mooii : heel veel sterkte! en voorzichtig aan ! ik hoop dat je het allemaal een plekje kan geven.. ........ hier is het miezerig weer. ik ga maar een poets dag houden met mijn zoontje.. hij(1j,10mnd) vind dat geweldig
Ja die plopjes hoorde ik al een weekje of zo ! Ik dacht al dat dat zoiets was , zo grappig. Ik hoor de hartslag ook maar op 1 plekje, en het grappige is... Ik heb ong. 10 cm onder mijn navel, ja heeel laag, een klein rood hartje ( 1 cm) getatoeerd ... haha en je raad het al, alleen op dat plekje hoor ik het hartje van mijn babytje
haha ik ben blij dat je me begrijpt maar je zag ook alle reacties naar mij toe die dag. Het valt allemaal vast en zeker heel erg mee en waarschijnlijk gewoon dat het kindje niet goed ligt. Not to worry in ieder geval! (al moet ik wel toegeven dat ik blij ben als ik zaterdag bevestiging heb gehad dat het allemaal goed is). Ik zal de verloskundige zaterdag eens vragen waarom de buik dan gaat slinken. (als ik het niet vergeet want mijn geheugen is een zeef dezer dagen. Ik had het idee dat mijn onderbuikje (op baarmoeder niveau zeg maar) nu aan het groeien is en mijn darmen hoger in mijn buik een andere plek hebben gevonden ofzo.. als je begrijpt wat ik bedoel. Wil toch ook nog even klagen. Ik verga vandaag van de pijn aan mijn heupen/onderrug! Hele week geen last gehad en nu is het er ineens weer! Kan bijna niet zitten. Als ik loop is er niets aan de hand maar het zitten.. aarrrgggh
Debsje, kom op meid geen onzekerheden meer. Je zit al op de 12 weken dus de kans is echt klein dat het mis kan gaan. En wat betreft het hartje horen meid het verschilt echt per persoon. Ik las ook dat je het pas met 11 weken kan horen met de Angelsound. Ik eigenwijs natuurlijk en probeerde het met 9w2d en het was ff zoeken en ja hoor ik had het wel gevonden. Dus maak je echt geen zorgen omdat je het nu niet hoort, misschien hoor je het morgen of overmorgen. Je weet maar nooit. Blijven proberen. lekker op de bank liggen, veel olie op je buik smeren en de angelsoud erbij. Probeer te zoeken net iets boven je schaamstreek. Je moet de angelsoud wel een beetje induwen he en goed zoeken. Maar maak je niet al te veel zorgen, het is ook niet goed voor jou en al helemaal niet voor de kleine. Wanneer heb je je echo eigenlijk?
@ Debsje: Ik ben over 2 daagjes al 13 weken en ik hoor hem vanaf vandaag pas ! Niet onzeker zijn. Je moet ook echt heeel laag zoeken, en als je heen en weer gaat echt met milimeters verschuiven..
Ik hoop nu dat we Rianne een beetje gerustgesteld hebben Wat betreft je aan aan je heupen/onderrug. Dat heb ik al een paar weken, en het is echt vervelend. Af en toe heb ik er zo'n last van dat ik me niet eens om kan draaien in bed. Tijdens het lopen heb ik er zelfs last van. Als ik de verhalen lees over bekkeninstabiliteit hoop ik niet dat dat het is. Huisarts raadde me aan om naar de fysio te gaan, maar ik denk bij mezlef als ik er heen ga moet ik allemaal van die oefeningen doen en krijgi k er meer last van. En jij moet het wel ff rustig aan doen.
probeer me ook geen zorgen te maken en er relaxed tegen over te staan ....maar soms is dat lastiger dan gezegd haha. basmalah begrijp je helemaal meid mijn echo is 8 december...dus moet nog een dikke week wachten...ach ja vanav anders de angelsound er nog maar us op....hubbie zei dat tie um vande week wel hoorde aan de rechterkant...maar volgens mij kan dat toch helemaal niet? bij vk was het links en de eerste keer met angelsound ook links dan kan het nu toch niet ineens rechts te horen zijn....of kan dat wel?
Goedemorgen meiden, Ik zag weer een heleboel hele mooie echo's voorbij komen. Ik vind het zo leuk om te zien dat het al echte kindjes zijn! Iedereen met een mijlpaal, gefeliciteerd! Ik ben trouwens vanaf deze week echt hele dagen misselijk. Vooral als ik niet op tijd eet, maar als ik dan weer teveel eet gaat het ook niet goed. En dat terwijl ik tot vorige week nergens last van heb gehad.
De kleine is de boel aan het verkennen he Dus je kan het zowel links als rechts horen. Als ik bijv. luisteren dan hoor ik het in het midden en dan hoor ik opeens van die plopjes en weg is het. Dan zoek ik vaak wel ff verder en ligt het opeens links of rechts.
@Guusje: vervelend dat je zo misselijk bent. Probeer sowiso dingen te eten waar je van houdt. En elke keer beetje bij beetje. Vaak voel je die misselijkheid opkomen en ik heb altijd wel een chocolaatje of een cracker bij me. Dus zodra ik het voel opkomen dan moet ik meteen wat eten.
Hey smiley, het werkt inderdaad wel een beetje om dingen te eten waar ik van hou. En zo af en toe een loly tussendoor helpt ook wel. Maarja, en verder hoort het er gewoon bij.
[/quote]simoon312 schreef: Heeft iemand nog gehoord hoe het bij mooii is gegaan vandaag? xx nee, maar hoop dat het goed met haar gaat.. Sad spreek haar nog wel is via msn, maar nog niets vernomen edit: lees net haar berichtje hier sterkte meis!
Mooii heel veel sterkte. Ik vind het zo verdrietig voor je, het is zo oneerlijk! Ik ben weer super misselijk vandaag, het gaat gewoon niet meer weg. Maar ik word langzamerhand toch wel blij want het is nu al donderdag en maandag duurt nu niet lang meer tot de echo. Het lijkt nog wel lang, maar het is zo voorbij. Het weekend hebben we een feestje en nog wat andere dingen dus dan gaat het ook snel voorbij. Ik hoop dat wij ook zo'n mooie echo hebben. Weet niet precies hoever ik ben vanwege een onregelmatige cyclus maar het zal zo'n 10/11 weken zijn denk ik. Even een vraagje. Heeft iedereen hier last van haar borsten? Dat ze pijnlijk/gevoelig of groter zijn. Ik heb er dus helemaal geen last van. Af en toe wat lichte steekjes en wat jeuk maar dat is alles. Is dat wel normaal? Word ik toch wat onzeker van hoor. xxx
@ mandy: ja die collega weet dat ik zwanger ben. Zij heeft het gister al verteld aan een deel van het team en de andere horen het vandaag. Wat voor mij wel prettig is, is dat ik 4 dagen werk en ik zij slechts 2. En daar komt ook nog bij dat zij dit jaar pas bij ons begonnen is en ik al heel lang daar werk. Vandaag lekker vrij en maandag of dinsdag verteld ik het goede nieuws aan al mijn collega's. Ik heb meer met de collega's die dan werken, dan met de collega's die ik morgen zie. Lang leve het onderwijs en veel duobanen. @ mooii: Ik vind het een goed voornemen van je om 2009 positief te starten met je kids. Neem de tijd om dit een plekje te geven en luister goed naar je lichaam. 't is niet zomaar iets wat er is gebeurt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Ben zelf wat onrustig vandaag. Weinig zin om wat te gaan doen, maar kan mijn rust ook niet vinden. Straks maar ff actief gaan doen door een stuk te gaan lopen. Wie weet helpt dat. Tot later. Liefs Annemiek
grrr hier ff echo bericht: die hormonen ook haha. kan volgens mij ff niet meer redelijk zijn. vrienden van ons hebben sinds vorige week een herplaatste hond in huis, nu wilden we vanavond naar hun toe ivm verjaardag omdat we niet kunnen als ze het viert. mogen we onze hond niet meenemen, en andere vrienden die op de verjaardag zelf komen morgen hun hond wel meenemen. ja sorry hoor. oke de onze is misschien ietsje drukker, maar ik kan hem ook gewoon afleggen. denk dat ik maar ga afzeggen voor vanavond, want ben ook erg moe en heb er geen zin in. sorry voor mn egobericht! moest het ff kwijt! xxx
Hoi meiden, Mmooii, heel veel sterkte met het verlies van je kindje! Basmalah en Debsje gefeliciteerd met jullie 12 weken Ik was straks met vriendje in zh voor hem. Werd helemaal nerveus bij het idee dat ik volgende week ook weer moet