DEBSJE YIPPIEEEE!!!!!!!!!! We zijn 12 weken!!!!!!!!!!! wat ging het traag aan het eind he? maar nu eindelijk is het zover!
Hihi Basmalah...wat was het lang wachten he...maar we zijn er...de mijlpaal is bereikt! tijd voor een gebakje Gefeli meis!
Gefeliciteerd Basmalah, en nu geen onzekere periode meer he geniet ervan. Ik moet nog ff een paar dagen wachten tot mijn 12 weken
Jeetje, wat zijn er alweer veel 12 weken zwangeren...ben wel een beetje jaloers haha. Nog ffies en dan zijn we allemaal de 1e drie maanden door. Op naar het einde. Als ik naar buiten kijk, dan ben ik stiekem wel blij dat ik een juni kindje krijg. Lekker in de zomer, wandelen enz. Hebben jullie dat ook? xx
Idd ik kan niet wachten zou het heel graag willen vieren, maar van vrienden mag ik niks inplannen a.s. zaterdag. Denk dat ze een vrijgezellenfeest in petto hebben.. En ik probeer steeds onderuit te komen: van ja ik ben zwanger dus ik kan niet veel bla bla bla. maar nee hoor, geen goed smoesje Ik heb over 2 weken een afspraak bij de bedrijfsarts, en ik heb geen flauw idee wat me te wachten staat. Want ik zit al sinds week 7 v/d zwangerschap in de ziektewet vanwege die ondervoeding en beginnende pijnklachten van de bekken. vanochtend opgestaan en ik blijf maar kokhalzen het wil gewoon niet eruit komen, en ik krijg zo'n last van mijn buik joh. Echt vervelend.
Haihai, Hier even een berichtje van mijn... Na omstandigheden gaat het wel redelijk met me... Heb gisteren erg veel buikpijn en rugpijn gehad..is nu gelukkig iets minder maar niet over...ff rustig aan doen dus.... Ik vond t heel moeilijk... Ze gingen eerst nog een echo maken om t goed te bekijken... Ik wilde niet kijken maar mn gezicht werd er naartoe getrokken....Ik moest mn kindje zien.... Kindje was af...maar nee het bewoog niet...het lag zo stil.... Was moeilijk naar te kijken.... Ingreep niks van mee gekregen onder narcose, maar werd huilend wakker. Dat vond ik naar! Heb tijdens de ingreep onbewust liggen huilen.... Ik ben nu ook gewoon erg emotineel! en zo boos op mn ex! Dit is zijn fout geweest! En ik kan het hem niet vergeven... Moet t wel een plekje gaan geven! Moet verder... Moet werk gaan zoeken moet voor mn kindjes zorgen natuurlijk! Pffff moet even nergens aan denken! Meiden hier, ik weet niet of ik voorlopig nog te vinden ben hier, te emotioneel maar kom zeker nog eens kijken en wens jullie een hele fijne en goede zwangerschap toe en een prachtige baby! Spreek jullie hier nog... en bedankt voor alle steun elke keer weer! xxx PS: Marloes je mag me nu natuurlijk wel van de lijst weghalen...ben nu echt niet meer zwanger
Ja natuurlijk is het heel moeilijk meid. Je hebt het aantal weken in je buik gedragen. Probeer het inderdaad een plekje te geven en door te gaan met het leven. Het is idd makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet echt ook aan jezelf denken en aan je ander 2 kids. En huilen mag best, en praat erover als dat oplucht. En wat betreft je ex, dat is zo'n zielige schoft (sorry hoor) die de benen nam toen het hem te 'nauw' werd. Schandalig! Hem moet je zeker vergeten en denk aan de toekomst met je 2 leuke kids. Het heeft even tijd nodig, maar het komt vast allemaal goed. Het beste meid. Een dikke knuffel.. En sterkte de komende tijd.
he meid ik vind het zo ontzettend erg voor je allemaal. Ik zit gewoon mee te huilen achter de pc. Ik had dat ook toen ik wakker werd uit de narcose kon ik niet anders als huilen. Vond het zo erg. Ik kan me zo voorstellen dat je boos bent op je ex! Maar laat het je leven niet leiden he? Hij is het in ieder geval niet waard! Hoe moeilijk ook, zet je over hem heen en laat hem niet je leven nog verdrietiger maken als dat het al is. Je hebt een paar prachtige kids. Logisch dat je hier niet meer zo veel wil schrijven, kan me niet voorstellen hoe pijnlijk het voor je moet zijn om al die gelukkige verhalen van ons te lezen. Als je wil kun je me ook pben om je ei kwijt te kunnen.
Thanks... Ja ik weet t! Mn ex is meer dan een schoft en neem hem dit zo kwalijk! De manier waarop! Ikz ou het nooit kunnen begrijpen en het heeft me echt een deuk in mn hart gegeven... Ik wil ook graag verder en weet dat het goed gaatkomen maar het voelt zo zwaar allemaal even... denk ook niet dat ik te hard moet gaan...ff rust! Heb me ook voorgenomen om dit jaar niet te gaan werken! Zorgen dat ik in 2009 een baan heb maar deze maand alles tot rust te laten komen (lichamelijk en geestelijk) En ook zeker bij mn kids! Als de rust er een beetje is hoop ik dat ik kan zeggen dat we 2009 een goede heerlijke start met zn 3e gaan maken.... Ik ga er erg mn best voor doen in ieder geval...!
@ mmooii: Het lijkt me heel moeilijk wat je hebt meegemaakt.. Ik wens je echt heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel
Dankje meid is lieffff! Zit stiekem ook weer te huilen! Nee ik laat hem mn leventje niet beheersen dat wil ik niet maar na gisteren ben ik wel ff heel emotioneel en is het ff moeilijker als anders... Ook dat komt wel weer goed ik weet t! xxx
Ik durf bijna geen goed nieuws te plaatsen, vind het zo erg voor mmooii .. maar ik heb net voor het eerst het hartje gehoord met de angelsounds. Ik had hem nog helemaal niet gehoord .. ben wel een beetje opgelucht dat alles nog goed is daar binnen. En kreeg net bericht dat we de babykamer van mijn schoonmoeder en schoonpa+vriendin krijgen
goed nieuws moet er ook zijn Rianne blij dat je hem gehoord heb meis... ik zelf ben ook best onzeker op het moment ondanks de 12 weken...van de week niks gehoord (keer daarvoor wel) weet dat dat kan hoor....maar mijn zwbroek zakt echt van me kont af dus ook mijn buik is geslonken....en dat vind ik me toch eng....begrijp basmalah helemaal toen ze vande week hetzelfde had maar blij dat je goed nieuws heb meis! Mooii heel erg veel sterkte met dit een plekje te gaan geven meis!
Gefeliciteerd Rianne. Leuk is dat he als je het hartje gehoord hebt dan heb je echt de neiging om het elke 5 minuten te luisteren. Ik moet mezelf ook af en toe inhouden hoor Ik luister nu alleen 's morgens en 's avonds. Maar het is zo'n druktemaker zeg. Ik hoor het op 1 plek en weg is het Wel grappig. En ik hoor ook van die plopjes (als je in het water springt), en de gyn zei dat de kleine gewoon bewegingen maakt en zich omdraait. Moet je de volgende keer ook luisteren of jet het ook hoort, het is zo grappig