Hij staat nu ook in m'n avatar edit: oeps... ik las verkeerd... Dacht dat je juist de eerste niet kon zien... Nou ja, dan moet je maar wachten tot je thuis bent, haha
he marb de mijn was idd aan het relaxen was echt grappig. ze wilde de nekplooimeten, maaar ze zegt dan moet ie eerst in een andere richting gaan liggen. dus ik moest een aantal keer hoesten zodat die anders ging liggen, maar ie wilde niet haha. op een gegeven moment lag die even goed en heeft ze snel gemeten. ik zei tegen hun ja nu al zo eigenwijs als de ouders. de beeb lag met de beentje over elkaar en 1 armpje achter het hoofd lag heerlijk te rusten en ik heb moeten lachen toen ik moest hoesten dan strekte die zijn armen en benen en ging ie wat op en neer hoppen zo van hou op ik wil lekker chillen. jaja dat was mijn verhaaltje weer he xxx joyce
Hahaha, geweldig! Zo ziet ie er ook uit... Mijne was ook heel eigenwijs, maar juist omdat ie zich steeds ging verstoppen En dan had ze z'n koppie erop en dan draaide ie weer z'n rug toe... Dwarsliggertje hoor, nu al!
Jee wat hebben jullie allemaal leuke foto's van de echo, ik kreeg er gister 1 mee waar (alweer) de kruisjes en het meet-lijntje over ons beebje heen stonden.*baal baal* Ook kon ze het niet op dvd zetten, ja wel op video maar die hadden we zelf mee moeten nemen...... Gelukkig hebben we wel een klein spring-boontje gezien..... Ik ga mezelf snel aanmelden bij de hogeschool en voor een 4d echo, ik wil ook mooie foto's van m'n pukkie... Sorry voor mijn ego berichtje maar ik baal een beetje (erg). Liefs Jacqueline
jeeetje meiden wat een getik hahahahah had meer a 10 pagina`s om bij te lezen geloof ik hahahahahaa maar meiden super mooie echo`s zit gewoon mee te zwijmelen vrijdag mag ik weer naar de gyn en ik hoop dat we weer even mogen gluren vandaag heb ik ook echt een knallende koppijn zeg pfff lekker betijds me bedje in en heb net al een mollentje genomen dus hopen dat het snel weg trekt @zeana balen zeg dat er kruisjes en een lijnje door heen staat maar waarom ga jij je aanmelden bij de hoge school?(sorry nieuwsgierig hahahaha) onze eerst 4d echo zullen we pas doen met 24 weken me man wil niet eerder.... mjah gelukkig zat normale echo`s hahaha
wat een mooie echo's allemaal . Ik ben al een tijdje niet meer online geweest, ben meerendeel van de tijd ziek, al vanaf 6 en een halve week. Heel erg vermoeid en gisteren heb ik ook alles eruit gegooid ale: baal er best wel van, het is nu toch langzamerhand tijd om te genieten? Zijn er meer mensen die zoveel ziek zijn? 8 dec. hebben we de 12 weken echo, ik hoop dat alles goed is
hey meiden jeetje wat een moei echó;s jent mooi hoor, lekker chillen iid hahatrekyt zich lekker van niemand wat aan... marb prachtig zeg, ja lekker he dat trotse gevoel had ik vorige keer ook toen ik complimenten kreeg over me echo's, dan voel je je echt oprecht trots ha. debke over die placenta, ze zij bij mij met 8weken dat ze dacht dat die aan de rugkant zat omdat ze aan de onderkant eenklein bollinkje zag(heb die echo niet in me album, maar aan de onderkant van de vruchtzak zie je een soort verdikkingkje, dan is t dus aan de rugkant, zit t aan de boven kant is t de buikkant)zo heb ik het teminste begrepen! hier alles goed, voel me nog steeds prima
He anoniempjuh Dank je voor je antwoord...wil je eens kijken op mijn echo foto in mijn album? Ik denk dan dat ie links zit onderaan? Liefs Deb
Hoi meiden, Eindelijk tijd om achter de pc te kruipen en alles te lezen. @annemonique: balen zeg! sterkte de komende tijd. @ tessa: das ff schrikken zeg. hoop voor je dat de onderzoeken een duidelijk beeld voor je geven en dat er mogelijk een oplossing is. Heb zelf vandaag ff een baaldag. Een collega vertelde vandaag dat ze ook zwanger is, en ook rond dezelfde tijd uitgerekend. Tuurlijk heel gezellig en leuk, maar vond het toch eigenlijk wel een speciaal idee dat ik de enige was rond die tijd. 't is aan de andere kant ook wel leuk om samen zwanger te zijn en ik zie haar slechts 1 dag in de week. moet het nog ff laten bezinken. Vanmiddag de echo en ik dacht dat ik een afspraak had om 15.00 (de muts aan de telefoon zei eerst 15.30 en aan het eind toen ze alles herhaalde was het ineens 15.00). Kom ik daar bleek het dus wel om 15.30 te zijn en ze hadden ook nog eens een uitloop van een half uur! Kwam een collega tegen in de wachtkamer die nog niet wist dat ik zwanger ben, dus dat was wel grappig. De echo zelf was goed en mooi! De kleine was af en toe behoorlijk aan het bewegen en liet alles goed zien. Alles zit er op en eraan. Volgens de echo ben ik 12 juni uitgerekend, maar mijn eigen datum is de 7e. Van de vs mag ik de 7e aanhouden omdat er 5 dagen tussen mogen zitten. Zal ff kijken of ik dit ook doe, of dat ik het midden ga kiezen van beide data. Had me helemaal verheugd op een dagje shoppen in Amsterdam zie ik net dat mijn vriendin me gisteravond gemaild heeft met het bericht dat ze ineens niet kan! Ik zit nu op de bank ff mega te balen en kan ook wel flink . Lang leve die hormonen. Ga nu maar uitgebreid naar het winkelcentrum bij mij in de buurt. Hoor nu ook net op de tv dat de kinderopvang volgend jaar 300 euro duurder gaat worden! En dan komt er nog eens de verhoging van de overheid erover heen. Ga nu ff lekker bank hangen voor de tv en hopen dat de roze wolk waarop ik tot een half uur geleden zat weer terug waait, zodat ik er op kan klimmen Liefs Annemiek
Ik ben d'r weer. De kleine mogen bewonderen En jeetje wat is hij/zij beweeglijk zeg. Een drukke baby. Ook goed gegroeid. 5 echo's meegekregen, en op 1 staat ie met een zwaaiend handje, ahhh schattig hoor. Ik zal morgen ff die plaatsen. Ben nu uitgeput, ga lekker douchen en dan op bed tv kijken. Volgende echo is pas over 2 weken ivm huwelijksreis volgende week.. Pff jammer 2 weekjes wachten Dames, fijne avond allemaal.
jent en marb: mooie baby'tjes zitten daar binnen bij jullie! ik ben MOE.... pfff hier weer allerlei rare dromen... gisteren gedroomd over m'n 20 weken echo. Lag met veel zwangere vrouwen op een grote zaal en m'n ma en zus waren erbij. Ik lag op bed en deed mijn eigen echo en heb ze meteen goed laten zien dat het een jongen was. nou ben benieuwd...
hey chica's ik ook weer eens even.. druk druk druk natuurlijk op de zaak. Hier ook 17e eerste echo gehad, het verhaal.. Alles prima, even kijken, oh alles prima, memory stick bij u? Toevallig wel! 4 foto's op de stick! Wilt u ook bewegende beelden op een dvd? kost 2 euro?! MAAR natuurlijk! opname te bewonderen op www.dmi.nu/baby (trotse papa gemaakt) 4 december 12 weken echo! hou jullie op de hoogte!
wow mooie echo? maar dagboek van onze zoon? weten jullie al wat het gaat worden? of is het een gokje? ze kunnen dit nu toch nog niet zien?
ik lees trouwens veel over een 3d4d echo ... en dat sommige dit wel eerder willen dan 20 week.. maar wat mij verteld is is dat zo;n echo op zijn mooist is tussen de 22 week en30 weken.. dan hebben ze al wat meer vet.. en krijg je mooiere beelden..
eindelijk weer is goed nieuws! meiden, wat een mooie echo's allemaal. Ik hoop dat we snel allemaal over de 12 weken zijn.