mijn vk heeft mij om die rede pas weer 1 december in de agenda gezet voor een afspraak. dan ben ik 14 weken en dan zou het hartje goed te horen zijn
haha ja hij is niet van de subtiele aanpak als het op dat soort dingen aankomt haha. Maar ik weet dat ie het goed bedoeld. Ik heb het gisteren op bed geprobeerd nadat ik net naar het toilet was geweest twijfelde nog of ik dat moest doen... ach ja.. ik wacht nu gewoon af tot zaterdag anders ga ik alleen maar stressen. Heb trouwens wel mijn eigen hartslag gehoord in mijn buik en mijn man zijn hartslag op zijn borst was ook wel grappig
YIPPIEEEE! Ik ga iedereen om werk vragen vandaag! Dan gaat mijn werkdag tenminste snel voorbij en als ik thuis ben.. meteen slapen hahaha voordat je het weet is het dan morgen Gaan jullie het nog vieren?
goedemorgen dames weer mooie echos gezien hier. yippie ik ben vandaag 11 weken! (volgens echo nu eigenlijk 11w en 6d)(maar passen ze niet aan is te weinig om uitgerekende datum aan te passen) weer een weekje verder! xxx
geloof het niet...ben de enige die het al een mijlpaal ziet hier geloof ik hihihi en mijn collega's weten nog van niks dus hier kan ik het ook niet van de daken schreeuwen
wat een mooie echo foto's! nou hopen dat iedereen verder happy terug komt! drukke dag vandaag met echo's spannend! Morgen mag ik gelukkig ook weer voor de 2e echo, @ annemonique, jeetje wat supererg voor je meis.. heel veel sterkte de komende tijd. @All ow... gelukkig, dacht al dat ik de enige was die na 12 weken ineens misselijk ben... vreemd he? sta de hele dag te kokhalzen... nu ook grieperig aan t worden.. hopen dat het niet doorzet... iedereen fijne dag vandaag!
Hoi dames, Iedereen met een afspraak vandaag suc6 waren er een hele hoop zag ik. Heb niet terug gelezen sorry, ben er moe maar ook bang voor volgende week dond. krijg dan weer een echo
meiden die vandaag een echo hebben veel succces en plezier. annemonique heel veel sterkte meis, hoop dat je snel weer van een nieuw wonder mag gaan genieten. neem je tijd. meiden met een mooie echo gefeliciteerd. buddy lijkt me ook wel wat maar idd als we de 20 weken echo ofzo hebben gehad. ik heb geen voorkeur voor jongen of meisje. ik denk wel dat het een jongen wordt, maar dat is meer een gevoel. de rest van de familie denkt dat het een meisje wordt hihi. verder heeft de gyn maandag ook met de doppler geluisterd en toen was ik 12 weken en gelukkig hebben we het hartje gehoord. maar hij zei meteen al voordat die begon dat 12 weken een grensgeval is. als je geluk hebt dan hoor je het al, maar het hoeft dus niet. dus basmalah beetje geduld en dan hoor je het vanzelf. bij mij zat het linksonder. verder ik blijf echt om alle zielige dingen op tv huilen. mijn man zegt de hele tijd je bent nu aan het huilen en dan heeft ie ook nog gelijk ook. verder ben ik snotverkouden dus echt helemaal lekker voel ik me niet. maar verder mag ik niet klagen. xxx joyce xxx joyce
Mac gefeli meis Sanne kan me voorstellen dan je beetje bang bent maar ik durf te wedden dat alles okidoki is hoor meis
Thanks deb, tis meer zo omdat ik een onzekere periode heb gehad en het nu nog steeds allemaal spannend vind, van de ene kant kan ik niet wachten tot volgende week donderdag en van de andere kant vind ik het eng
zou je wat geruster zijn over twee weekjes als je de 12 weken heb gehaald? denk dat we tijdens onze gehele zwangerschap wel van die onzekere momenten zullen houden...gelukkig hebben we hier dan de andere meiden die je er weer ff doorheen kunnen trekken ik was voor de vorige echo ook gespannen hoor..zou het het allemaal nog wel doen enzo vroeg ik me af....denk dat ik over twee weken weer zo zit en enorm opgelucht naar buiten kom als alles goed blijk te zijn ....en dat is het bij jou ook je zult zien...its alive and kickking ..maar kan me je ongerustheid met onzekere periode achter je wel goed voorstellen
Goeiemorgen allemaal. Ik zag een hele mooie echo voorbijkomen ! Super, gefeliciteerd Meiden met de echo vandaag, heel veel succes en geniet ervan! Ik hoop op allemaal goed nieuws. Hier gaat het wel, net weer wat lopen kokhalsen en behoorlijk misselijk. Nu net had ik in een keer zin in een boterham met uitgebakken spek en een beetje mayo erop .. haha dus dat zit ik nu te eten, smaakt heerlijk ..
Ben volgende week dan 11 weken tenminste volgens vorige termijnecho terwijl als ik zlf reken vanaf mijn laatste NOD zou ik een week verder zitten dan nu maarja we wachten af Buddys goed idee hadden we bij vorige zwangerschap ook smsde dan als je bv bevallen was of even niet online kon komen enz
Jaaaaaa! We hebben een supermooie echo achter de rug Alles was helemaal goed, het hartje klopte lekker snel, maag en blaas waren al gevuld, 2 armpjes, 2 beentjes, een neus... alles... *verliefd* Hij bewoog alleen een beetje teveel om goed op de foto te krijgen We hebben gelukkig wel een heel gave dvd, maar foto's zijn niet zo heel duidelijk. Zal zo eens kijken of ik ze op m'n computer kan krijgen. Volgens de echo was ik precies wat ik zelf had uitgerekend, 11w5d. Oh, en de placenta ligt aan de achterkant dus met een beetje mazzel kan ik m lekker vroeg voelen...
Joeppie Marb gefeli meis zou helemaal leuk zijn als je hem vroeg kan voelen wordt je helemaaaallll verliefd
Hihi, dankje! Maar ik vroeg me wel af: wat is vroeg? Ben t vergeten te vragen... Moet ik denken aan 15 weken of eerder 18?