Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mmooii het heeft ook zn tijd nodig meid had ik toen ook heb er best lang moeite mee gehad, maar kon me er op een gegeven moment wel bij neerleggen dat er dan toch iets niet goed was met het vruchtje hoe moeilijk het ook was, sterkte nog meid met verwerken

Ben zelf vanmorgen bij dokter geweest ivm die buikpijn, urine was oke dus vk heeft maar een echo gemaakt en alles was in orde hartje klopte goed en kleine was goed beweeglijk :) ben nu 11 weken en 2 dagen dus weer 3 daagjes verder, donderdag gaat mijn trmijn echo en intake gewoon door, dus weer een echo :)

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Trouwens wel lief dat jullie aan me gedacht hebben :) probeer deze week ook wat meer te reageren maar mijn dochtertje heeft de buikgriep goed te pakken dus vandaar dat ik niet veel online ben geweest afgelopen dagen

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag meiden!

Sanne, wat naar dat je dochtertje zo buikgriep heeft. Hopelijk knapt ze snel weer op. En fijn dat de echo goed was :D

Marb, trouwen op het strand.. Geweldig! Wie wil dat nou niet? (ik krijg m'n vriend het gemeentehuis hier nog niet in ;))

Mmooii, wat knap en lief dat je ons toch nog even komt vergezellen :D
    Wat moet het toch vreselijk voor je zijn. Zoveel tegelijk wat je te verduren krijgt. Neem je tijd he!

Hier vanmorgen bij de gyn geweest.
    Alles was goed! Beebie groeit goed en was flink aan het bewegen. Heb wel foto gekregen, maar vind 'm een beetje onduidelijk.
    Heb nu trouwens wat steekjes daar waar de beebie ongeveer zit. Zal niks zijn toch?
    Stom he, alles goed en dan toch nog die onzekerheid :(

4. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Volgens mij ging iemand gisteren trouwen op 1 december maar weet even niet meer wie :oops:

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    volgens mij is het smiley die ging trouwen..

mooii blij te lezen dat je toch wel redelijk positief bent.
    maar idd vor jou is het een dubbele klap, en een mk en alleen.
    en die ups en downs, heel herkenbaar hoor, heb ik ook...
    wens je veel sterkte, je kan me altijd pben..

ik ben vanmorgen geweest in t zh, nog een echo gehad, zij meette 11w1d...
    word maandag pas geolpen, zat verder vol pfffff nog bijna ene week wachten.

iedereen hier verder maar weer het beste ennuh geniet ervan!

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Gelukkig dat het nog helemaal goed zit Sanne! ben echt blij voor jullie! Wel rot dat je dochtertje zich niet goed voelt!

Anoniempjuh, wat rot dat je nog een week moet wachten, je zou zeggen dat dat sneller zou kunnen! Erg stom!

En basmallah ik zou dan idd kijken of je die andere echoscopiste kan krijgen! ik heb alletwee de keren dezelfde gehad, echt een lieve vrouw, en ze vragen hier ook of je met dezelfde een afspraak wil, dus dat is wel fijn! Maar nu eerst 2 januari pretecho in Barendrecht! \:D/ dat is al bijna :D

7. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    annoniempjuh wat vervelend voor je zeg!

Sanne wat ben ik blij voor je dat alles goed is! En deze week nog eens een echo, leuk he! Genieten ervan he!

Ik had het weekend ook vaker last van een steek in mijn bil en aan de voorkant van die plek zeg maar... ergens op mijn schaambeen..
    Gisteren aan de vk gevraagd en zij zei dat dit kwam door het groeien van de baarmoeder.. Ik merk wel dat als ik af en toe wat meer rust neem dat het minder wordt.
    Ik moet er echt aan denken dat ik af en toe ga zitten, want normaal ga ik maar door en zit ik weinig stil :oops:

8. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Probeer zoveel mogenlijk positief te blijven ja....wel moeilijk hoor daar ben ik ook eerlijk in!
    Maar wil en moet wel voor mn kindjes! Ben ik ze verplicht!
    Het is een hele harde klap en daardoor ook die ups en downs...
    Pffff af en toe weet ik het gewoon even niet meer en hang ik om het kleinste dingetje huilend bij mn moeder aan de telefoon....

Wat vervelend dat je nu ook nog een week moet wachten!
    Ik weet hoe het voelt, ze hebben mijn ook nog 9 dagen ofzo door laten lopen! voelt heel naar!
    Sterkte meid!
    enne jij mag mijn ook altijd een pbtje sturen!

dikke kus!

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    @ aichaaaa,

hoorde dat je hart overuren moet draaien om alles inclusief het beebje aan te sturen en dat je daardoor benauwd kan worden, (net als de duizeligheid, hartkloppingen etc) vandaar! hoop dat het niets ernstigs is, klinkt altijd gelijk zo eng je hart! nou ga voor je duimen hoor! liefs bloempje

10. Aichaaaa

Dank je wel, lief van je :D
    Ik krijg vrijdag mijn ecg maar weet niet of ik dan meteen de uitslag krijg.

Liefs Aicha

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Aichaa succes met de ecg is toch wel eng he.

anoniempjuh en mooii nogmaals heel veel sterkte. Wel vreemd anoniempjuh dat ze je zwangerschap nu verder schatte of heb ik dat verkeerd gelezen? Vind het wel knap meiden hoe jullie ermee omgaan.

Zeana gelukkig alles goed he.

Ik zag alweer een nieuwe ook gefeliciteerd en welkom hier.

Wat een geluk toch he dat we allemaal samen zwanger mogen zijn. Ik krijg ook de hele tijd van iedereen cadeautjes hebben jullie dat ook?

xxx Joyce

12. mamamyra

mamamyra Niet meer actief

Hai! jeetje mina das hier wel andere koek dan het andere forum :) maar dat had ik geloof ik al gezegd (zwangerschapsdementie haha) het is zeker mooi dat we allemaal zwanger mogen zijn. Bij ons was het ook een complete verassing, was wel even schrikken, maar het heeft vast zo meoten zijn :D geeft helemaal niets. Alleen de roze wolk blijft weg.
    Krijg ook cadeautjes, maar dat mag altijd meer zijn hihi.

ladies tot de volgende x vanavond lingerie party, en morgen ziekenhuis dus zal er niet zoveel zijn denk ik :( door zo lekker me te kletsen hier voel ik me ook een beetje meer zwanger haha.

en wat ik ook nog even kwijt wil: heb geen last gehad van de bekende kwaaltjes alleen maar erg erg erg moe (nog steeds) en ik krijg op dit moment het schurft van mensen die dan zeggen je moet niet klagen, je hebt nergens last van! ARGHHHHHH, nee om 7 eruit en dan al niet weten hoe je de dag/week moet doorkomen. dat is fijn hoor! ook al werk ik "maar"36 uur en zit 8 uur per dag op een stoel............ wel doe ik in de avonduurtjes nog wat knipwerk, maar dat ertzijde, ik mag dus niet klagen. Sorry soms wilde ik dus dat iemand het even over mocht nemen, had zo gehoopt dat dit na 12 weken over zou zijn.... niet dus.. snik! t wordt alleen maar erger heb ik het idee.
    En ik mag niet klagen want volgens mijn vriend geniet ik helemaal niet :s valt nog weinig te genieten. Begrijp me niet verkeerd ik ben er ontzettend blij mee! heb gewoon een hormonsterdag!
    bedankt voor het mogen spuien :) en sorry voor het lange verhaal haha

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kreeg net telefoontje van moeders voor moeders... een paar korte vragen over hoe het gegaan was...
    vond het wel netjes. Heb ik de 1e keer niet gehad

14. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    tuurlijk mag je best klagen
    hier vind iedereen het vast niete erg
    ik moet elke dag om 7 uur beginnen, en als ik om 9 uur op bed lig kan ik me ook al druk maken hoe ik de dag erop door moet komen
    ik sta van 7-5 en heb dan anderhalf uur pauze, best lang moet ik zeggen
    soms denk ik zelf ook wel eens bij mezelf meid kom op wees blij dat je zwanger bent, maar vervelend is het wel, want kom niet aan mn huisje toe
    maar daar heb ik me wel bij neer gelegd, ik denk nu bij mezelf ,,komt wel op mn vrije dag en als ik dan moe ben nou ja jammer dan dan ga ik lekker hangen haha
    erg he
    ze zeggen dat het minder wordt meid, laten we het hopen haha
    liefs kim

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lekker 'klagen' hier hoor!

Snap trouwens best wat je bedoeld. Zwanger zijn is geen ziekte zeggen ze dan.
    Helemaal gelijk in, maar mensen vergeten dat je lichaam het nogal te verduren heeft tijdens een zwangerschap. Al is het 'pas' 3 maanden.

Hier gaat het wel beter. Waar ik alleen van baal is dat ik normaal gesproken graag het huisje schoon poets.....
    Nu al zo'n 8 weken alleen het hoog nodige gedaan. Echt te erg voor woorden!
    Jullie ook last van of niet?

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

hihi
    ik hou nooit van schoonmaken en nu helemaal niet

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi
    hier ben ik ook weer eens.

mooiii en anoniempjuh, ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen!

mamamyra: ik herken je gevoel. s morgens als ik op sta , vraag ik me ook af hoe ik het vol ga houden de hele dag. Sta voor de klas en soms heb ik echt even geen puf.... zeker deze tijd.... Vanmiddag heb ik ze voor de tv gezet :oops: sinterklaasvideo aan haha. Ach heerlijk, maar ik viel bijna in slaap.

hoe is het met de rest?

ik mag donderdag weer naar de vk. Gaat ze proberen het hartje te luisteren. Ben benieuwd.

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hey dames,

Effe snel een berichtje van mij. Ik heb niet alles teruggelezen gisteren drukke dag. Wij zijn gisteren namelijk met z'n 3-tjes getrouwd :) :) en een grandioos feest gehad. Super genoten..

Wij zijn een paar dagen weg dus ik spreek jullie later.

groetjes, smiley :)

19. Aichaaaa

Gefeliciteerd Smiley!

Fijne dagen :D

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

Deel Deze Pagina