hoi dames, vandaag nog geen nieuwe juni mama's? Pookie; duim voor je meid... hoop echt dat je mag blijven hier.. vanochtend voor het eerst overgegeven... er zat alleen niks in m'n maag. hmmm morgen lekker vrij
hahahahah pixie Sinterklaas krijgt het druk dit jaar als alle juni-mama's je idee gaan opvolgen Marloes: oh bah! vervelend is overgeven, helemaal als er nog niks in je maag zit. Hoop dat het eenmalig was. Sinada: een helderziende? Sunshine: haha, kijk maar uit, voor je het weet weet heel het bedrijf dat je zwanger bent doordat ze je hier zien schrijven
Boh zijn jullie ook zo moe dat is het enige waar ik op dit moment echt last van heb. Ik hoop eigenlijk dat ik wat meer kwaaltjes krijg zoals overgeven of pijn in mijn borsten. xxx Joyce
wat is mijn vriend lief en een held zeg.. hij heeft NOOIT kip gesneden omdat hij dat echt zo 'zielig' maar ook smerig vind. (hij eet ook nooit vlees op bot bijvoorbeeld) maar goed... hij heeft voor het eerst zitten kip sneden.. is dat niet een overwinning.. verder ben ik erg uitgeput en heb erg last van constant hoofdpijn.
de vorige keer alleen de laatste 4 weken niet overgegeven... de rest wel.. maar bij elke keer dacht ik maar: Hij doet het nog
Owh, getsie..... de eerste keer die fles openen gaat nog wel, maar als er meerdere plasjes ingaan vind ik het ook ineens een stuk minder. Heb er wat op gevonden, ik giet het plasje buiten op de tafel over in de fles, ruikt een stuk minder dan binnen. Misschien helpt het jou ook?
Whahaha Oek oek nee hoor is pure toeval denk ik. Als je ineens veel minder tot niet rookt dan denken mensen het als snel Pixie wat ontzettend lief zeg. Ik eet geen vlees of vis dus hoef er ook niet aan te beginnen hahahaha. De hele middag en avond voel ik me eigenlijk best goed. Alleen nu echt wel moe hoor. Ga ook lekker hangen straks maar eerst nog even aan mijn forumpie werken. slaap lekker alvast
na... mijn flessen staan helemaal boven in de wc (2e verdieping) en om dan met dat gevulde kannetje naar beneden te gaan... ik gebruik gewoon elke dag een nieuwe fles. vorige zwangerschap hield ik mijn adem in tijdens het gieten
heb trouwens afgesproken dat ze de flessen hier achterom ophalen.. hoeven de buren de flessen nog niet te zien. helaas komen ze nu alleen op een andere dag. vorige keer op dinsdag en dacht komt goed uit, ben dinsdag vrij... pech dus..
jij hebt trouwens ook al snel je 1e echo, Marb. Toch wel fijn he. snap niet, dat ze het niet alle zwangere dames aanbieden..
vind het trouwens ook stom dat mijn vk praktijk niet eens zelf echo's kan maken... Hier in de omgeving hebben ze een aantal echocentra en daar moet je dus heen..