Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Denk eerder tegen de 20 weken aan

2. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hoezo ben jij de enige? Mijn vriendinnen enzo houden het allemaal helemaal voor mij in de gaten hahaa.

Mijn collega's weten ook nog van niets. Wacht ik nog even mee. Heb nog niet zoveel binding met de mensen hier dus zie het nut er nog niet van in om het ze te vertellen. Heb al door dat er hier veel geroddeld wordt dus als ik het 1 persoon vertel gaat het vast het hele gebouw door. Ik heb het alleen aan mijn leidinggevende verteld met het verzoek om het stil te houden. Ga er ook vanuit dat ze dat gaat doen.
    Daarom ben ik ook zo blij dat ik jullie heb, kan ik onder werktijd toch over mijn beepje praten :)

3. tessa31

tessa31 Lid

22 nov 2008
    56
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    :D heeft iemand van jullie ook zoveel last van zijn rug,ik heb er echt heel veel last van.

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik las op internet het volgende:

Wanneer voel je de eerste bewegingen?
    Zo tussen de zestiende en de twintigste week kun je het eerste teken van leven verwachten. Komt het iets eerder, dan is het mooi, maar komt het wat later, maak je dan niet ongerust. Iedere zwangerschap is een beetje anders.

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ik dacht dat ik me beter begon te voelen...maar wordt me toch wakker met hoofdpijn.
    Lijkt wel of mijn hoofd uit elkaar gaat spatten pff!
    Mag ik daar wat voor slikken?

Gelukkig hoef ik zaterdag pas weer te werken, maar moet nog zoveel in huis doen bah!

Meiden met een echo vandaag:Succes!

En last van mijn rug heb ik ook...vooral na t werk.
    Heb dat gisteren ook aan vk gevraagd en die zei dat het echt door de groei komt...moet rustig aan doen.Als het erger wordt moet ik t aangeven.

Liefs Deb

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Had er wel last van maar het is nu weer wat minder. Ik heb mijn vragen over b.i. wel op mijn lijstje voor het vkbezoek op zaterdag gezet.

Tegelijkertijd denk ik dat er beneden rondom je heupen ook veel veranderd en het daardoor kan komen.

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Trouwens las dat iemand bij de echo al kon zien hoe de placenta lag...hebben ze bij mij gisteren niets over gezegd....jammer hihi nu moet ik wachten tot 20 weken echo om te vragen hihi want heb geen idee hoe ik dat bij de echo moet bekijken!

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    gefeliciteerd marb! opluchting zeker? ik ben benieuwd naar de echo!

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ow dat was dus bij Marb....gefeliciteerd ben benieuwd naar de foto:D

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gefeliciteerd Marb. Klim maar weer op je roze/blauwe wolk ;)

@Debke: je mag gewoon paracetamol gebruiken hoor.
    @Tessa: ik heb al sinds 2,5 week last van mijn onderrug en de bekken. Ja een zwangerschap is nogal belastend he :) Wat we allemaal ervoor over hebben he :) Ik plaag mijn mannetje ook af en toe: van mannen hebben het makkelijk en de vrouwen moeten de 9 maanden helemaal brak zijn. te beginnen met misselijkheid, overgeven, zorgen of het allemaal wel goed loopt, rugpijn etc etc. :) :)

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Marb: gefeliciteerd meid met je mooie echo! Heerlijk he? Als je nog niet op je roze wolk zat, zit je het nu wel waarschijnlijk :)

12. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Mijn moeder heeft het in der agenda staan die belt me elke donderdag...debs weer een weekie meis :D
    maar verders nee niet echt mensen die naar de 12 weken toeleven behalve ikke dan. ;)

Tess,...ja hier ook 1tje met pijn in der onderrug...sávonds zit ik met me kruikje achter me rug op de bank en das wel lekker moet ik zeggen.

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Dank je wel Smiley!
    Weet je ook hoeveel mg?

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    kweet niet meer wanneer ik wat bij mijn eerste zwangerschap voelde

15. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Vraagje over schoonmaakmiddelen.

Ik heb thuis allemaal van die HG schoonmaakmiddelen die best wel chemisch zijn volgens mij en nu durf ze eigenlijk al een hele tijd niet aan te raken. Net zoals ik niet mee help schilderen in het huis van mijn schoonouders. Weet iemand of dat wel of niet kan? moet toch een keertje mijn huis weer gaan schoonmaken van top tot teen...

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Allemaal bedankt voor de felicitaties ;)

We zijn idd nogal in de wolken. Tis al zo'n echt mensje...

Ik zal nu even een foto van de foto's maken (de scanner doet t niet... :( )

edit: grrrr... m'n vriend heeft de camera meegenomen! :( Waarom?!

Nou, dan komen de foto's morgen of overmorgen wel...

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hmm ik heb geen idee eigenlijk.. Lijkt mij dat het geen kwaad kan. Als je tenminste niet met je neus erboven gaat hangen .. en anders doe je handschoenen aan?
    Het kan toch niet zo zijn dat je niet meer je huis kan schoonmaken als je zwanger bent?

Ik maak alles gewoon schoon .. ook met antikal enzo. Geen idee of het kwaad kan.

Trouwens.. heb gisteren zo'n ijzeren babybedje gekocht .. hij is echt leuk :D het is tegen de kleur zwart aan. Oh ja en ben bij de Miss Etam geweest, heb een buikband gekocht. Een zwarte met allerlei babynamen in het zilver. Echt iets voor de feestdagen :)

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Oh, cool! Dus met een beetje mazzel over een week of 4 al ;)

Vond t wel leuk om te horen, ze zei: jeetje, als ie zo beweeglijk blijft kun je m binnenkort al voelen.

Jippie :D

19. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nu je het over miss Etam hebt...ik vind het maar wat moeilijk om een winterjas te vinden voor zwangere dames...het lijkt wel of de winkels met positiekleding denken dat er geen dames zwanger zijn in de winter ofzo....:(

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Haha ja lastig he .. ik ben ook nog geen leuke tegengekomen.

Ik ben ook op zoek naar een hippe zwangerschaps spijkerbroek ... heb er nu 1 van de h&m maar wil ook een andere .. Ik ben gewend om smale pijpen spijkerbroeken te dragen .. kan echt nergens leuke vinden ..
    Weet iemand een leuk adresje of internetsite?

Deel Deze Pagina