ik slik gravitamon, zit ook foliumzuur in, maar oko andere vitamines, mag je hele zwangerschap slikken. kan geen kwaad, maar merk dat ik niet zo trouw meer ben als de eerste 10 wkn. hihi.
haha nee zij is niet zwanger. Heb het een beetje raar geschreven denk ik Ik geef haar een echo met mij cadeau. klinkt grappig als ik het zo schrijf. Het is hun eerste kleinkind en ze wil graag een keertje meekijken bij een echo. dus ik dacht dan geef ik dat op haar verjaardag. Mag ze een keertje met mij mee naar de echo.
Zeana, ik heb me aangemeld voor die echo's! Ben benieuwd wanneer ik er iets van hoor. Ff ego berichtje Misschien is er een klein wondertje voor mij gebeurd: ik kreeg vanmorgen een telefoontje van het UWV, omdat ik me had ziekgemeld toen mijn contract nog liep, en krijg waarschijnlijk mijn loon gewoon doorbetaald van daaruit! Yes! En ik heb me zo'n zorgen lopen maken omdat ik zeker wist dat er nu van mijn kant helemaal geen inkomen meer zou zijn tot na de bevalling, als ik weer werk kan gaan zoeken... Maar nu is er toch licht aan het eind van de tunnel *Einde ego bericht* Debsje: lief zeg Sanne: ik zou ook gewoon om een spoedecho vragen! Slechte vk die jou zo in onzekerheid laat zitten! Succes en sterkte! Ik begin sinds gisteren trouwens explosief te groeien! In een keer verandert mijn hele buik, het is net een volksverhuizing hier binnen... Alles staat op zijn kop lijkt wel, mijn baarmoeder groeit als een gek zo voelt het, bandenspanning op zijn top, kan echt bijna niks eten, wow! Niet normaal! Ik weet niet wat ik ervan moet vinden
haha ow zo, leuk kado! weet niet waar je woont, maar als je op google pretecho en je plaatsnaam intypt kom je vast wel iets tegen waar ze dat doen. ik ga naar babyvieuw. kijk maar is op hun site of die ook bij jou in de buurt zitten www.babyvieuw.nl xxx
mamavanbritt: goed nieuws voor jou! Kun je gewoon rustig iets gaan zoeken als je al lang bevallen bent... word je nu dan betaald door het UWV, als dat nl. zo is, dan is het ook wel een (hele gemene en slechte, maar wel slimme) tip voor de meiden, met wie hetzelfde gaat gebeuren... Vitamines: ik heb ze tot de 12 weken trouw geslikt, heb nu een potje van VSM en ook van vsm visoliecapsules voor zwangere vrouwen. Slik ze nog wel, maar niet zo regelmatig meer. Over een uurtje naar de vk...
grrr hier doen pc raar, laptop al stuk nu begint deze ook al raar te doen, dus daarom ben ik er niet altijd evenveel xxx
kijk dat is altijd handig inderdaad! Mac, hoe gaat het eigenlijk met die vrienden, die hun kindje verloren hebben? Kunnen ze wel goed tegen jouw groeiende buik?
wat lief dat je dat nog weet ze vinden het helemaal super dat wij zwanger zijn, genieten ervan en iets leuks om naar uit te kijken. dus naar omstandigheden goed
Hoi Dames, Hier weer even een bericht. Ik voel me gelukkig iedere dag wat beter en krijg weer wat eten binnen! Vind het leuk om hier af en toe te komen lezen zo herkenbaar
Marloes: ja ik hoop dat het allemaal zo loopt! Neem aan dat ik geen sollicitatieplicht heb als ik niet eens fatsoenlijk kan zitten... En inderdaad een gouden tip, maar meld je dan wel ziek op je werk! Ik was al ziekgemeld voor ik het te horen kreeg van mijn contract, meld je je daarna ziek heb je kans dat ze het niet pikken. Ik ga waarschijnlijk gewoon via UWV in de ziektewet nu, maar anders kom je gewoon in de WW en heb je sollicitatieplicht. Tenzij.. je natuurlijk net zo gammel en beroerd bent als ik, en dat gun ik natuurlijk niemand! (snapt iedereen mijn verhaaltje? 8) ) Debsje: what happened to the Topmark Motion? Of haal ik nu weer dingen door de war
jeetje wat een brichten over groeiende buiken ect.. ik heb het idee dat er nog niet veel is veranderd aanmijn lichaam.. ze zeggen toch dat je bij een 2e sneller dikker word? nou volgens mij is dat een fabel.. hahaha. nog dikke 3 week voordat we weer naar de vk mogen.. he wat duurd dat lang he.. al die tijd weer zo onzeker over alles. vitamine pillen: slik iemand ook die vd kruitvat? ik vind ze mega vies en stinken ernorm. maar zijn toch echt stukken goedkoper dan die van gravitamon ect.. geloof dat je voor 4 euro al een potje hebt ik slik ze ook nog gewoon.. heb trouwens heel erg het idee dat ik heel anders zwanger ben als bij de 1e.. voel me zo ontzettend anders..
Oops nee hoor je haalt niks door elkaar het zou ook de motion worden ( nog steeds mijn favoriet) maar tja deze is 100 euri goedkoper en manlief was/is er helemaal weg van dus in het kader van niet alle beslissingen inzake kamertje/wagen enz hoeven door mij gemaakt te worden (al zou ik dat wel willen natuurlijk) heb ik hem zijn zin gegeven wbt de kinderwagen het is nu dus een blauw/zwarte ipv een groene...en tja wat nou als het een meisje is....dan mag papa in spee het oplossen hihih hahaha
Hahaha oke dan snap ik het Wel slim bekeken van je, dan kun je hem mooi op zijn keuze wijzen als het een meisje is en je vindt de kleur er niet bij passen 8) Ik zie het al voor me: ja schat, jij wilde toen perse deze en ik zei kom we pakken die groene die is meer unisex, maar je bent een man he, die zijn koppig! Nou mag jij kijken hoe we het oplossen lieverd! En mijn mannetje laat echt onderhand alles aan mij over, ik mag bijna alles uitzoeken! Alleen de namen, daar had ie een heel groot aandeel in Maar dat is wel schattig, dan weet ik in ieder geval dat ie het belangrijk vindt dat zijn kleine meid/ventje een naam heeft die erbij past.