hoi hoi ik ga even mn foto in mn album zetten. weet iemand hoe ik het ook hier op het forum zelf krijg? groetjes jolan
@ anoniempjuh: Oh? Interessant .. is vlak bij mij. Ben vorige week nog bij babypark geweest. Nou dames, ik ga even mijn haar kort laten knippen bij mijn zus (kapster). Ben toe aan wat anders Heb tot op mijn schouders en het gaat een bobline worden ( niet te kort hoor )
Hoe het met me is...tja wat moet ik zeggen..voel me kut...voel me leeg...en ben gewoon erg emotioneel op het moment.... Nee hij weet t niet...ga het hem ok nog niet vertellen omdt ik weet dat hij opgelucht is dan...en dat kan ik gewoon ff niet aan! Nu ligt hij wakker hoe het verder moet met een kind wat op de wereld komt denk hij en hij niks mee t emkaen wil hebben... Nou laat m dan nog maar ff wakker liggen...lul! Ja ik ga mn best doen om 2009 goed te starten! En hopenlijk wordt t een fijn en vooral gezellig jaar! Met mn kindjes gaat het gelukkig redelijk en daar doe ik het natuurlijk allemaal voor Ik hou van ze! Thanks!
mmooi sterkte meid. Kwil wel lid worden van die hyves maar dan ziet wel meteen iedereen dat je zwanger bent toch? Wil het nog een week geheim houden voor bekende tot de volgende echo is geweest
Meiden heb niet meer meegelezen hier hoor, lukt me ff niet. Voor wie niet tegen negatieve uitslagen en echo's kan dan dit maar ff niet lezen. Kan me voorstellen dat dit degenen die nog een eerste echo moeten krijgen onzeker kan maken. Wil nog wel laten weten dat ik vandaag bij de gyn geweest ben en er geen 1 maar 2 ukkies te zien waren zonder hartactie (beiden minimaal 8 weken). We hadden er dus anders een tweeling bij.... Blijf het nog onwerkelijk vinden. Morgen word ik gebeld door de opname afdeling en zal ik ws maandag een curettage krijgen. Aangezien er teveel weefsel in zit was dit de beste oplossing. Hier de echo-foto's, ookal zullen ze niet groter groeien... http://i127.photobucket.com/albums/p145 ... scan04.jpg http://i127.photobucket.com/albums/p145 ... scan03.jpg
Mmooii ik lees nu jouw verhaal...heel veel sterkte meid Alle anderen lekker genieten van jullie zwangerschap en in hopelijk in juni mooie beebjes-golf!
Nou, bij hogeschool eindhoven zit de opleiding voor echoscopiste, en die hebben altijd vrijwillige zwangere dames nodig om op te oefenen..... Blijft leuk.
Hey meiden! nou ik heb zo'n fijne dag vandaag! Vandaag hadden nog een keer de termijnecho...omdat ze vorige keer niet zo goed konden zien hoe groot het was enzo. nou nu dus wel! ben gelijk weer 4 dagen vooruit gezet (die 3 terug van vorige keer was dus niet nodig!) En het was gaaf! je ziet echt zoveel! we hebben hersenen gezien, en het maagje, de longetjes, zelf de verschillende kaakjes! En echt zo gaaf...de handjes en de vingertjes! en de ruggengraat! echt gaaf! dus nu ben ik ineens ipv net 12 weken...al bijna 13 weken! gaat snel zo mn uitgerekende datum is dus officieel 6 juni! ik ga nu de foto's in mn album zetten! BEN ZO BLIJ!
Ik voel de tranen in mijn ogen als ik je echo's zie,jeetje wat erg voor jullie. Vooral de geboortedatum van je kleintjes op de echo maakte me verdrietig. Ik leef met jullie mee en met iedereen die dit verdriet moet meemaken. Veel sterkte met alles, Liefs Aicha
Annemonique, ik heb jouw kindjes even bewonderd, vind het zo erg voor je. In het antonius zijn ze vast heel lief voor je, weet je al welke arts je hebt? Heel veel sterkte!
Lautje: eerlijk gezegd weet ik niet eens meer de naam van de arts... Had nu een jonge vrouw, maar die haalde er een wat oudere man bij omdat ze dr supervisor nodig had in dit geval. Aichaaii: de datum die erop staat zou niet de geboortedatum geweest zijn he, die datum verschuift naar achter omdat ze niet verder gegroeit zijn. Maar dat snap je ws wel Thnx voor jullie reacties.