Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere

Gefelicitieerd Nathalie! Niet zenuwachtig worden hoor! Het gaat vast allemaal goed en trouwens vind ik dat we nu wel genoeg slechte verhalen hebben gehad!

2. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    nee ben niet geweest. was er iets bijzonders bij aktiebaby? heb ik gemist denk ik. Gefeliciteerd met al je aankopen :) wat is die startersflessenset? ik stel het allemaal nog een beetje uit totdat we weten of het een jongetje of een meisje wordt. Niet eerder dan volgend jaar januari dus. En misschien wachten we zelfs wel tot februari met de 9maanden beurs.

Overigens... wat vinden jullie van het IKEA ledikantje en kastjes enzo? Niet duur en vind het best mooi allemaal..

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Echt leuk! Ga ik voor mijn moeder doen half december. is dat iets wat je echopraktijk aanbiedt? of geef je een eigen gemaakt tegoedbon? Ik wil namelijk nog geen afspraak maken omdat ik nog niet zeker weet waar we het gaan doen( hier in A'dam of in Friesland)

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Leuk zo'n buggypod! Ga ik onthouden voor het geval er straks een 2e komt! Thnxs voor de tip

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik heb mijn vk er nog naar gevraagd want heb ook zo'n angelsound. Zij zei dat het niet bewezen schadelijk is.. maar ook niet bewezen onschadelijk! aanrader van haar was om het 1 keer per week max te doen. Verschilt dus zoals je ziet ook weer per vk. Ze heeft afgelopen zaterdag wel geluisterd met haar eigen doppler en kon het meteen vinden. met mijn angelsound heb ik zelf tot nu toe nog niets kunnen vinden :(

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik krijg nog 2 keer nieuwe kratjes volgens mij.. nog 3 weken. Ook al is het een kleine moeite, toch ben ik blij dat ik er straks vanaf ben :oops:

7. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Sanne, ik zou gewoon vragen om een spoedecho hoor! Anders kan je jezelf wel opvreten tot je echo. vind donderdag al lang duren! Hoop toch dat het allemaal heel erg meevalt en dat je een mooi kindje gaat zien op je echo!

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hey Basmalah! waar zijn je echo's meid! ben zo benieuwd naar jullie kleine spruit..of zet je ze er niet meer bij in je album?

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    hihi. Ik moet ze nog inscannen dat ga ik straks hier op het werk proberen.. maar niemand weet hier nog van mijn zwangerschap dus moet het stiekem doen... dus zodra ik mijn kans schoon zie... :)

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hoe gaat het met je trouwens? voel je je beter? ziet er goed uit he? 12 weken 4 dagen wow! voor dat we het weten is het 13 weken! Time flieeesss!

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sanne± hoe is het met je?

12. debsje1977

heb het idee dat mijn klachtjes wel wat afgenomen zijn.(vind dat wel beetje eng hoor)...maar ze zijn er nog steeds alleen minder vaak zeg maar....behalve het tandenpoetsen is nog een ramp..het kokhalsen houd aan..dus moet echt opletten dat ik me ontbijt niet naar buiten smijt met tandenpoetsen hahaha.....gaat best hard he die weken :D..weekendje voorbij en zit je alweer op 12 weken en 4 dagen :D. nog 1 weekje dan mag ik weer voor een echo Joewwie! (hoop dat alles goed is )

Hoest met jou en je klachten? ook wat afgenomen?

13. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Is eigenlijk helemaal niet eng he? is allemaal een goed teken! maar ja.. het heeft zo lang in je hoofd gezeten dat zolang je klachten hebt dat alles goed is terwijl dat best onzin is natuurlijk haha

Ja heerlijk zo'n weekend haha.
    Heb het idee dat ik wel meer energie heb! maar ben ook nog steeds misselijk! Mijn vk vond het ook wel raar dat ik nu nog aan het einde zo misselijk was... Maar ja met ups and downs gaat dat ook wel weer over hoop ik :)

14. debsje1977

oow btw...vorige week zei ik toch dat behalve ik niemand echt die 12 weken volgde zeg maar.....fout dus...:D
    hubbie kwam thuis met een cadeautje in z'n handen hihih...kreeg een zilveren baby lijstje waar je voorop een foto kan plaatsen en binnenin een cd of dvd kan bewaren :D..helemaal lief gewoon hihihihi.

15. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hey meiden,

tot wanneer slikken jullie eigen foliumzuur? Ik heb van die Puur mama tabletten van VSM. daar zitten natuurlijk ook nog allemaal andere vitamines in.. maar nu ga ik twijfelen of ik deze dus wel de hele zwangerschap mag slikken of je dan niet te veel foliumzuur slikt zeg maar.

16. debsje1977

ik heb ze tot einde week 10 geslikt..had begrepen dat je ze tot de 10de week slikken mocht en daarna niet meer...maar zeker weten doe ik het ook niet hoor.

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ben rond 10 weken over gestapt op Mama en Baby van Dagravit. Is foliumzuur en vitamines.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

mmm weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.....

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

mijn vriendin heeft ook ikea kamertje, maar ben er niet zo weg van.
    maar das persoonlijk.
    met name commode klein en moet je aan de muur bevestigen, dus uit zich zelf niet zo stabiel,
    en het is niet onze smaak.

maar alles is persoonlijk he

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

voor je moeder? is die ook zwanger>

bij ons zit een pretecho buro, diebieden echopakketten aan.
    en hebben dus zelf tegoedbonnen.

Deel Deze Pagina