Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ mmooii: meisje, wat vreselijk allemaal. Heel veel sterkte en ik hoop dat je wat steun hebt aan je andere kindjes.

@ Debsje en Basmalah: Jeeeeeej! 12 weken! *doet dansje voor jullie*. Morgen ben ik zover ;)

@ Mac: oh... dat soort dingen kan ik me ook echt druk om maken nu... :oops: Maar blijf idd maar lekker thuis als je geen zin hebt hoor!

@ Beertje: ik heb lang niet altijd last van m'n borsten hoor. Soms doen ze zeer, maar op dit moment voel ik er weer niks van. Don't worry!

@ Guusje: ik begin ook nu ineens misselijk te worden. Erg vreemd... Dacht juist dat dat rond 12 weken over zou zijn... :rolleyes: Sterkte.

@ all: moest net gewoon huilen. Las over dat de baby de hik kan krijgen van het drinken van het vruchtwater. Vond dat ineens zo schattig dat ik volschoot. Echt niet normaal man, die hormonen... :rolleyes: :oops:

@

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

apart he dat je door je zwangerschap ineens zo emo kan zijn he ;)

nog 1 dagje meis dan gaan we ronde dansje voor jou doen :D

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @basmalah & depsje gefelicitterd met jullie 12 weken heerlijk he!
    @mooii heel veel sterkte meid!
    @rianne wat fijn dat je het hartje het gehoord. en wat lief dat je de babykamer krijgt!

zo nu ga ik weer even verder lezen.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @smiley suces bij de bedrijfsarts ik ben benieuwd wat hij zegt. ik heb trouwens ook al bekkenklachten en moet van de k nu in therapie.
    @guusje wat vervelend he die misselijkheid, ik heb alleen als ik honger krijg dat ik gelijk met een anders wordt ik niet lekker.
    @beertje ik hebnu heel erg last van mijn borsten, ze doen echt pijn als ik fiets zelfs. ze greien ook echt ik pas mijn bh's bijna niet meer. maak je niet druk bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal geen last van mijn borsten gehad en bleven ze ook dezelfde maat.
    @girafje wat raar dat zij het gelijk gezegt heeft dat was leuker geweest als je het zelf kon vertellen.
    @mac wat kinderachtig dat de 1 zijn hond wel mee mag nemen en de ander niet.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

idd dat vindt ik ook

we gaan vanavond ook niet,
    ben ook veels te moe, loop er als een zombie bij

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

ff over wandelwagens.

wie gaat er nog meer voor de MAXI COSI MURA 4?

wij in ieder geval wel,
    misschien kunnen we samen de aanbiedingen in de gaten houden waar ie het goedkoopste is!

xxx

7. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@mac, ik wil graag de maxi cosi mura 3! cool zijn ze he? 8)
    hoop dat er een superaanbieding komt!

pffff heb vrijdag de angelsounds besteld en betaald en nog steeds niet binnen.. heb hem besteld op de site van babysound.
    iemand anders ervaring mee? hoe lang het duurt? er staat niks over verzendtijd..

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hey Mac, wij willen voor de Mura 3 gaan :)

Hou me op de hoogte ;)
    ik begreep pas van Anna dat babypark.nl het goedkoopste was.

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoe ist hier allemaal meisjes?

@ Mooi, heel veel sterkte voor jou meis! En idd probeer positief te blijven, al kan ik me heeeeeel goed voorstellen hoe moeilijk dat is.

Hier nog een paar uurtjes werken en dan weer lekker sporten. Prettige avond alvast! x Inger

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hihi we waren tegelijk Madelon84 :D Welke kleur wil jij?

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Aaarrrggghhhh! de dag lijkt niet voorbij te gaan! En ik wil zo graag gaan liggen met mijn pijnlijke rug! Heeft iemand tips om het laatste anderhalf uur door te komen?

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Wij willen misschien toch nog even wachten met het kopen van een kinderwagen tot bijvoorbeeld de 9 maanden beurs. Hebben ze misschien ook leuke aanbiedingen? weet niet hoor ben er nog niet eerder geweest. Ze hebben in ieder geval een mooi parcours om ze te testen haha

13. Madelon84

ik wil de zwarte! met het oog op kan voor een jongen of meid! en lekker stoer! maar ik vind de kleuren ook heel mooi!
    jij?

14. Madelon84

basmalah; weet ik ook niet, of er aanbiedingen van zijn op de beurs.. dat zou mooi zijn natuurlijk.
    heb net de etickets binnen! heb er nu al zin in om met een dik buikkie rond te lopen, al zou ie nog niet zo big zijn :)
    welke dag gaan jullie? wij moeten wel zaterdag of zondag, anders een vrije dag vragen, maar dat vind ik ook weer zowat.
    zaterdag zal wel heel druk zijn..

15. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ik heb de kaartjes nog niet besteld. Wacht zaterdag af (stom he die onzekerheid? ) volgens mij is het op alle beide dagen druk. Ik twijfel want het hangt er vanaf of mijn man of mijn moeder meegaat. ik heb vrijdags namelijk vrij. vrij vragen doe ik niet inderdaad. heb al niet zo veel vrije dagen :)

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ff vlug gerekend maar zou dan al zo'n 24 weken zijn. weten we al wel of het een jongetje of een meisje wordt :)

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Wij gaan waarschijnlijk ook voor grijs/zwart :)

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hoi, hoi,
    Ik voeg mij er graag bij.
    Ik ben zwanger van mijn 4e kindje en uitgerekend voor 11 juni.
    Ik heb 2 echo's gehad en maandag ga ik voor mijn eerste pretecho.
    Groetjes, Natasja

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy ladiesss

natja welkom hier!en gefelicicteerd natuurlijk!

debsje ik denk bij jou ook je rugkant, want aan de bovenkant van je vruchtzak zie ik helemaal niets, en aan je onderkant wel wat een bollinkje, maja ik ben geen gyn he dus weet t ook niet haha.

iedereen met goeie echo's gefeliciteerd!

tja 9maandenbeurs, ga ik ook heen, ben benieuwd, heb me moeder lekker mee grvraagd, manlief cind dat toch niet zo leuk haha.
    en moeder en dochter is ook wel leuk.

hier verder alles goed!1overmorgen weer echo!

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mooiii meid, hoe is het met je.
    las je verhaal net, goh tis ook allemaal niet niks he.
    ik had precies t zelfde werd ook huilend wakker, heel vaag.....
    maar wat je zegt vind ik een goed plan, nu ff lekker rust, aan jezelf en je kids denken, en in 2009 lekker een nieuwe start maken!
    en je ex man echt laten barsten, wat een lul zeg....maak er verder geen woorden aan vuil...
    weet ie inmiddels dat je vandaag bent geweest?
    nou heel veel sterkte meid!
    dikke knufff

Deel Deze Pagina