@aichaa, sterkte hopelijk is het niks ernstig. nou dames ik ga slapen, morgen hele dag cursus BHV spoedeisende eerste hulp. truste xxx
daar ben ik ook weer eens de meeste zullen mij wel helemaal niet kennen, maar ben er niet zo heel veel omdat ik vaak moe ben en lekker vroeg op mijn bedje lig vandaag hebben wij de 2e echo gehad en we zijn helemaal verliefd ons kleintje lag heerlijk te trappelen heb ook weer een paar dagen mee gekregen ben nu 10 weken en 6 dagen uitgerekend op 23 juni liefs kim
Hoi meiden, ik ben weer een beetje boven water. ik moet nog bijlezen. maar dat doe ik deze week nog wel. iedereen met een goede echo gefeliciteerd en met de 12 weken en alle nieuwe als die er nogzijn. Allen die het moeilijk hebben een dikke knuf en veel sterkte gewenst. Yes en vandaag ben ik 13 weken als je het zo bekijkt gaat he best snel. xxx joyce
basmalah, bij mij staat er ook bij een paar dingen lijkt normaal. volgens mij klopt dat gewoon hoor! ze kunnen natuurlijk niet alles helemaal precies zien. maar wat ze zien is goed! dus daar zou ik me geen zorgen over maken hoor!
Hai, hier nog een junimama, was op een ander forum begonnen maar ik vind het daar absoluut niet zo gezellig... Mag ik hier mee kletsen? (als ik er nog tussenkom ahahahaha) groetjes Myra
@ stephanie24: het grappige is dat ik vroeger altijd zei dat ik echt nooit zou willen weten als ik in verwachting zou raken. En zie nu. ik wil het wel weten! Lijkt me erg praktisch en kan ik me er goed op voorbereiden alleen nu zit ik met het dilemma.. aan wie gaan we vertellen wat het wordt? @Anna83: Ik ook! En vind het zooo irritant! Zelfs mijn vk vond het vreemd dacht even dat ik misschien iets anders te pakken had.. maar dat klinkt weer niet logisch als je kijkt naar wanneer ik misselijk ben namelijk als ik eten of de koelkast ruik ofzo.. zal er wel weer even bijhoren. Hopelijk nog 1 of 2 weken en dan is het weer over @heide: gefeliciteerd meid! Doet een mens goed he? Mooie echo! @Aicha: bah zeg! Wat eng allemaal. Ik heb laatst ook een ecg gehad. Ze dachten bij mij ook het misschien iets met mijn hart was. Maar had een goede bloeddruk. Ik heb wel gehoord dat je tijdens je zwangerschap een snellere pols krijgt. Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Maar dat je er ook echt benauwd van wordt is wel minder zeg! Sterkte en beterschap. @ Kimmetjuh1981: Jij ook gefeliciteerd met je echo @ Sarah84: ik maakte me ook niet echt zorgen hoor.. maar vroeg me het wel af.. wat ik schreef.. ze heeft niet echt de tijd genomen dus ik dacht.. lekker . Dat heeft niet eens gezegd tijdens de echo. Alleen maar omdat ze haast had.. kan er nog boos om worden. De andere echoscopiste die we bij de 1e en 2e echo hadden had begrip voor mijn onzekerheid met 2 miskramen enzo en nam echt de tijd voor ons en plande extra echos enzo. Aarrggghh voor de 20 weken echo ga ik gewoon een afspraak inplannen als de goede echoscopiste er is. @mamamyra: gefeliciteerd meid! En van harte welkom! @aisca: voor jou ook natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en je 12 weken! en welkom! @ marb: ja jammer he? Maar dat ligt gewoon aan de bagger scanner die ze hier hebben haha. Als ik een keer bij mijn ouders ben zal ik ze nog eens inscannen. @Rianne: jij ook gefeliciteerd met je echo! En wat voor een! Prachtig hoor
Ships zeg! ik zit nog steeds met mijn verzekering te rommelen. Ik zit nu bij Menzis maar wil graag naar de collectieve verzekering van mijn werk. Dus ik had alles al ingevuld. check ik nog even wat ze voor tandarts vergoedingen geven.. blijkt dat ze orthodontie niet vergoeden.. terwijl mijn man een beugel heeft tot april 2009. Zit nu te denken om onze polissen maar weer los van elkaar te trekken. mijn collectieve scheelt namelijk een hoop.
Oei, heb erg veel last van m'n rug, helemaal onderaan. Eigenlijk m'n bekken. Ben een beetje bang dat het het begin van bekkeninstabiliteit is...
nou niet te hopen Marb... anders snel een verwijzing vragen aan de vk of dokter voor de fysio of ander iemand die je kan helpen.. al heb je daar volgens mij niet eens een verwijzing meer voor nodig
misschien even uitrekenen wat hij nog kwijt is in die 3-4 maanden voor z'n beugel, en kijken of dat meer is dan wat je nu zou 'verdienen' door te wisselen van verzekeraar...
@Kimmetjuh, fijn je weer te zien, we waren je niet vergeten hoor @mamamyra, welkom! Waarschijnlijk zal Meris heel blij zijn dat je er bij bent gekomen, want die woont ook in Zeeland @Basmalah, informeer goed als jij overstapt naar de collectieve verzekering of ze niet moeilijk gaan doen, omdat je al zwanger bent. In sommige contracten staan dan een paar dingen uitgesloten (niet altijd hoor). @Marb, ik heb ook vaak last van mijn onderrug/heupen/bekken en dit betekent meestal dat ik weer veel te druk ben geweest (lichamelijk). Wel is het handig het aan te geven bij je VK, moch zij namelijk echt iets herkennen van BI, dan zijn ze er lekker op tijd bij! vandaag hebben we om 16.00u de nekplooimeting en de laatste echo hebben we 3 wkn geleden gehad (was toen 10 wkn), ben best wel zenuwachtig na het verhaal van anoniempjuh...pfff....wat duurt wachten lang. xx Anna
Jippie! Wat lees ik, eindelijk een 2e Zeeuw hier haha. We wonen nog niet bij elkaar om de hoek, maar dat mag de pret niet drukken. Heb net weer even tig blz terug gelezen, mooie echo's allemaal, gefeliciteerd! Ik lig hier ziek op bed, keelpijn, oorpijn, benauwd, gewoon blegh. Morgenochtend even naar de dok, kijken wat het is en wat ik mag nemen. Ik heb ergens gelezen dat je niet eens strepsils mag... Ik ben zondag voor t eerst in mijn leven naar een paranormaal-beurs geweest, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb daar een soort reading laten doen met de vraag wat ze me kon vertellen over mijn zwangerschap.. Nou wat ze me allemaal kon vertellen.. Volgens haar zit er een jongetje in mijn buik, een beetje rossig. Nou mijn man is een heel klein beetje rossig dus dat zou goed kunnen. En hij lijkt heel erg op mijn man, ook qua karakter. De hele omschrijving van haar was ook echt mijn man. Nu wil ik met de 20 weken echo weten wat het wordt ook haha, alleen moet ik M. nog over zien te halen haha. Fijne dag allemaal!
hihi grappig. dat er veel dames zijn die in het begin zo zwak ziek en misselijk waren en nu weer een beetje boven water komen.. dames ik hoop dat jullie lekker kunnen genietenvan dezwangerschap nu en dat de misselijkheid weg blijft!
Bedankt voor het hartelijke welkom er wordt hier wel veel gekletst! Gezellig! Ik hoor al wel dat er niet veel zeeuwen zijn hier haha, maar goed 2 is meer dan geen zal vanavond thuis eens gaan lezen hier want ik heb nogal wat pagina's in te halen. Zijn er verder nog meer meiden die zich alles behalve zwanger voelen? Ik dus wel.... wat ik wel heel jammer vind ik heb het niet over kwaaltjes ofzo maar ik voel me nog zoooooo gewoon... liefs!
Nu ik je verhaal lees over de paranormale beurs ging ik ineens weer denken aan een paar dagen voor mijn bruiloft. Ik zat toen bij een nagelstyliste en die verteld dat ze bepaalde dingen voelde als ze de handen van andehaar klanten vasthield. ze vertelde niet zoveel. alleen maar dat mijn eerstgeborene een jongetje zou worden. Vond het een beetje raar maar ik sta niet heel sceptisch tegenover dat soort dingen. ondertussen was ik het al weer vergeten maar mijn moeder herinnerde me er vorige week aan. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot de geslachtsbepaling haha. als het echt een jongetje wordt moet ik niet vergeten haar een kaartje te sturen haha Trouwens Meris beterschap meis.
er wordt hier zeker veel gekletst! het is hier inderdaad ontzettend gezellig! Het begint voor mij bijna een verslaving te worden haha. zit op mijn werk maar schrijf toch veel even tussendoor. Ik had het ook hoor dat ik me helemaal niet zwanger voelde. Was niet misselijk ofzo alleen maar moe. maar ja dat is zoiets vaags.. dat kan ook ergens anders door komen. Nu ik mijn 12 weken echo heb gehad begint het te komen. Durf nu ook echt blij te zijn. heel langzaam begint mijn buik te groeien... hoop elke dag dat ik al iets voel schoppen (optimist haha). Het besef komt dus beetje bij beetje!
Ik voel me ook zo gewoon Af en toe een beetje misselijk, maar dat is ook pas sinds een paar dagen en een opgezette buik, maar niet zo'n "zwanger" gevoel. Waarschijnlijk krijgen we dat pas als we de beebjes voelen bewegen Kan daarom niet wachten tot ik wat voel xx Anna