Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beertje87

beertje87 Actief lid

Sep 16, 2008
    339
    0
    0
    Hallo pookie66 kan het niet zijn dat je het hcg nog in je bloed heb zitte van de mk want ik zie dat dat niet zo heel lang geleden is.
    ik heb dat namelijk ook heel lang gehouden dat hcg ik kreeg een mk op 7 mei en elke x moest ik terug naar het zkh voor bloed te prikken of het hormoon al weg was , dit omdat ik een onderzoek zou krijgen en daarvoor moest me hcg weer weg zijn eind juni ging ik op vakantie net daarvoor nog een test gehad en toen had ik nog steeds hcg hormoon in me zitte.
    ik hoop ntuurlijk dat je zwanger bent! maar ik zou toch maar is een bloed test aanvragen om te kijken of het hormoon zakt of stijgt.
    ik hoop voor je dat het stijgt natuurlijk !

2. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hmm... ik zie m nu weer wel. Ik laat m nog wel even zo. Als ie moeilijk blijft doen gooi ik m eraf. :p

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Ik denk dat t forum traag laadt want ik zag ook heel lang bij beertje een kruisje net. (of eigenlijk een vierkantje want ik heb mozilla) en die 2 banners komen van andere sites

Ik krijg bij jouw banner een skigevoel terwijl t een surfer is :)

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik heb een keer ook een evenhealth banner gehad en vond het vaak weg vallen

5. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hmm... oke... Was al bang dat t aan mijn laptop lag (die is ook érg langzaam namelijk de laatste tijd :mad: En als je er nou alleen af en toe een forum op checkt, maar ik moet er de héle dag op werken... :|), maar t ligt gewoon aan t forum.

En ik krijg ook een blij gevoel van m'n banner. Vind m zo vrolijk (heb stiekem 3 andere met daarin informatie over de ontwikkeling van de baby op m'n bureaublad gegooid... :oops: )

@ pixie: oh... da's wel jammer... Nou ja, ik kijk t nog even aan. Heb nog wel even de tijd :)

6. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    je kan m als t goed gaat nog 8 maanden lang elke dag verwisselen :)
    Ik vind die banner met die sarcastische teksten zo leuk.
    'My brain is growing. I allready have got more cells than paris hilton!'
    Ik had m vorige maand ook op mn bureaublad maar werd een beetje te pijnlijk, dus er weer afgegooid.

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ja, die heb ik op mijn bureaublad... :oops: :D

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik vind hem helemaal geweldig ;) :) Maar ja, eerst maar eens positief testen...

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik heb na de curettage een 3 tal zss testen gedaan die uiteindelijk negatief waren. Ook heb ik goed mijn eisprong kunnen vinden met ovulatietesten en mijn temperatuurcurve. Mijn temp is nog wel redelijk hoog dus vandaar dat we ervan uit gaan dat we zwanger zijn!

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik hoop het voor je pookie66!

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    mvm is net geweest en de test was dik positief. ik mag ook gelijk beginnen. heb de dvd gekozen

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113

Wanneer namen ze contact met jou op? Hoeveel dagen nadat je je had aangemeld? Heb nog niks gehoord...

@ pookie: zolang je temperatuur hoog is en je niet ongesteld wordt: positief denken! Ik stem voor!

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ik heb centrale gebeld en toen nog hetzelfde avond kreeg ik een telefoontje terug van de informatrice..

14. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    maar ik zie dat jij in utrecht woon. ze zullen het daar ook wel druk hebben met aanmeldingen.. leusden is maar klein ;)

15. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    :)
    Vorige keer namen ze 4 dagen na mijn aanmelding contact op (op de dag van m'n miskraam... :rolleyes: )

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    :oops: :oops: ik heb vanochtend al een sinterklaaslijstje gemaakt.. :oops: :oops: voor pixiehild uhum.. is dat erg? ik heb echt van die dingen onder de 10 euro die ik zelf niet hoef te kopen haha.... zoals molton hoeslaken, termometer, hydrofielluiers.. tja.. erg he

17. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hihi, da's best erg ja... :)

Maar ach, waarom niet? Ik merk dat ik er ook ontzettend veel mee bezig ben. Ik ben in april jarig, dus dan zal ik ook wel vanalles krijgen... ;)

18. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    Alle toekomstige mama's gefeliciteerd. Hopelijk gaat alles goed bij ons.

xxx Joyce

19. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Kom even snel kijken vanaf mn werk, alweer flink gekletst meiden!

Pookie hoe gaat het nu met je?

Pixie een goed idee trouwens zo'n st.kl.lijstje, ga ik denk ik ook maar doen. Enneh je weet nooit he hij kan vroeg komen dit jaar :)

Alle nieuwe zwangeren van harte welkom en gefeliciteerd!

Zag dat jullie het over namen hadden, wij hebben er ook al 2 1 jongensnaam en een meisjesnaam. Zitten nog te twijfelen of we er nog een 2e naam aan plakken. Maar we hebben nog even de tijd. Blijf in ieder geval nog even rond kijken of ik nog meer leuke namen hoor of zie. Hebben jullie nog leuke ideeen voor namen?

Ga weer snel aan het werk, want ze zitten een beetje te kijken! :oops:

Doeii!

20. sinada

sinada Niet meer actief

Jeetje na een dagje werken is er weer aardig wat geschreven.
    Lees veel meiden die het koud hebben. Nou ik ook hoor. brrrrr

Oh spannend voor degene die nog in onzekerheid zitten Ik zal zo voor jullie duimen.

van morgen even echt goed misselijk geweest. Zo he gelijk alle boeketten die we hadden gekregen en ik vond stinken weggegooit man wat een lucht. Collega van beneden zei ineens je moet niet roken is niet goed voor je ongeboren vrucht :confused: . hij weet helemaal niks Ja ik weet het roken is fout en ben heel erg aan het minderen ik rook 4 tot 5 halfjes op een dag van de 19 hele die ik eerst rookte dus vind het knap van mezelf.

Share This Page