Ja het is echt balen, ik kan sowieso al vrij weinig in mijn toestand, en het wordt waarschijnlijk alleen maar erger... Dus kan alleen maar zittend werk doen, alleen op ma di do en alleen buiten schoolvakanties. Nou ga dat maar even zoeken! Ik zal iig voor jou duimen dat het bij jou niet gebeurt! Ik gun het niemand.
Lieve Anoniempjuh, heel veel sterkte voor nu en in de toekomst... onwerkelijk en oneerlijk... Mamavanbritje, blij je weer te zien hier! Bloemetje kan me voorstellen dat je het allemaal een beetje angstig vind, hopelijk kan je na donderdag lekker genieten! Wij zijn eruit. Onze zoon is straks 22 maanden wanneer de baby komt en aangezien hij nu nog niet loopt, zijn we erg aan het twijfelen geweest over een duowagen/ meerrijdplankje of buggypod... bij vrienden om ons heen, zien we dat de meeste kindjes met 2,5 jaar al redelijke stukken kunnen meelopen. Dus het gaat echt om de eerste paar maanden, die we moeten overbruggen. We hebben gekozen voor de buggypod. We vinden de Bugaboo gewoon geweldig voor de beeb, een plankje is denk ik net te vermoeiend ( ik moet veel lopen want heb geen auto) Dus de buggypod is dan prima tijdelijke oplossing! misschien ff wennen aan extra gewicht aan de zijkant, stoepjes op en af en ik zal niet elk gangpad kunnen nemen in een winkel, maar ik kan wel lekker op pad met 2 kindjes!
hij past niet op alle bugaboo's he... Helaas ook niet op de quinny buzz... heb al wel een ander ding gezien, hangt aan de zijkant, een stoeltje op een wieltje. is van bibi... ga eens kijken of dat wel iets voor ons is.
demi: je hebt ook van die meerijd plankjes waar ook een soort stoeltje op zit.. een soort krukje.. als ze dan moe zijn van het staan kunnen ze gaan zitten.. girafje: schrikke joh.. als je vande trap valt. ik ben bij de vorige zwangerschap ook vd trap gevallen dit was met 30 week ofzo.. ben eerst gaan liggen en gelukkig voelde ik het kindje gelijk.. gelukkig ben je niet raar gevallen (toch?) hier een rustog dagje. vandaag 2 jaartjes getrouwd.. en als weer 13 week zwanger... nog 7 te gaan voor de 20 week echo..
echt rot voor je mamavanbrittje! helaas weet ik ook hoe het is...mijn contract is ook niet verlengd (toevallig de dag nadat ik heb verteld dat ik zwanger ben!) Er zijn heel veel meiden die wel gewoon werk vinden in hun zwangerschap, dus we moeten gewoon positief denken! Dan hoop ik dat we allebei weer snel aan het werk zijn! verder heb ik weer lekker boven de pot gehangen net....ik snap er niets van hoor! het ene moment nergens last van...en dan ineens moet ik rennen! morgen ga ik een afspraak maken voor een 3d echo! we krijgen het van mn stiefvader en er bestaat bij dat echobureau ook de mogelijkheid om er twee te doen...voor minder geld bedoel ik...een aanbieding! dus de eerste gaan we waarschijnlijk met ongeveer 18 weken doen...dan kunnen ze het geslacht zien staat er op de site... echt spannend! dat is al over 5 weekjes!
Voor dames in Brabant; bij Kijknou in Helmond kun je ook de 20 weken echo laten doen, wordt het een combi van de medische 20 weken echo en ook pret echo... met 3d... en wordt vergoed door de verzekering...
@ mam85: nee, gelukkig niet raar gevallen. lang leve dikke billen! gefeliciteerd met je trouwdag! @mamavanbritt: balen zeg dat je straks zonder werk zit! hoop voor jou en Sarah84 dat jullie beide snel weer werk vinden.
Zie je, het is gewoon een complot tegen zwangere vrouwen! Wij zijn gewoon te duur denken ze. Terwijl er toch echt goede regelingen zijn daarvoor. Maarja. Marloes80: goede tip! Is vlakbij mij! Ik ga het zeker met de VK overleggen volgende keer En dat ding voor aan de zijkant van je wagen is de Stroller van Bibi als ik het goed heb. Zit zo'n zadeltje op, en voetensteuntjes en een handvat voor de kleine. Moet ie wel goed zelf kunnen blijven zitten! Sarah84: ik zal voor jou ook duimen dat je snel weer werk hebt! En voor mij is dit gewoon de 2e keer al, toen ik zwanger was van Britt werd mijn contract net voor mijn zwangerschapsverlof ook beëindigd. Grrrr... Girafje: Rustig aan he! Zo'n val kun je nu niet gebruiken! demi26: Thanks! Altijd leuk om te horen mam85: Gefeliciteerd met je trouwdag!
vind het gewoon belachelijk als je daarom ontslagen wordt, of je contract niet verlengd wordt, al zullen ze dat nooit als toegeven natuurlijk. Een zwangere kost geen cent meer... alles wordt vergoed... Ik bedoel idd die Stroller MamavanBrittje... zitten is geen probleem, denk eerder dat met 22 maanden blijven zitten een groter probleem wordt ; ) ik twijfel om daar de echo te laten doen...Helmond is al snel 45 min rijden denk ik... maar opzich als we het hier laten doen, moeten we ook 20 min rijden...
Agenda voor morgen Marloes,vk Heide, echo Rianne, 3e echo vraagje... plaats nu wel (bijna) elke dag de agenda... maar vinden jullie dat eigenlijk wel nodig? doe het met alle liefde en plezier hoor en wil het ook wel gewoon blijven doen.. maar kan natuurlijk dat jullie het overbodig vinden
Waar woon jij dan Marloes? Haha blijven zitten ja, das een goeie! Mijn dochter (wordt in maart 5) wil nu nog graag in de Zapp of de wandelwagen, vindt ze heerlijk! Maar mag natuurlijk niet meer van mij En die agenda vind ik altijd wel makkelijk en leuk, goed idee ook van je, zeker met ons vergeetachtige mutsen allemaal! Weten we nog wat er gaat gebeuren allemaal
Goedenavond allemaal, Ik reageer even niet overal op. Ik zag het berichtje van Anoniempjuh en was even helemaal van de kaart. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende moeilijke tijd. Verder weet ik niet wat ik moet zeggen. Liefs Guusje
sorry dames hier afgelopen dagen niet kunnen zijn, druk en pc doet raar, hopelijk morgen weer meer tijd om ook te lezen. hier alles oke, maar erg moe! hopelijk tot morgen xxx
hoi hoi ik heb even een vraagje. Ik lees op internet dat verloskundigen pas na 12 weken een doppler gebruiken om het hartje te luisteren, omdat het daarvoor schadelijk zou kunnen zijn. Nu moet ik van de week als ik 11 weken ben, naar de vk en gaat ze proberen het hartje te luisteren.... Ik weet nou niet of ik dat zo graag wil..... Wat zouden jullie doen? En vanaf wanneer probeerden jullie vk het ? alvast bedankt voor de reactie!
bij mij met 11 weken en 5 dagen... niet gevonden overigens, dus echo gekregen... niets aan de hand Ja ik weet dat ie officieel niet op de bugaboo cameleon zou passen, maar als je 1 hendeltje anders zou zetten, past het wel ( ooit eens ergens gelezen ergens op het net)... en dat zitje op het plankje lijkt me alsnog vermoeiend, zonder steun in de rug... Ook het lopen met zo'n plankje lijkt me niet prettig... zie veel mensen toch een beetje schuin naast hun wagen lopen en ik ban al niet zo heel groot... ach we hebben nog ff...
wat zullen jullie trots zijn! super! demi: jouw vk heeft een eigen echo apparaat? die van mij niet.... ik zou misschien nog een verwijzing krijgen voor een echo, maar dat hoor ik donderdag.
Aaawww... Ik vind dat zo schattig altijd... Kan echt niet wachten tot wij zo'n hummeltje hebben. Geniet ervan