik heel rustig bleef liggen...doodstil in de kamer en ja hoor daar was de tjoeketjoeketjoek ;) dus vanav gewoon nog keertje proberen meis ;)

Annemonique wat een vreselijk nieuws zeg...heel veel sterkte meid!

he getsie had echt gehoopt dat het een beetje klaar was met alle narigheid :(

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    bedankt, lief van je!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    o ja jolan als je het op dvd wil moet je het van te voren zeggen!

ik heb vanmorgen ook weer de angelsound geprobeerd volgens mij nog steeds niks, zit me nu ook bijna niet meer te focussen op een hartslag maar op een trein......en hoorde wel iets wat op een teein leek maar dat vond ik weer niet op een hartje lijken, :( leek me wel erggg snel :confused:

14. debsje1977

lekker hoor Jolan dat je morgen nog een echo krijgt meis...hopelijk kan het je onzekerheid wat wegnemen...al moet ik zeggen dat ik tot gister/vandaag vanaf mijn vorige echo best zeker van me ukkie was..maar de onzekerheid is ook hier toch weer beetje toegeslagen hoor....denk dat die momenten je hele zwangerschap wel zullen blijven...maar alles is morgen gewoon goed met je echo hoor meis...en zie je gewoon een kleine frummel alive and kickking and well ;) dikke knuff!

15. debsje1977

het is ook rete snel hihi ;) ze vergelijken het met een voorbij razende trein of een galoperend paard....dus ik denk dat je hem wel gehoord heb dan hoor :D :thumup:

16. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    Annemonique wat erg voor je.

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Je moet echt onderin zoek, neem zo'n 3 vingers vanaf je navel. En dan links, midden en rechts luisteren of je wat hoort. Wordt niet meteen ongerust als je niks hoort, want het verschilt gewoon per mens wanneer je het hoort. De een hoort het met 10 weken en de ander pas met 13 weken. het is even goed zoeken. Volume op z'n hardst en drukken op je buik. Succes.

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Annemonique wat erg zeg.. heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuff.

19. debsje1977

meiden als jullie het leuk vinden
    deze dame maakt een voor jou op maat gemaakte avatar zoals jij hem wilt...heb haar voor een uitdaging gezet...heb gevraagd aan haar of ze voor mij een winnie the pooh met onze echo inde handen kan maken met de uitgerekende datum eronder....dat vond ze een hele uitdaging en wilde die graag aangaan...maar ze vraagt of er nog meer meiden zijn waar je iets voor maken moet dus hier de link als je het leuk lijkt.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    ja maar als de vk m laat horen of bij zo'n breau klinkt ie toch wel heel anders, dan is het echt toek -toek-toek en met die angelsounds tjoektjoektjoetjoek heel snel en in de verte...kon er niet echt een hartslag uit halen haha maar misschien dat dat t och is dan, moet zeggen heb ook een nepangelsounds, echt een k* ding...

Share This Page