volgens mij mag je wel neusspray gebruiken.. je hebt verschillende.. moet je ens vragen bij de drogist-- volgens mij kan die op zout basis geen kwaad..
@anoniempjuh, niks obekend over een babybeurs in Kesteren, ook niet op internet. Wel zit in Kesteren babypark, dit is een heel grote zaak met babyspullen.... @Gaby geweldig dat je een goede echo had, jammer dat je geen foto hebt......En je bent ineens al over de 12 weken! @iedereen die moeilijk eten binnen houdt, misschien moet je eens baby-voeding proberen, dat is erg licht verteerbaar en dan krijg je in elk geval iets binnen (als het houdt). Liefs Jacqueline
heb toch maar even de apotheek gebeld, het mag mits je geen hoge bloeddruk hebt en je het niet langer als 5 dagen gebruikt en de aanbevolen dosering niet overschrijd.
lautje dan kun je het met een gerust hart gebruiken gelukkig maar maar ik zou het ook eerst aan de apotheek vragen hoor dan heb je altijd een gerust gevoel
hahahaha nou ik kan je vertellen dat ik me inderdaad zat op te vreten. Jeetje zo'n gevoel heb ik nog nooit gehad, maar mn handen gingen helemaal jeuken en ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Maar gelukkig konden we nog tussendoor ik weet niks over die beurs...
hey ik heb basmalah nog helemaal niet gezien hier vandaag! nou ja als je het nog leest meis! Heel veel suc6 en plezier morgen met je echo meid!
Oeps ik zag je berichtje debsje en dacht meteen maar even wat schrijven. alles goed hoor! Geen zorgen Heb vandaag nog niet echt achter de computer gezeten.. Vandaag is even mijn rommel dag. boodschappen doen, naar kapper geweest, huis schoomaken, was doen etc etc etc. nog 1 nachtje slapen en mag ik weer voor mijn echo. ben ik nu wel aan toe want ik begin me steeds minder zwanger te voelen behalve mijn misselijkheid. MAN! wat ben ik misselijk steeds! durf me koelkast niet open te doen en in de keuken te komen. Gabster, Godzijdank is alles goed, dacht je al he? maar toch die bevestiging is wel heel fijn.
Oh annemonique wat ontzettend triest! en dan zo'n mooie echo! Echt afschuwelijk! Wil je heel veel sterkte wensen om met dit verlies om te gaan.
rianne dat kan nog best hoor, heb toevallig net gebeld en een afspraak gemaakt voor 20dec dus... zeana okeej nou dan zal ze zich wel hebben vergist, ach ik wil ook wel s naar zo'n babyzaak haha... gabester gefelicicteerd met je mooie echo, lekekr zeg ineens een week vooruit! ik heb morgen weer een echo joehoeeeee
O dat is mooi ! Ik vraag het maandag wel even aan mijn VK. Weet ook niet vanaf wanneer er geslachtsbepaling gedaan wordt..
Hallo allemaal, Vandaag druk druk geweest. Ik moest mijn trouwjurk ophalen en nog kleine dingen regelen. Zenuwen beginnen steeds erger te worden @gabester: gefeliciteerd met je mooie echo Ik zei toch dat alles gewoon goed is. En jouw gevoel zei het ook dus dan is het helemaal perfect. Dus probeer nu lekker te genieten meid. Morgen 12 weken, jieppie
tja het bureau waar ik heen ga doet t vanaf een week of 16-17 maar ik heb nu een afspraak met 14,5 week en het kan best dat ze dan al wat zien, maja dan is t misschien wat minder zeker...
Ik heb net kaartjes besteld voor de 9 maanden beurs. Maar je kon geen dag selecteren.. of maakt dat niet uit? Kan je elke dag gaan met een kaartje?
Heej meiden, Lekker rustig vandaag! Ik ben met mijn moeder naar de Kreatiefbeurs in Den Bosch geweest, echt heel erg leuk! Dus als je je verveelt dit weekend, zeker even heen gaan! Ik voel me met de dag beter, al 1,5 week niet meer misselijk geweest, het maagzuur is stukken minder en voel me weer fitter en heb minder last van huilbuien! Heerlijk! Fijn weekend allemaal! Knuffel dootje
Hallo allemaal, Mooii en Annemonique wat erg zeg voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte. Ik ben net terug van mijn eerste echo. Wat een opluchting zeg alles was goed. De kleine zwaaide nog en sprong vrolijk heen en weer. Helaas het hartje niet gehoord maar je zag het kloppen. Verder heb ik niet veel bijgelezen, helaas weinig tijd ivm reorganisatie op werk. In iedergeval iedereen met een goede echo gefeliciteerd en een fijn weekend!