Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He dootje wij hebben dezelfde uitslag als jullie. Fijn he! Veeel plezier bij de miljoenenjcht morgen.

xxx joyce

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Lieve juni mama's,

Ik zag dat er na mij nog een paar dames zijn geweest met slecht nieuws :cry: .

Maar gelukkig houden die beebs van jullie het goed uit bij jullie. :D

Even een korte update van mij. Afgelopen vrijdag ben ik alsnog gecurreteerd. 1,5 week bloedingen gehad, maar helaas was het er niet helemaal uit. Afgelopen zaterdag had ik effe een flinke dip :cry: , voelde me behoorlijk klote. De ingreep was goed gegaan hoor, maar toch.

Langzaam krabbel ik weer op :) . Het komt wel weer goed met me. We willen er weer helemaal voor gaan, al zou ik van de gyn nog een menstruatie af moeten wachten. Zodra ik weer goed nieuws heb, kom ik het bij jullie melden.

Dat was mijn ego-verhaaltje. Ik wens jullie nog een hele fijne zwangerschap :D. Geniet ervan dames!

liefs berenbotje

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    berenbotje heel veel succes!

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    berenbotje.. heel veel sterkte.. ik hoop dat het voor jullie weer snel raak is!

Aichaaaa: oja heel herkenbaar. ik heb ook een leuke meisjes naam in mijn hoofd. alleen vriendlief vind hem nog nit zo.. eerst een paar keer horen..ik ga er bijna al vanuit dat dit een jongetje word. voel me niet echt een meiden moeder...

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Vandaag prachtige echo gehad, zie album!

Nu pas weer controle over 6 weken dus in 2009, pfff wat duurt dat lang!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mooi kindje, Lautje!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Agenda voor morgen

Inge S, gyn &echo
    Sanne, vk en echo

Jolan25, vk

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Gelukkig een goede echo lautje! Dat horen we graag!

Kwaaltjes heb ik ook niet echt meer zo. Alleen dat ik bepaald eten niet kan zien of ruiken... olijven en tapas ed :sick:
    haha en normaal eet ik dit zo graag! Zal wel zo blijven tot na de bevalling denk ik..
    Valt me trouwens op dat er niet meer zo enorm veel geschreven wordt hier! Ik kan jullie weer bijhouden met lezen ;)
    Is wel eens anders geweest.....

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat dacht ik ook... meestal moet ik op woensdag, dan werk ik de hele dag en pas laat thuis een blz of 10 bijlezen en nu nog maar 3... wel fijn. Nu leer je de meiden weer wat beter kennen!

10. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    aah lief zeg
    opluchting altijd weer he
    liefs kim

11. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe zet ik fotos in mijn album? :oops:
    liefs kim

12. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    volgens mij weet ik het al maar hij geeft aan dat mijn foto te groot is
    :(
    geeeen idee hoe ik die moet verkleinen (ik en computers HIHI)
    ach ja morgen maar eens proberen, ga nu lekker mijn bedje in
    slaap lekker meiden
    liefs kim

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    AAAARGH! Kan weer eens niet slapen. t Is inmiddels 1.15 uur en k ben al een uur wakker. Ben wel een beetje vroeg gaan slapen (21.00 uur) maar dan hoef ik toch niet midden in de nacht wakker te worden... :mad:

@ berenbotje: heftig hoor... Heel veel sterkte. Je klinkt wel positief moet ik zeggen. Ik duim voor je dat je hier heel snel goed nieuws kunt neerzetten!

@ Lautje: hihi, schattige echo :)

@ Kimmetjuh: je kunt dat op deze site doen. Onder de button 'fotoalbum' zit er eentje met 'foto verkleinen'. Succes!

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @lautje mooie echo!
    voor de 3 meiden met een afspraak veel plezier!

even een smerig vraagje maar hebben jullie ook nog steeds veel last van afscheiding, het blijft bij mij. ook blijven mijn borsten erg gevoelig ze zijn ook al gegroeid. nou ik ga lekker weken en spreek jullie vanavond msschien nog even!

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi
    nou over de kwaaltjes.... ik heb nergens last van . Alleen moe, ontzettend moe.
    Mn pijnlijke borsten verdwenen 2 weken terug, daarna zijn ze weer heel even terug gekomen, maar nu al een week geen last meer van. Pffff hoe stom het ook klinkt, zou ze graag weer hebben. Weet namelijk niet wat dit betekent...... Vooral als ik lees dat andere meiden het nog wel hebben.

Nog meer meiden waarbij de pijnlijke borsten zijn verdwenen?

lautje, mooie echo
    dootje, super dat je uitslag goed was!
    berenbotje, heel veel sterkte!

groetjes jolan

16. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Ha meiden,

Nou ik dacht echt dat ik zo goed als klaar was met de misselijkheid. Ging ik me vanmorgen toch opeens over mijn nek na het ontbijt. Gatsie zeg, ben er nog beroerd van. Verder zit ik nog steeds op mijn roze wolk te genieten van de goeie echo. Ben echt super blij. En ben vandaag 12 weken nog meer reden tot feest. Ben dan ook in een top stemming! Word bij jullie de misselijkheid ook al minder? Zijn er nog spannende dingen vandaag?

xxx

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Lautje mooie echo hoor meis :D

Jippie 13 weken alweer :D

Basmalah gefeli met je 13 weken meis!

18. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goedemorgen

lautje: super echo!

jolan25: hier ook geen pijnlijke (.)(.)
    wel eventjes gehad maar nu al tijdje niet meer.
    dus maak je geen zorgen

beertje: feli met de 12 week

basm/debs: jullie met de 13

gaat best snel he.. ik ben at al weer 14 week en ga de 15e week al weer in..

ikkan trouwens zo goed mijn baarmoeder voelen als ik plat om mijn rug lig.. ik heb nog al een buikje overgehouden vd vorige keer en ben ook steviger geworden.. dus je ziet mijn buik nog niet echt.
    maar als ik op mijn rug lig voel ik wel degelijk een heuveltje hhahaah.. *zwijmel*
    laat maar groeien!

straks en vanavond nog ff sinterklaas boodschappen doen.. we krijgen het huis vol

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen dames,

@ Madelon tot snel meid.

@Mandy, hier ook wel last van afschedinh hoor maar dsat hoort er eenmaal bij, gevoelige borsten nog steeds

@ Mam85 hier ook beginnend buikje onder die van mijn vorige zwangerschap;) hoewel ik mijn gewicht wl weer terug had maar buikje nooit helemaal weg gegaan, voel baarmoeder ook goed, broeken gaan me strak zitten en denk niet dat ik ze nog lang aankan.

Vanavond om 19:15 naar de vk
    Nu even aankleden en de laatste inkopen doen en alvast kijken voor de kerstsuprise :)

20. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sanne: hihi onder vorige zwangerschap haha. we zijn gewoon dubbel zwanger/dik straks.. ojeeee.
    oooh je moet vanavond naar vk.. nog eventjes geduld dus..
    suc6 met inkopen doen!

Deel Deze Pagina