dank je voor jouw uitleg jent,ik hoop dat het net zoiets zal zijn als bij jou ,het is wel erg maar als je toch gewoon alles goed kan zien ,nou ik laat je zeker weten wat de uitslag zal zijn volgende week thanks meis
Hihi, kon het niet laten... Heb nu toch maar foto's gemaakt, maar dan met m'n telefoon... Ze zijn dus van waardeloze kwaliteit, maar goed... Hoofdje: Oh ja... je mag maar 1 afbeelding per post. Nou, dan komt de rest zo.
Ga zo naar het alexandrium dus genoeg winkels om te shoppen en zo'n jas te vinden lijkt me zo Prettige dag Aichaa!
Marb wat een DOTJE! Kan niet wachten tot ik weer aan de beurt ben (en hoop dat alles nog goed is en het nog doet hihihih )
hihhi zo hoort het toch ook wees lekker trotst en zit maar heerlijk te zwijmelen op je roze wolkje hoor meis
@ Marb: Aaaah wat schattig... je ziet echt een neusje enzo Ahh ik kan niet wachten tot maandag, dan heb ik mijn echo
Wat jammer! Ik kan alleen de eerste zien. De andere twee krijg ik alleen zo'n sterretje. Misschien omdat ik op mn werk zit. Heb niet toegang tot alle websites
nou meiden....ga mijn comp afsluiten op mijn werk..vriendin staat al voor de deur met haar kids,,,,op naar de winkels Tot morgen meiden!
Mooie echo's dames Om er helemaal verliefd op te worden. Hoe zetten jullie die echo's zo in het forum? Ik heb over een uurtje een echo dus ik hoop dat wij ook terugkomen met een mooie echo en kan ik die meteen ook plaatsen.
Hihi, die van jou is ook supercool! Die lag tenminste lang genoeg stil om een foto te laten maken... @ smiley: je kunt het proberen op www.imageshack.us enneh... veel plezier!