hallo ik probeer lid te worden van de hyves site van ons maar ik weet niet wie de beheerder is kan iemand mij helpen
Hai meiden...ff een paar dagen heel druk geweest, maar wel trouw meegelezen! fijn dat de echo's vandaag weer goed waren! Hier ook de 20 weken afspraakt gemaakt... we mogen 22 januari klinkt al zo dichtbij...
gaaf heh?! ik ben er ook zo trots op...echt raar...dat zit gewoon in je buik het is wel net zo'n luierd als papa... lag alleen maar te slapen! die met dat handje is echt mn favoriet! ik kan niet wachten op de volgende! duurt helaas nog even, maar toch! dit is ook allemaal hardstikke snel gegaan! @smiley, spannend hoor! snap dat de zenuwen een beetje komen nu! (ben stiekem een beetje jaloers! wil ook zo graag trouwen in een mooie jurk!)
Heb jij dat ook?Dat je de koelkast vind stinken?Man vies ding...Haha.Vraag me af hoe dat kan want heb em pas nog helemaal ontdooid en gepoetst.Maar je bewaart er wel vaak rauwe producten in dus miss dat dat het is? En ik heb ook kaarten besteld voor de 9 maanden beurs!Was 2 voor de prijs van 1. Groetjes!
Goedemorgen. Vannacht waardeloos geslapen en wakker geworden met een flinke keelpijn. Heb er de afgelopen twee weken steeds een klein beetje last van gehad, maar nu voelt het gewoon aan als schuurpapier Straks sinterklaasinkopen doen en ook meteen kijken voor leuke kleding. Ga ook maar even langs een drogist om te vragen wat ik voor de keelpijn mag nemen, lees zoveel tegenstrijdige berichten op internet. Fijne dag allemaal Liefs Annemiek
goedemorgen meiden! even een vraagje: vanaf wanneer kondne jullie het hartje horen met een angelsound/ doptone? Ik twijfel of ik er al 1 zal halen.
@ Smiley: Gefeliciteerd ! Eindelijk Geniet ervan. @ Jolan: Ik hoorde hem van de week pas, dus ergens in week 12 ... Joepie , ben vandaag 13 weken
Wow 15e week ! Wat klinkt dat ver he ? Ohh ik kan niet wachten .. wil zo graag het geslacht weten, ik word er helemaal gek van haha. Ik zie zoveel leuke dingen in de winkels... Zouden ze dag maandag al kunnen zien ? Nee he?
misschien dat een goede echografist het wel kan zien, maar denk nooit dat ze nu al zegt: 99% zeker een .... of een ....
Nee inderdaad. Hopen dat ik ergens rond week 16 nog een afspraak kan maken dan. De VK al wel vol zitten dus probeer het dan wel bij een 3d echo bureau.