Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    gabester: dus je hebt de kleine(ook) al vernomen/? hoe ve rben je zwanger? ik beschreef het gevoel bij de 1e altijd als het inklikken van zo'n plopje op een blikken dop van een pot.. snappie. net of ik dat voelde in mijn buik hahha.. beetje moelijk uit te leggen

rare reacties: nee hier niet.. iedereen had het wel verwacht. we zijn net verhuist naar groter huis met als reden dat we meer slaapkamers wilden hebben hahaha. tjaa. :)

madelon: tot over 2 week

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    yvetje: jammer dat de nekplooi niet lukte. maar nu krijg je nog een echo. .. haha

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    yvetje leuk he dat je al zoveel kan zien!
    wat een rare reacties hebben sommige zeg.

4. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hihi,ja weet ik!Nog een echo!d8 eerst dat ik 8 weken moest wachten,tot de 20 weken echo en nu mag ik volgende week weer spieken!:d

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ik ben nu 13 weken zwanger :D
    en voelde het de eerste zaterdag nacht toen ik naar huis reed vanaf een feestje ja het voelde een beetje als of er een bubbeltje tegen me buik aanging heel zacht bijna kietelend gevoel ik herkende het meteen want ik het het bij mijn dochtertje ook.

maar herkende meteen dat het me darmen niet waren want die borrelen echt en dit was echt een zacht plopje een paar keer achter elkaar
    ik voeld het net ook nog een keer :D

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    leuk hoor! geniet ervan...

wij hebben trouwens inds gisteren de jongensnaam.. ik zei hem tegenmijn man/vriend en hij zei: ja! dat is hem! hahaha

7. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hi meiden, hier ben ik ook weer eens...

Gelukkig wat positievere reacties hier, ben ik erg blij om!

Anna, wat een mooie foto's zeg, wow!

Vreemde reactie, ik heb er ook 1 van een colega: pffff gelukkig ben ik daar al vanaf. (krijg nou wat (&%&**$*$*£, dacht ik toen)

Hier vandaag alweer 14 weken, dat gaat echt heel erg snel. Ik hoop dat we allemaal snel over de 12 weken zijn!

xxx Inger

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

@madelon, hopelijk tot snel meis.
    en doe lekker rustig aan,

fijn weer goede echo's. jammer dat de nekplooi niet wilde, maar volgende week wel weer een extra echo toch...

pfff viel net in slaap op de bank, ga maar ff lekker douchen en naar bedje ff lekker slapen

9. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ik ben net klaar met werken, en zou eigenlijk ook mijn bedje wel in willen maar heb mezelf voorgenomen het niet te doen want als ik eenmaal lig kom ik er niet voor 5 uur uit haha (ik ken mezelf)
    en ik moet nog zoveel doen
    mijn mannetje komt om 3 uur thuis en dan gaan we ook even boodschappen doen (ook erg nodig)
    hihi
    liefs kim

10. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    idd wel veel rare reacties trouwens
    sommige mensen weten gewoon echt niet wat ze zeggen
    ik heb er een gehad waardoor ik echt uit mn slof geschoten ben
    de broer van een vriend van ons vroeg toen we het net verteld hadden
    vind je het niet vervelend om te vertellen( :confused: ) (dit komt omdat bij onze vorige zwangerschap het hartje van onze uk gestopt is met kloppen met 10 weken en ik gecurreteerd moest worden)
    dus ik zeg waarom zou ik het vervelend vinden we zijn er harstikke blij mee
    maar nu komt het ,,,, hun hebben een keer een abortus laten plegen omdat ze bang waren het financieel niet te redden
    gaat ie vertellen waar iedereen bij zit ja want wij hebben het zelfde mee gemaakt en dat wil je niet nog een keer mee maken blablabla
    volgens mijn vriend zat ik m toen echt stomverbaasd aan te kijken
    en ik zei ook pardon?/
    het zelfde mee gemaakt?
    ik zeg jullie hebben het weg laten halen
    als het aan ons gelegen had, was het lekker tot maand 9 blijven zitten, maar wij hadden de keuze niet
    dat is toch raar?
    kijk en als ze het nu echt zo moeilijk hadden financieel, maar dat hebben ze het niet want ze roken het ene pakje na het andere pakje sigaretten
    en huren particulier voor ongeveer 700 euro in de maand
    volgens mij kan dat makkelijk goedkoper
    als ik er aan denk wordt ik weer woedend

11. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Dat is inderdaad wel heel erg dom om te zeggen kimmetjuh! Wat een opmerking! Kan me voorstellen dat je boos werd..

Ik merk zelf dat ik wel eerder fel reageer nu ik zwanger ben :oops:
    Herkennen dit er meer? Als ik het ergens niet mee eens ben zal ik me laten horen ook.... Men zegt dan al gauw, ja maar dat zijn je hormonen :evil: Erg flauw, maar een beetje gelijk hebben ze wel....

12. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    haha ja dat ken ik ook hoor
    normaal durf ik nooit echt mn mond open te trekken naar iemand of over iets
    nu wel :oops: haha misschien ook maar eens beter , laat ik niet zo snel over me heen lopen
    liefs

13. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Hey meiden!

hoe is het hier? alles goed met iedereen?

heb net mijn funcionerings gesprek gehad en gelukkig erg positief :D
    krijg in januari een contractverlenging met salarisverhoging en dat ik zwanger ben was helemaal niet erg alleen maar leuk...dus opluchting alom hiero :D

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    debsje: ooh dat klinkt positief!

heide/: ik reageer ook anders dan anders... en heb dit keer ook weer dat ik bepaalde mensen niet uit kan staan. of liever niet op zoek.. gelukkig geen naasten dus dat scheelt hahahaha..

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden
    alles goed hier?

hoe is het met de kwaaltjes bij iedereen? nog misselijk of last van de borsten? Ben er erg benieuwd naar wanneer dat zo'n beetje ophoudt.

16. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal,

@ debsje1977 wat goed dat je gesprek zo lekker verliep!

@madelon tot snel weer,

@mam85, lekker he als je 'n naam bedenkt die je het echt helemaal vind,ik heb dat met de meisjesnaam,ik zou het zo jammer vinden dat ik hem niet kan gebruiken als ik 'n jongen krijg :oops: Al heb ik nu ook de jongensnaam maar het meisjesnaam blijft het mooiste :D

@ gabster, ik ben jaloers :D ik wil het ook zooooow graag voelen :D

@ Yvetje, gefeliciteerd met je mooie echo en wat 'n mazzel dat je volgende week weer mag :D

Ik heb geen rare reacktie's gehad op mijn zwangerschap,had het eigenlijk wel verwacht maar ja wie weet wat er allemaal achter mijn rug om word gekletst :D

Verder gaat hier alles goed,heb eindelijk meer energie en dat zie je aan mijn huis en aan de lucht die uit de oven komt :D jammie zuurkoolschotel met gehakt,het ruikt heeeeerlijk :D

Groetjes Aicha

17. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

@ mac gefeliciteerd met je 12 weken :D

18. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai meiden,

Ff snel nieuws melden: uitslag combinatietest vanochtend gekregen. 1: 5.000
    Wij zijn blij :)

Morgen zitten we bij Miljoenenjacht, laten we hopen dat we wat winnen, haha!

Fijne avond allemaal, knuffel

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Jolan, misselijk ben ik eigenlijk niet echt noemenswaardig geweest eigenlijk. Maar die pijnlijke borsten, en met name tepels ouch! Het blijft voorlopig nog net zo gevoelig. Wel met ups en downs hoor.

20. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    dootje 24 gefeliciteerd meid
    hele opluchting of niet
    liefs kim

Deel Deze Pagina