Oh nog meer nare berichten. Jeetje zeg Annemonique ik ben er helemaal stil van. Ik wens je heel veel sterkte. Gelukkig is het nu al vrijdag. Nog maar 3 nachtjes en dan mag ik ook voor de echo. Ik zie er inmiddels echt als een berg tegen op, zeker ook na alle verdrietige verhalen. Ik voel me op alle klachten na (misselijk, moe) ook niet zo zwanger, het is nog zo onwerkelijk. Hoop dat na maandag alles beter is en ik een mooie echo krijg. Als alles goed is maandag ga ik me gelijk opgeven voor babydozen en kraamzorg etc. xxx
annemonique.... vind het, ondanks dat ze niet meer verder zullen groeien, wel 2 hele mooi foto's... sterkte de komende tijd meid
Ik heb ook een afspraak voor de 20 weken echo....13 januari. En dan zijn we idd al op de helft hoera! Vind die tijd nu sowieso wel heel snel gaan...en nu met de feestdagen gaat t alleen maar sneller! Ik voel me redelijk...beetje zwakjes maar voor de rest mag ik niet klagen Babykamer hebben we al...en kinderwagen ook. Dus daar hoef ik niet meer voor te zoeken. Ben zo benieuwd of het een jongern of meisje wordt dan kun je teminste echt gericht gaan kopen! Liefs Deb
Wij hebben gisteren al wel even gekeken naar kamers en kinderwagens. We hebben iig als kinderwagen voor de Quinny buzz 3 gekozen.
Ik vind het ook wel fijn dat ie lekker hoog is. Wij zijn beide vrij lang, dus zo'n laag ding vind ik niets
@ mandy: Nou het is eraf hoor Even wennen. De eerste dagen zit het sowieso nog niet goed, eerst een paar keer wassen. @ Marb: Gefeliciteerd met je 12 weken ! Eindelijk, nu lekker ontspannen verder Ik heb vanmorgen nog heel even naar het hartje geluisterd .. kon het in 1 keer vinden Maandag echo en dan voorlopig denk ik niet. Bij 13 weken kunnen ze het geslacht nog niet zien he? Ik wil zo graag voor kerst het geslacht weten ... Maar als ik nu een afspraak ergens maak voor een geslachtbepaling, kan dat nooit meer voor kerst denk ik ?
Vandaag in delft de echo gehad eerst een heel gesprek en ze gaat overleggen of ik gewoon naar de verloskundige mag en dat ik daar mag blijven omdat het allemaal best wel goed gaat vervolgens kregen we een echo en daar was ons kleine ukkie ze was onwijs aan het rondspartelen en aan het zwaaien ondertussen ging ze ukkie even opmeten en ik ben nu officeel 12 weken en 1 dag zwanger! ik ben dus een week verder als gedacht! ze kon ukkie goed opmeten alleen hebben we helaas geen echo meegekregen maar ach dat geeft ook niet het belangrijkste was dat alles goed gaat met ons kindje! daarna bloed wezen prikken en nu weer lekker hier kortom een heerlijke ochtend hahahaha en het belangrijkste! ik ben dus 12 WEKEN ZWANGER! mijn nieuwe datum is 11 juni YESYESYES
lekker heh Gaby...als je ineens vooruit gezet wordt! mij stelde het iig gerust! scheelt toch weer! en boven de 12 weken is helemaal top! gefeliciteerd!
ja ben er helemaal happy mee heb al de hele tijd een smile op me gezicht die er met geen 10 man af te krijgen is hahahahahaha ben echt gelukkig en heb echt onwijs genoten van ons ukkie! en idd mijn mijlpaal bereikt! de 12 weken grens ben ik over!
Gefeliciteerd Gaby! Ik zit maandag op de 12 weken.......en heb pas 22 december mijn volgende afspraak. Vind het een beetje een dubbel gevoel. Misschien is er wel niets aan de hand, maar straks kom ik daar 22 december en is het mis ofzo.