Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    dat heb ik gister in apotheek gevraagd, je mag niet alleen drop, pottertjes e.d. zelfs strepsels mogen niet...

2. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hi meiden! even een korte update. Ik heb een prachtige echo gehad! Moest wel een beetje snel volgens mij... maar ja we hebben 2 mooie foto's gekregen. lag lekker te liggen met z'n handjes bij zijn gezicht. bewoog eventjes.. vervolgens nog een keertje het hartje gehoord bij de verloskundige! Durf het bijna niet te geloven! YIPPIE!

Ga snel weer want krijg zo bezoek.

P.S. Debsje, niet bezorgd zijn heb de vk gevraagd over onze niet meer groeiende buiken. Ze zegt dat het heel gewoon is en ook niet moet verwachten dat de buik nu al was gegroeid door het kindje. (deed ik ook al niet) Nothing to worry in ieder geval.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaa, goed zo Basmalah!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden
    hier gaat alles goed, ik heb echt a een behoorlijke buik! mijn man zegt dat mijn buik zo groot was toen ik op de helft zat van mijn eerste zwangerschap. ik moeteven een foto maken.

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wij willen 'm ook :D
    Hou 't in de gaten.

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Heb t al een keer geschreven, maar er is een aanbieding op www.aktiebaby.nl.

Basmalah super joh! Zet je de foto's in je album?

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dank je Meris. :)
    Ga meteen even kijken.
    Heb waarschijnlijk je berichtje gemist.
    Wordt hier zoveel geschreven dat je onmogelijk alles kan bijhouden :(

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

OOHh goed zo Basmalah! zei toch dat alles goed zou zijn met de beeb ;)lekker van genieten meis!.....dank je voor het navragen over de buikies hihi...nog iets meer dan een weekje dan mag ik ook voor de echo....en benieuwd.....zet je je echo's nog in je album..wil wel je mooie beebje ff bewonderen natuurlijk :D

9. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@marloes; heb je al een buikje? omdat je al zo ver bent..

@anderen: ik wacht nu al een week op mijn angelsound? wie heeft hem ook op de website van babysound besteld en hoe lang duurde het?
    ik heb hem vorige week vrijdag besteld en betaald..
    baal er een beetje van!

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik zou even een mailtje sturen naar de site, het duurt wel lang hoor...
    Ik heb zelf een ander apparaat dat werd bezrogd vanuit china en dat duurde nog geen week!

11. Madelon84

goed idee meris, heb het mailtje al verstuurd!
    vanavond hebben we een verjaardag, en ik zit echt te denken dat ik het aan ze ga vertellen (het zijn veel bekenden, mn vrienden en familie weten het al)

ik wil niet meer wachten tot 12 weken!
    wie heeft het nog meer eerder verteld aan iedereen?

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

*steekt hand op*

Ik zou t gewoon lekker vertellen als ik jou was. Leuk toch!

13. Madelon84

Ja wil ik ook heel graag. maar ik zit steeds zo van; stel dat het nog mis gaat dan lijkt het me dus niet fijn dat iedereen het weet.
    maar met 9 weken de tweede goede echo gehad met een goede hartactiviteit, dan kan het toch bijna niet meer mis gaan?
    of toch wel?

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Basmalah: gefeliciteerd met je goede echo. Ben benieuwd naar de fotos, zet je ze in je album?
    @ Mandy: Ik ben benieuwd naar je buik ! Mijn buik is ook behoorlijk aan het groeien. Ik merk nu heel erg dat het gedeelte boven mijn schaambot gaat groeien.
    @ Madelon: Ik had mijn angelsound al na 2 dagen binnen, wel via een andere site. Vervelend dat je zo lang moet wachten. Ik hoop dat je wel het hartje gelijk kunt vinden. Ik hoorde hem pas deze week.
    Ik heb het al met 7/8 weken verteld op mijn werk ( kon niet anders met het werk wat ik doe) De rest heb ik het verteld na de eerste echo ( 9 weken ). Ik kan me voorstellen dat je het aan iedereen kwijt wilt. Gewoon doen ! We gaan er natuurlijk niet vanuit dat het misgaat maar als dat gebeurd heb je misschien ook steun nodig en vragen mensen ook aan je wat er met je is. Zoiets kan je niet verbergen..
    Succes ermee, knuf

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

hier helaas geen goed bericht.
    vanmiddag de 5e echo gehad en het hartje klopte niet meer....
    voel me zo kloote, vorige week was alles nog goed, hartslag groei enz enz en nu inens niks meer...
    had dit echt totaaaaal niet verwacht.....
    tis weekend dus moet afwachen maar g maandag meteen bellen...

dikke knuff voor allemaal

16. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Jee dat verwacht je toch niet meer na zoveel echo's,
    Echt weet even niets meer te zeggen,schrik hier echt van :cry: :cry:

Jeee meis,heel veel sterkte en 'n dikke troostknuffel :cry:

Liefs Aicha

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

jeetje ik ben er stil van.....
    heeel erg veel sterkte...

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Nee anoniempjuh, dat meen je niet. Alles liep nog zo perfect en dan krijg je dit te horen. Dit is idd geen goed nieuws. Ik vind dit echt zo erg voor jullie . Ik las echt met tranen in mijn ogen je bericht. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel..

19. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

@ madelon wij hebben het gewoon meteen de dag van de test verteld aan iedereen . ik heb zoiets als het dan fout gaat dan is iedereen er ook om mij te steunen.

@ mandy 1 leuk he al z`n buik hebben! ik heb ook een behoorlijke dikke mega pens voor 12 weken (kijk maar in me album en let niet op me gekke bek hahahahaha) maar nu ben ik ook wel flink van mezelf dus het is echt een mengelmoesje :oops: :oops: :oops: :oops:

@ Basmalah gefeliciteerd met je goede echo.

hier gaat alles verder wel lekker :D
    bijna niet meer misselijk behalve als ik in de auto zit
    voel me wel goed hihihi

vanavond naar een reuni van mijn mans werk dus dat is wel leuk :D
    Mijn man werkt bij calve en dat is toen weggegaan in delft en nu werkt hij in rotterdam bij de pindakaas en nu zijn er natuurlijk heel erg veel collega`s weg. en vanavond zijn we gezellie weer met zijn allen samen :D

20. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Hey Anoniempjuh, wat erg meis. Ik schrik er zo van. Zoveel goeie echo's en nu opeens dit, wat onverwacht zeg. Ik wens je heel veel sterkte.

xxx

Deel Deze Pagina