ik ook hoor! mijn moeder zei afgelopen zaterdag nog tegen me dat ik het kindje vast snel zou gaan voelen maar op internet staat overal dat je het kindje pas rond de 20 weken gaat voelen. mijn schoonzusje voelt haar kindje ook al lang en zij is nu 18 weken zwanger.. Goed opletten dus! Vlindertjes in de buik of een verfkwast die aan de binnenkant van je buik aan het verfen is haha
Ik hoop dat je moeder gelijk heeft Lees inderdaad op internet dat de meeste pas wat met 20 wkn voelen...en zo lang kan ik echt niet wachten Ik ga extra goed opletten! Thanx Basmalah! xx Anna
Gaaf, misschien mogen we tegelijk.......Kunnen we carpoolen! Hey wat goed van het UWV, het zou idd een hele opluchting zijn. Liefs Jacqueline
heb even gekeken en ze was vrijdag voor het laatst online.. geen nieuws = goed nieuws... moeten we maar denken he
Zo, effe bijgelezen..... Nee, nix van Sanne gehoord, hoop dat ze het druk heeft met werk en dat alles goed is. Er zijn alweer enkele nieuwe mama's bijgekomen; welkom en probeer ons maar eens bij te houden Maar, het is hier wel gezellig! Marb: hihi ik heb ook telkens zin in dingen die ik voor heen niet echt lekker vond, gewoon aan toegeven. Iedereen met goede echo's: hup terug op die roze wolk en zitten blijven! Ben net terug van de VK, heb een heerlijk geluidje gehoord! En ik ben 1,5 kg afgevallen (haha) Niet doordat ik lijn oid maar ik kan helemaal geen vet eten hebben dus ben ik aan de magere kaas, mager snijvlees en eet ik heel regelmatig. Bloed was allemaal oke, bloeddruk aan de lage kant, maar dat wordt vast nog erger. Zo meteen moet ik gaan werken, heb er niet zo'n zin in Nog een paar weekjes en dan heb ik 2 weken vakantie! Groetjes Jacqueline
Jeetje... Dat was ik helemaal vergeten... Hier nog 3 weken en een beetje en dan is het vakantie! Dan gaan we op vakantie naar Bali, waar we gaan trouwen!
Marb, heb je er constant last van? want ik had het ook heel erg vorige week. Zo erg dat ik bijna niet uit bed kon komen en niet kon zitten.. maar de volgende dag ging het dan weer een stuk beter... volgens de vk is er niets aan de hand.. en is het gewoon het uitzetten van je onderlichaam... vind het lastig. want weet nou niet of ik er werk van moet maken of op mijn vk vertrouwen...
wow marb! hoe kan je dat nou vergeten? hahah! Super leuk zeg! Gaan jullie op het strand trouwen? heerlijk zeg naar Bali! Wil oook! ik heb geen extra vrij genomen. wilde mijn vrije dagen opsparen voor volgend jaar. werk nu beide weken maar 3 dagen ook heerlijk! We zitten er nog aan te denken om begin volgend jaar nog op vakantie te gaan want zomervakantie 2009 zal wel in het water vallen denk ik in ruil voor iets anders heeeel moois natuurlijk!
Hey Marb, da's waar ook, lekker iets om naar uit te kijken. Ging er vandaag niet ook iemand trouwen? Enne ja heeeeeeeeeeeeerlijk geluidje!
@ Basmalah: ehm... had er gisteren wel last van, maar niet zo erg als vandaag. Vooral lopen doet erg veel zeer. Heb het een paar weken geleden ook al 2 dagen gehad. Daarom kijk ik t nog liever even aan... Enneh... vergeten... Tsja, de zwangerschap he? Was het feit dat we gaan trouwen niet vergeten hoor... Maar wel dat t zo snel al is! We trouwen niet op het strand trouwens, maar wel met uitzicht op het strand. Ghehe... zomer 2009 zit er niet in idd, denk ik... Maar wat ik vooral jammer vind is dat ik niet kan snowboarden dit jaar Normaal zit ik er al vanaf oktober naar uit te kijken... @ Marloes: de beste vriend van mijn vriend zit daar nu al. Daarom gingen we in eerste instantie naar Bali. En mijn moeder komt voor de bruiloft. Verder niemand, vind t ook wel fijn, zo klein. In april vieren we nog een groot feest voor iedereen (zo'n 200 man ) @ zeana: fijn dat je het hartje hebt gehoord! @ all: ga even boodschappen doen, lekker een biefstukje, ghehe... En dat voor de vegetarier onder ons... Jeetje, ik lees net m'n stukje terug en t valt me ineens op hoeveel smileys ik gebruik!
vind je dat lekker dan Marb, zo'n doorbakken stukje vlees? Of neem je ingevroren vlees... heb het eigenlijk nog niet gedurfd...
hoi meiden welkom aan de nieuwe! en wat fijn weer de goede echo's! ik voelde mijn dochter al vanaf week 16, het schijnt dat je de tweede vanaf week 14 kunt voelen ik ben benieuwd! hier gaat het verder ok ik heb alleen heel erg last van mijn bekken en daar baal ik echt van.
voelen vd baby: ik dacht iets te vernemen. en heb dit gevraagd aan mijn vk. bij een 2e zwangerschap kan het zijn dat je het al heel vroeg verneemt. maar kan mijn gevoel nnog niet goed bevestigen.. het zal wel niet. we wachten gewoon tot de 20 week hahahaha.. bij 20 week was de vorige keer bij mij ook alleen nog maar plopje. als je steeds verder komt dan verneem je ineens zo'n heerlijke karate trap in je ribben ect.. goh wat was ik daar poepie flauw van op het laast. ik had geloof ik wel gekneusde ribben hihi.. en dan ben je bevallen.. he tkindje uit je buik.. en toen had ik het idee dat ik het nog vernam .. hihi.. na een paar week begon ik dat gevoel al wel weer te missen.. ....... ik voel me ook totaal niet zwanger. alleen savonds kanik nog wel eens last van een zeurende buik hebben... ......... de sint cadeautjes zijn binnen. vanavond eens inkopen doen voor het eten ect.. we krijgen het huis vol
Hoi meiden, Ik spiek hier toch nog regelmatig mee hoor! Kan het niet laten eigenlijk! Ik lees best positieve dingen allemaal! Gelukkig! Veel buiken die al gaan groeien! Leuk is dat! Vind het ook een beetje raar idee! Normaal ging mijn buik nu ook wel echt groeien zeg maar... Hoe hetverder met me gaat? Na woensdag wel echt veel pijn gehad! En zondag kreeg ik opeens nog een bloeding en veel stolsels....bahbah! en had weer erge buikpijn! Nu gaat dat eigenlijk wel! Geestelijk heb ik het eerlijk gezegd nog niet allemaal op zn plekje... Kan er nog heel erg verdrietig om worden...kan zo in huilen uitbarsten met het idee dat ik juni niet achter de kinderwagen loop... Soms lukt t me wel ff en dan voel ik me aardig! Maar er is veel gebeurt en heeft echt ff tijd nodig hey! Bedoel ben ook opeens alleen....en dat doet pijn! Moet redelijk alleen mn verdriet verwerken...Moet het toch echt zelf een plekje geven... Ik voel ook wel dat ik er kom! Als ik werk ga vinden heb ik een zorg minder! Moet toch echt voo rmn kindje zorgen! Kortom ik ga er wel komen! Heb nu even erg mn ups en downs....maar is niet heele rg gek denk ik! Meiden blijf lekker genieten hier! xxx
Nee, ik vind doorbakken vlees helemaal niet lekker. Maar eigenlijk vind ik vlees sowieso niet lekker. Heb er alleen gruwelijk veel behoefte aan op de een of andere manier... @mmooii: sterkte meisje... t Is niet niks waar je nu mee te kampen hebt.