Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Nee toch, heel veel sterkte!

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik heb ook niet de echte hoor...heb die van de kijkshop...vond ik alweer duur zat ;)
    bij ons klonk tieook niet zoals bij de vk maar het was tjoeketjoeketjoek dus dacht ahh daar is tieeee :D....

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    over die buddy's gesproken, debs ben jij mijn buddy?

4. debsje1977

als dat kan en mag....TUURLIJK :D
    heb je nr al dus das makkelijk ;)

5. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Annemonique, wat sh.t is dat zeg :( . Wens jullie veel sterkte en een dikke *knuf*!

@All, ben een paar dagen niet geweest en het zijn wel heeeeeel veel pagina's om allemaal terug te lezen. Dus sorry als ik niet op iedereen reageer.

@Ben blij om te lezen dat er zoveel goede echo's zijn en hoop dat dit ook zo zal blijven. Werd in ieder geval erg vrolijk van alle positieve berichten.

@andere die ook misselijk beginnen te worden rond de twaalfde week, ik heb het helaas ook sinds een paar dagen dat ik me 's ochtends niet lekker voel. Wel raar, had dat niet verwacht na 12 wkn.

Voorkeur voor een meisje of jongen heb ik niet, het maakt me echt niets uit...als ik het maar wel snel weet, zodat ik leuke jongens/meiden dingen kan shoppen :)

@debsje1977, die rottige steken heb ik ook af en toe sinds afgelopen week en zoals de andere dames al uitleggen, heeft dat zeer waarschijnlijk met die groeispurt te maken. Hoop dat je weer een beetje gerust gesteld bent?

@Anoniempjuh, wees blij dat je maar 1x 6 buisjes hoefde te prikken ;) Bij mij was er iets misgegaan in het lab en moest dus opnieuw laten prikken en het waren ook iets van 5 a 6 buisjes :(

@Basmalah, laat je niet gek maken door die angelsound. Als je namelijk een super beweeglijk kindje heb is het namelijk ook moeilijk om hem te vinden, omdat het kindje steeds weer wegspringt. Vergeet niet dat je al twee prachtige echo's hebt gehad en als het hartje daar goed klopte is de kans zo klein dat het vanaf dan nog mis gaat.

xx Anna

6. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    We mogen toch zelf onze buddy kiezen? En we hebben nr's idd. al!

Ik ga ondanks dat ik 30/6 pas ben uitgerekend in principe al op 18/6 bevallen of eerder...

7. debsje1977

das waar jij mag beslissen wanneer je die kleine geboren laat worden he :D...hebbie al een datum in je hoofd?

WHahaha zie het al helemaal voor me liggen we dadelijk allebei op dezelfde dag te bevallen...hihi kunnen we elkaar op de hoogte houden alleen weten de meiden hier dan nog geen bal WWHHAAAAWWHOOEEEWWWHAAAA...sorry zie het al helemaal voor me ...stik ff van de lach nu hihihih :D:D:D

8. demi26

demi26 Niet meer actief

Annemonique heel veel sterkte meid!

Basmalah, ik had gisteren controle bij de VK en zij kon het hartje ook niet met de doppler vinden ( 11 weken, 6 dagen) maar op de echo was een prachtig beebje te zien, dus laat je niet gek maken door je gedachten... zit vast nog lekker verstopt...

Alle andere meiden met een mooie echo, toppie!

AH en buddy's ben ik helemaal voor... misschien wel handig om nog ff te wachten tot er echt een vast cluppie overblijft, want lopende de maanden haken er toch nog wel eens wat af... en wellicht om de mensen in het begin van de maand te koppelen aan de ladies van het einde van juni... dan wordt de kans kleiner dat je allebei rond hetzelfde moment offline gaat voor de bevalling... ach of je wordt gewoon in 3 tallen buddies, dan moet het zeker goed komen :)

9. demi26

demi26 Niet meer actief

hier nog ff mijn echo van gisteren

10. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

jeetje wat erg! :cry:

heel veel sterkte....

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooie echo demi! daar groeit een mooi kindje...

blijft toch een gek idee... een eitje en een zaadje... samen... en dat al die cellen dan weten wat ze moeten doen...

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    Annemonique± heel veel sterkte!

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Annemonique:
    Heel veel sterkte met dit verlies ...

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve reacties!

Iemand vroeg hier nog of het mn 1e echo was. Het was idd mn 1e echo, misschien ook maar beter anders had ik eerder wel een kloppend hartje gezien en was de klap misschien nog harder om bij een 2e echo geen kloppend hartje meer te zien.

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige en fijne zwangerschap! Voor iedereen die nog een 1e echo moet krijgen duim ik dat het een mooie echo met gezond kindje zal zijn!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lief van je :D

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    annemonique ik vroeg dat....maar wat je zegt idd, als je het al had zien kloppen was het misschien nog harder geweest, tis nu al hard genoeg, veel sterkte nogmaals de komende tijd!

jolan van te voren dvd vragen als je die wil he(had t al eerder gezegd, maar weet niet of je t gelezen had)

de rest allemaal veel suc6 morgen!
    xxx

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ok, goed dat je het zegt.... misschien wel leuk idd.

18. debsje1977

kun je een dvd vragen dan van je echo?

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja bij dat echo bureau kan dat ja :D wel leuk!

20. debsje1977

ooohh goed dat ik dat weet als ik naar zo'n bureau ga :D

Deel Deze Pagina