Goeiemorgen allemaal.. Heb al een paar dagen niet geschreven. Ben sinds maandag weer aan het werk en ben zoooo ontzettend moe de hele dag. Vandaar dat ik er effe niet zo vaak meer ben Volgens mij hier alles goed met jullie, heb nog geen nare berichten voorbij zien komen volgens mij ..
Oh ja, ik heb pas 26 januari ! mijn volgende echo ... duurt nog zoooo lang ! ik ben dan al ruim over de 20 weken heen .. wil zo graag snel het geslacht weten maar zag dat echobureaus als babyvieuw geslachtebepaling pas vanaf week 18 doen .. toch weten sommige mensen het met 16 weken. weten jullie waar ik dan moet zijn?
@Madelon84, ik begrijp je heel goed hoor meid, door de schrik had ik ook even wat meer afstand genomen. Maar straks zien we je gezellie weer terug @Yvetje, wat een mazzel dat je volgende week weer mag! Fijn he als je kindje het zo goed doet. @Inger, wat een rare reactie zeg van die collega, is ze soms heel oud of zo? En inderdaad fijn dat we over een paar weekjes allemaal over die twaalf weken grens zitten @Kimmetjuh, wat een rare reactie zeg van die broer van een vriend van jullie. Denk dat ik hem toch echt wel wat aangedaan zou hebben @debsje, wat een fijne baas heb jij zeg geniet er maar van, want er zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen. @Dootje, gefeliciteerd met deze super uitslag en hopelijk win je ook nog ff een miljoen @Lautje, gefeliciteerd met je mooie echo! Wel balen zeg dat we zo lang moeten wachten tot onze 20 wkn echo , maar die echo is dan wel weer extra leuk @Mandy, yep helaas ook hier veel last van afscheiding @Jolan, voel me borsten ook al een paar weken niet meer hoor, niets aan de hand, want ik heb eergisteren nog een super echo gehad. Je zit nu precies in een periode dat de placenta het gaat overnemen, dus al je kwaaltjes zullen afnemen. Please don't worry. @Beertje1, gefeliciteerd met je mijlpaal! Lekker genieten (ondanks het spugen). @Sanne, veel plezier vanavond bij VK, gaan ze dan ook hartje luisteren of echo maken? @Rianne, hoop dat je snel weer in het ritme zit en geen last meer hebt van de moeheid, want kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Gisterenavond zijn we bij de VK geweest en ze kon heel goed de baarmoeder voelen. Zelf vondt ik het een beetje moeilijk om het verschil te voelen. Ook hebben we het hartje gehoord en het had 158 slagen per minuut Toen liet ze voor het verschil mijn eigen hartslag horen...pff wat een trage hartslag hebben we zelf zeg Gisteren mijn eerste positiebroek gekocht en een leuk positierokje. Had al wel wat truitjes enz, maar nu merk ik dat ik nog maar 1 broek pas van mezelf. Het zit trouwens wel heerlijk zeg! xx Anna
In Gorinchem (is redelijk in de buurt geloof ik), zit Baby Image. Daar doen ze het inprincipe ook pas vanaf 18 wkn, maar als jij al met 16/17 wkn er naar wil laten kijken, doen ze dat ook, alleen is het iets minder zeker, maar ze zijn daar erg makkelijk. Degene die de echo maakt doet het ook heel leuk! hier is het adres van site: http://www.babyimage.nl/BI3DEcho.html
Krijg je geen 20-wekenecho dan Rianne? Of krijg je die 26 januari? Ik heb iig geen idee waar je naartoe kunt voor zoiets, sorry! Ik krijg de 15e pas mijn 12-wekenecho, grappig, in dezelfde maand uitgerekend maar toch zoveel verschil Voor degenen die met Angelsounds luisteren (of vergelijkbaar iets): als jullie het hartje horen, horen jullie je beebje dan ook bewegen? Ik hoor dat namelijk wel, en ik durf met zekerheid te zeggen dat ik het dan ook heeeeeel zachtjes voel... Maar das nog wel veel te vroeg! Maar toch, elke keer als ik mijn beebje HOOR bewegen dan VOEL ik dat ook als een klein luchtbelletje. Zou het dan toch? Mijn beebje zit links in mijn buik, en als ik mijn linkerbeen over mijn rechter sla als ik zit dan voel ik ook die luchtbelletjes zeg maar. Ik denk wel dat het zo is, maar is wel ERRUG vroeg he? Wat vinden jullie?
ik hoor een soort van zoef geluid en soms keihard bulluullubb of zoiets..als ik het zo goed verwoord hahaha..maar voelen nee geloof niet dat ik het al voel...maar goed ik weet ook niet waar ik op letten moet natuurlijk hihi
Zo ik laat ook weer is iets van me horen. Ik lees nog wel mee, maar heb niet altijd zin om te reageren. Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd. Zag ook dat er slecht nieuws was sterkte voor degene. Hier gaat alles goed. De misselijkheid is er nog steeds, maar ik moet zeggen dat ik er wel aan begin te wennen. Mijn buik groeit nu ook kan mijn gewone broeken denk ik niet lang meer aan. Gisteren hebben we een ledikant met matras en commode besteld Wordt morgen geleverd. Ik vond hem zo mooi en dacht die moest ik hebben ook voor weinig geld. Afgelopen weekend bij mijn ouders geweest voor hun verjaardag en hebben we 2 paar sokjes gekregen een een speelgoed dino op een bal en die maakt lawaai, zo leuk Verder natuurlijk ook veel over de zwangerschap gepraat. Aankomend weekend gaan we voor kinderwagens kijken. We hebben de angel sound ook binnen, maar ga hem pas gebruiken na 18 december, want dan hebben we de nekplooimeting. Als dan alles goed is ga ik zelf luisteren. Ik weet als ik het nu ga doen ik veel te onzeker wordt als ik het niet kan vinden, dus nog 2 weken geduld.
@ anna : dank je wel. Bij babyvieuw staat ook pas dat ze het vanaf 18 wk doen. Misschien als ik bel dat het ook eerder kan. @ mamavanbritje: Ja krijg 26 januari pas mijn 20 weken echo ! Ik ben dan volgens mij al 22 weken Ze hadden niet eerder plek. Ik kan echt niet zo lang wachten hoor haha. 6 januari moet ik het hartje luisteren bij de vk, aar dat is geen echo.
Misschien een pretecho'tje er tussendoor Rianne? Dat soort geluiden bedoelde ik inderdaad Debsje! En je weet het straks precies, als je het gaat voelen. Dan denk je: oh dat bedoelen ze! Net of er een luchtbelletje tegen je buik knapt, alleen dan aan de binnenkant. Zoiets
Heb net een afspraak gemaakt op ma 29-12 bij baby image voor een geslachtsbepalingsecho. Ben dan precies 17 wkn en ze vinden het geen probleem. Als jij daar ook een geslachtsbepalingsecho wil in Gorinchem (ik heb hem in Zundert gemaakt), dan kan je op di 30-12 terecht! Ben benieuwd. xx Anna
@Rianne, heb trouwens net even de prijzen zitten vergelijken van babyview en baby image en dat scheelt nogal. Bij baby image in gorinchem betaal je 25 eur voor geslachtsbepaling + 2 foto's in zwart wit en bij babyview krijg je misschien wel meer foto's, maar daar betaal je 55 eur. Wat een geld zeg. Succes met het maken van je keuze! xx Anna
Ik stuur mijn eigen foto's altijd van mijn eigen hotmail, naar mijn eigen hotmail. Dan sla ik ze op vanaf het mailtje, hotmail verkleind namelijk automatisch.
Lautje mooie foto meis.. Bij mij duurt het wachten nu ook wel heel lang. Zal straks een een pbtje sturen om de nieuwe afspraken door te geven. Ik mag 15 december alweer naar de vk, dat gaat wel snel vind ik. Ik moet nu elke maand voor controle en hartje luisteren en op den duur regelmatiger, weet alleen niet meer per wanneer. En donderdag 8 januari de 20 weken echo. Ik ben ook wel erg blij dat de feestdagen ertussen zitten, gaat de tijd wat sneller..
ik ben trouwens klaar met het plassen in de witte beker Alles is gevuld... joehoeeeeee.... toch weer wel lekker
Jippie Marloes, dat zal opluchten... Toch vind ik het nog steeds jammer dat ik niet mee kon doen in deze regio. Maar een gedoe is het wel haha, daar ben je nu mooi vanaf. Bedankt dat je de afspraken er al in hebt gezet. Mijn verjaardag mag er trouwens ook wel in: 3 april (1980), en ik denk dat we een jongetje krijgen, partner ook. Heb net even de horoscoop doorgelezen, als het idd een teweeling-baby wordt klopt het ook precies met wat de heldervoelende (of zoiets) afgelopen zondag allemaal doorkreeg over het karaktertje.
Ik mag nog tot 9 januari Aanstaande maandag weer naar de VK voor de 3e echo, bij de vorige konden we al echt armpjes en beentjes zien (met 10 weken) dus ben heel benieuwt hoe het er nu weer uit gaat zien! Zaterdag vertellen we de rest van de familie over onze zwangerschap, met Sinterklaas!