Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey aicha, die steak wel doorbakken he ;)
    gabester, jee wat eng zeg als je bloed verliest!

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger :D
    maar ik heb bij het vruchtzakje een zak bloed zitten althans dat waas rond de 7de week . dus ik hoop dat dit nu ook gewoon het geval is :D

ik heb wel krampjes maar dat heb ik me hele zwangerschap al van die ongi krampjes :D

ene kant wel ietsje onzeker maar aan de andere kant het volste vertrouwen omdat ik het al eerder heb gehad ...

3. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ja,da's ietsje minder he,doorgebakken :( maar ja alles over voor mijn schatje :D

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    He meid wat vervelend. Zal vast niks ernstigs aan de hand zijn. Maak je niet al te veel zorgen. je zal morgen zien dat de kleine druk aan het bewegen is.

5. Aichaaaa

Komt helemaal goed,morgen zie je hem lekker dansend in je buik :D

6. Kaardebol

ja ik hoop ook mijn iniminie mensje te zien spartelen morgen hahaha
    maar na 6 miskramen blijf je onzeker maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zit.... en nu maar duimen dat mijn gevoel me niet in de steek laat he

7. Aichaaaa

Nou ik ga maar eens naar de keuken,
    zoonlief hierzo kreunt dat hij honger heeft :D

Eetze allemaal...

8. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Onzekerheid heb ik ook nog steeds hoor. Heb 4 mk achter de rug en bij elke pijnscheut denk ik van oh jee als het maar niet misgaat.

Als je gevoel zegt dat het allemaal wel goed zit dan moet je er ook aan geloven. Het is moeilijk, ik weet het maar ik zal morgen voor je duimen dat je een mooie ukkie te zien krijgt. Dit keer moet het wel goed gaan, je verdient het ook wel na 6 mk.

9. Kaardebol

:)

ja heb gelukkig al we een mooie meid van bijna 4 jaar :D (jeetje klinkt dat oud bijna 4 :oops: ) hahahaha maar deze kleine uk die komt whahahaha het moet gewoon op 16 juni een hele bijzondere datum dus dat gaat goedkomen :D

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Idd zo hoort het meid. Weg met de onzekerheid :) :)

11. Kaardebol

ja op 16 juni is mijn achterneefje overleden komende 16 juni is dit 3 jaar geleden. dus ik weet zeker dat hij er op zal letten dat het met dit ukkie goed gaat komen :D :oops:

12. girafje

girafje Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    2,136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ mandy: ze heeft vertelt dat ze zelf zwanger is, niet dat ik zwanger ben hoor!

Ik ga het volgende week vertellen en ik ben ook van plan om wat lekker voor iedereen mee te nemen. Zo hoop ik meer leuke reakties te krijgen dan zij. 'k weet het, klink misschien erg kinderachtig, maar heb het gewoon ff nodig voor mijn gevoel. Wil gewoon een keer in het middelpunt staat, waar ik anders nooit in wil staan.

Heb me vandaag trouwens aangemeld bij de hyvessite. Is erg leuk om te zien wie iedereen nu is.

Liefs Annemiek

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Oke, nou het kan niet anders dan dat het goed gaat lopen. Ik zal voor je duimen. :)

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

das niet ver hier vandaan nee

15. Kaardebol

dank je wel :D

en girafje leuk idee om wat lekkers mee te nemen :D

ik wilde een taart maken met een leuk plaatje erop bij de hema
    maar toch maar niet gedaan hihihih

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    heb 20jaar in arnhem gewoond, nu sinds 5 jaar niet meer...

gabester he wat vervelend, maar idd je hebt morgen vast ene hele mooie echo.

rianne, ja leuk he die hyves, zie je een beetje gezichten bij de personen.
    welke buikband heb je?
    ik heb een grijze met streepjes met sweet mama erop, en steentjes en glitters

zo ik ga lekker burritos maken.

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Anoniempje: Ik heb een zwarte met zilveren babynamen erop en een paarse met euhm ... ben het al weer vegeten, volgens mij ook sweet mama .. Het was in ieder geval iets met mama :)
    Heb ook een zwart-paars gestreept truitje en een zwart truitje met een grote split aan de voorkant tot onder je borsten en daar een schattig strikbandje.

Ohja ik merk trouwens dat mijn hondjes steeds op en tegen mijn buik gaan liggen met het koppie .. zouden ze iets merken ? haha deden ze eerst nooit

18. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik zou dat ook wel leuk vinden, die hyves-groep.
    maar ik vind het juist zo fijn dat ik hier anoniem ben, stom he?
    waar ik het wel niet allemaal over heb op dit forum.. :oops:
    maar ben toch nieuwsgierig naar de andere meiden :)

19. Lien84

Lien84 Lid

Jul 9, 2008
    91
    21
    8
    vandaag mn tweede echo gehad, omdat de gynaecoloog zelf ook de tweeling wou beoordelen. leuk voor ons dus. wat er in een week tijd al niet kan veranderen, groter en duidelijker een mensje, eentje spartelde vrolijk rond, de ander was wat rustiger. heel schattig.
    gynaecoloog vond t heel bijzonder dat ik niet misselijk ben/was, hoor je vaak met een tweeling dat t juist erger is. nou ja, ik voel me prima en met mn kleintjes gaat t ook heel goed.

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    haha madelon had ik ook hoor, heet niet voor niks anoniempjuh haha, maja me nieuwschierigheid heeft het gewonnen....

lien84 wat super zeg!ga je je echo's nog plaatsen of?ben erg nieuwschierig hahaha

Share This Page