ja jolan gaat naar zelfde echobureau als waar ik was haha tja jolan je moet t zelf weten maar ik zou t echt doen! is 10euro en je kunt t altijd terug kijken aan je ouders laten zien enz enz, hartje horen vind t echt leuk, ga m morgen trouwens weer s even bekijken.
haha ja debsje ik had al 2 dvds, 1 helaas gebroken maar afgelopen zaterdag weer een nieuw is echt super, kun je thuis alles terug kijken......zie je gewoon t scherm meer niet, ja je hoort je eigen stem als je praat enzo, heb ik zooon hekel aan haha. maar is ceker leuk, doe t zaterdag denk ik weer hahaha ik ga ook slapen trustennn
Hallo allemaal. Vandaag ook weer een echo gehad! Het kindje was een t koprollen hihi en flink aan t stampen hihi. Maagje was al gevuld en alles zag er goed uit. Toen VK een foto wilde maken van gezicht deed de kleine z'n handje ervoor!Foto's staan in album! Ben zo blij en het is zo leuk om het kindje zo te zien groeien! Alle meiden met een goede echo:Gefeliciteerd! Wij hebben ook wel een voorkeur...meisje maar ja als het idd maar gezond en gelukkig is! Veel succes morgen met de echo's! Liefs Deb
@Debke83, wat een super leuke en schattige echo's en helemaal die ene waar die inderdaad net zijn handje voor zijn gezicht deed. @dames met een echo/VK morgen veel plezier! @Marloes, wat Mac zegt om pas na 20 wkn een buddy toe te wijzen lijkt me wel wat. Nu is het nog best vroeg en het forum kan inderdaad nog ietsje slinken. Fijne avond allemaal! xx Anna
Heel veel sterkte annemonique! nou hier is het trouwens ook weer lekker hoor...gisteren en de dag ervoor heb ik NIETS binnen kunnen houden! maar dan ook echt niets! mn maag doet gewoon nog zeer! heb vandaag heel moeizaam gegeten...kleine beetjes...en tot nu toe alles binnen gehouden ben een beetje zenuwachtig aan het worden...we hebben donderdag de 12 weken echo...en ik ben zo bang dat het niet helemaal goed is...mn vriendje wegt dat ik me niet druk moet maken en dat weet ik...maar toch
hallo allemaal,ik ben ook nog steeds erg misselijk en heb geen trek,hoop dat het over een paar weken wat beter gaat. annemonique wat vreselijk erg voor je heel veel sterkte toegewenst. ikzelf heb volgende week een afspraak bij de vk,en heb al twee echo''s gehad de laatste was een week geleden,en alles was goed. een voorkeur voor een jongetje of meisje heb ik niet echt ,ik heb 2 dochters en een zoontje,en ze willen alledrie graag een zusje dus voor hun zou het wel leuk zijn. vandaag voel ik me wat minder ,ik was bij de oogarts en mijn zoontje ziet eigenlijk helemaal niets met zijn linkeroogje,verdere onderzoeken volgen nog volgende week woensdag. ik wil iedereen feliciteren met een goede echo,en voor de verdere afspraken heel veel succes. tot morgen
Vandaag om 15:30 uur mogen we onze kleine weer bewonderen Kan niet wachten! Dames die vandaag nog een echo/vk hebben wens ik heel veel succes. Ik zag nog mooie echo's voorbij komen, toppie hoor.. Nog een paar dagen en dan stappen mijn ventje en ik in het huwelijksbootje *zenuwen gieren door mijn lijf* na de echo hebben we nog een afspraak staan met de ambtenaar v/d burgerlijke stand. Ook spannend! Dus straks nog ff wat verhaaltjes maken over mijn manneke en mij, de ouders en de getuigen.
En de dagen gaan zo langzaam voorbij....het duurt nog zo lang tot maandag en dan mag ik ook eindelijk voor de echo. Naarmate de dagen voorbij gaan wordt ik steeds zenuwachtiger. Hoe hou ik dit vol? Vanmorgen weer flink misselijk, dus de kwaaltjes zijn er nog volop. Als de echo maandag goed is ga ik flink feestvieren hoor! xxx
debke83 wat een mooie echo. Als ik zaterdag voor mijn echo ga ben ik ook 12 weken en 2 dagen dus nu weet ik wat ik dan ongeveer kan verwachten. Voor alle andere meiden met een goede echo gefeliciteerd en voor de meiden die vandaag een echo krijgen heel veel plezier! Geniet er van.
Nee het is niet gelukt Volgens mij man omdat het kindje nog zo klein is en ik moeilijk kan verwachten dat ik het dan hoor kan horen door mijn dikke laag vet.. EN BEDANKT! :thumbdown: Nu heeft ie wel gelijk denk ik dus dan toch maar wachten tot zaterdag..
Au... Lekker dan dat ie dat zo zegt... Volgens mij heeft de hoeveelheid vet er niet zo mee te maken, maar wel met hoe het kindje en de baarmoeder liggen. Het helpt ook nog wel eens als je het met een volle blaas probeert omdat dan de baarmoeder wat naar voren geduwd wordt! Maar maak je niet al te druk. Bij een best behoorlijk aantal vrouwen hoort ook de verloskundige het hartje helemaal nog niet met 12 weken.
nou ik heb ook een hoop "vet"en vorige week hoorde wij de onze ook hoor meis...dus daat ligt het niet aan .....ik hoorde gister ook geen klap maar manlief wel aan de rechterkant zei tie...ik heb me rot geluisterd maar hoorde een hoop gerommel maar geen trein of paarden we proberen het volgende week gewoon weer meis en dan met een volle blaas idd zoals Marb zegt...niet getreurd of in de stress je zult zien a.s zaterdag is alles helemaal goeiii en als ik de echo van debske zie dan kan ik haaast nie wachten op mijn echo dan zien we voor het eerst echt een beebje liggen hihihi