Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sarah, wat een duidelijk echo's heb jij in je album staan. Erg mooi!

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    volgens mij mag je wel neusspray gebruiken.. je hebt verschillende.. moet je ens vragen bij de drogist-- volgens mij kan die op zout basis geen kwaad..

3. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    @anoniempjuh, niks obekend over een babybeurs in Kesteren, ook niet op internet. Wel zit in Kesteren babypark, dit is een heel grote zaak met babyspullen....

@Gaby geweldig dat je een goede echo had, jammer dat je geen foto hebt......En je bent ineens al over de 12 weken!

@iedereen die moeilijk eten binnen houdt, misschien moet je eens baby-voeding proberen, dat is erg licht verteerbaar en dan krijg je in elk geval iets binnen (als het houdt).

Liefs Jacqueline

4. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    heb toch maar even de apotheek gebeld, het mag mits je geen hoge bloeddruk hebt en je het niet langer als 5 dagen gebruikt en de aanbevolen dosering niet overschrijd.

5. tessa31

tessa31 Lid

Nov 22, 2008
    56
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    :) gaby gefeliciteerd met je goede echo ,en ik ben ook 11 juni uitgerekend

6. tessa31

tessa31 Lid

Nov 22, 2008
    56
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    lautje dan kun je het met een gerust hart gebruiken gelukkig maar maar ik zou het ook eerst aan de apotheek vragen hoor dan heb je altijd een gerust gevoel

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    hahahaha nou ik kan je vertellen dat ik me inderdaad zat op te vreten. Jeetje zo'n gevoel heb ik nog nooit gehad, maar mn handen gingen helemaal jeuken en ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Maar gelukkig konden we nog tussendoor :D:D

ik weet niks over die beurs...

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hey ik heb basmalah nog helemaal niet gezien hier vandaag! :( nou ja als je het nog leest meis!

Heel veel suc6 en plezier morgen met je echo meid!

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Oeps ik zag je berichtje debsje en dacht meteen maar even wat schrijven. alles goed hoor! Geen zorgen :) Heb vandaag nog niet echt achter de computer gezeten.. Vandaag is even mijn rommel dag. boodschappen doen, naar kapper geweest, huis schoomaken, was doen etc etc etc. nog 1 nachtje slapen en mag ik weer voor mijn echo. ben ik nu wel aan toe want ik begin me steeds minder zwanger te voelen :( behalve mijn misselijkheid. MAN! wat ben ik misselijk steeds! durf me koelkast niet open te doen en in de keuken te komen.

Gabster, Godzijdank is alles goed, dacht je al he? maar toch die bevestiging is wel heel fijn.

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Allemaal weer meiden die de 12 weken hebben gehaald! Yippie! Van harte meiden!

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Oh annemonique wat ontzettend triest! en dan zo'n mooie echo! Echt afschuwelijk! Wil je heel veel sterkte wensen om met dit verlies om te gaan.

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    rianne dat kan nog best hoor, heb toevallig net gebeld en een afspraak gemaakt voor 20dec dus...

zeana okeej nou dan zal ze zich wel hebben vergist, ach ik wil ook wel s naar zo'n babyzaak haha...

gabester gefelicicteerd met je mooie echo, lekekr zeg ineens een week vooruit!

ik heb morgen weer een echo joehoeeeee

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    O dat is mooi ! Ik vraag het maandag wel even aan mijn VK. Weet ook niet vanaf wanneer er geslachtsbepaling gedaan wordt..

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hallo allemaal,

Vandaag druk druk geweest. Ik moest mijn trouwjurk ophalen en nog kleine dingen regelen. Zenuwen beginnen steeds erger te worden :)

@gabester: gefeliciteerd met je mooie echo :) Ik zei toch dat alles gewoon goed is. En jouw gevoel zei het ook dus dan is het helemaal perfect. Dus probeer nu lekker te genieten meid.

Morgen 12 weken, jieppie :) :)

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    tja het bureau waar ik heen ga doet t vanaf een week of 16-17 maar ik heb nu een afspraak met 14,5 week en het kan best dat ze dan al wat zien, maja dan is t misschien wat minder zeker...

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Ik heb net kaartjes besteld voor de 9 maanden beurs. Maar je kon geen dag selecteren.. of maakt dat niet uit? Kan je elke dag gaan met een kaartje?

17. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Heej meiden,

Lekker rustig vandaag! Ik ben met mijn moeder naar de Kreatiefbeurs in Den Bosch geweest, echt heel erg leuk! Dus als je je verveelt dit weekend, zeker even heen gaan!

Ik voel me met de dag beter, al 1,5 week niet meer misselijk geweest, het maagzuur is stukken minder en voel me weer fitter en heb minder last van huilbuien! Heerlijk!

Fijn weekend allemaal!

Knuffel dootje

18. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    volgens mij kun je iedere dag gaan.
    Maar is toch pas in februari?

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Ja is in februari. Maar als jevoor de 30e een kaartje besteld krijg je de 2e gratis.

20. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo allemaal,

Mooii en Annemonique wat erg zeg voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte.

Ik ben net terug van mijn eerste echo. Wat een opluchting zeg alles was goed. De kleine zwaaide nog en sprong vrolijk heen en weer. Helaas het hartje niet gehoord maar je zag het kloppen.

Verder heb ik niet veel bijgelezen, helaas weinig tijd ivm reorganisatie op werk.
    In iedergeval iedereen met een goede echo gefeliciteerd en een fijn weekend!

Share This Page