Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Zo ik dacht laat ik ook weer even wat schrijven. Het is een beetje druk hier op het werk dus heel veel ruimte heb ik niet gehad om tussendoor iets te schrijven en 's avonds heb ik al helemaal geen zin meer om achter mijn pc te gaan zitten...

Alles gaat hier goed zag ik even vlug geen rare dingen Godzijdank.

Ik ben vandaag alweer 13 weken. Het lijkt net alsof de afgelopen week 10 x sneller is gegaan dan de 12 weken daarvoor haha.

Morgen ga ik allemaal dingen regelen die er heel erg bij zijn gebleven. Kraamzorg, opvang, echo afspraken maken noem maar op! Ik kwam trouwens een leuke site tegen in een van de zovele gratis boekjes van de vk enzo. Misschien kenden jullie 'm al maar dacht dat het wel handig kon zijn als je nog op zoek bent naar kinderopvang. je kan als je je postcode invult in 1 opslag zien welke kinderopvang in je buurt nog ruimte heeft. de site: http://www.kinderopvangonline.nl/

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    iedereen zo nieuwschierig naar het geslacht.. hahaha

igrappig dat iedereen het over een pret echo heeft. ik vind het voor de 20 e week nog te vroeg. met in mijn achterhoofd dat en pret echo niet goedkoop is.. en als je die ene pret echo hebt gehad dan moet je nog weer wachten op volgende echo.. wat is de grens ? hahaha
    nee we wachten gewoon tot de 20 week .... en dan rond de 27 week een 3d echo/pret
    en dan moeten we het maar uitzingen tot de 40 (42) week. hihi. zegt ze nu met volle moed.wahahaha

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Over de echo's ik ben 22 januari 20 weken. maar zoals ik al een paar keer verteld heb ga ik ook een keertje met mijn moeder. liefst zou ik dan een 3d echo maken met 16, 17 of 18 weken. ook om dan meteen het geslacht te weten. ik zie alleen ook op de sites alleen maar staan dat ze 3d doen met 20 weken.. ga dus nu twijfelen wat de mogelijkheden zijn. Ga ze morgen maar even uitgebreid ondervragen over de mogelijkheden.

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Heerlijk Marloes! Ik kijk er nu ook al naar uit. moet nog zo'n 3 weken volgens mij :( Het lijkt zo'n kleine moeite, maar toch..

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi,

@Anoniempjuh: Sterkte meid! Wat een rotperiode voor je! Leef met je mee...

Ben ook weer even! Fijn om te lezen dat het goed gaat met de rest van jullie! Nog 12 dagen en we hebben thuis weer internet en dan zal ik hier weer fanatiek mee gaan schrijven en lezen.

Vanmorgen bij de gyn geweest! Alles prima met ons kleine mensje, was erg druk aan het bewegen. Wat een verschil weer met 3 weken geleden. Toen was het nog echt een wormpje en nu is het al echt een kindje! Precies 3,5 cm en precies 10 weken en 3 dagen! 16 dec krijgen we de nekplooimeting en 8 jan weer controle bij de gyn! Spannend.....

Nou geniet er allemaal maar lekker van en hopelijk tot snel!

Liefs, Bab

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @Anna83- Ik krijg ook een echo vanavond om een vaste uitgerekende datum vast te stellen en verder bloedprikken enz dus lekker uitgebreid bezoek aan de vk :) kijk er nu al naar uit

Valt me op dat sommige niet vaak naar de vk hoeven...
    Bij ons is het
    - tot 26 weken om de 4 weken
    - 26 tot 32 weken om de 3 weken
    - 32tot 36 weken om de 2 weken
    en daarna elke week

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Dag meiden. iedereen gefeliciteerd met hun mijlpaal of mooie echo.

Ik kom nedt van de HA ad en moet mijn bedje inkruipen. Alles zit verstopt en moet rustig aandoen zodat ikgeen ontsteking krijg want dan moet ik antibiotica gaan gebruiken dus nu goed met zoutoplossing snuiven. Dus ik weet niet of ik een dezer dagen nog hier kom maar wil in ieder geval iedereen geluk wensen met belangrijke echo's enzo. En ook alvast feliciteeren dan he.

xxx Joyce welterusten

8. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Wat ben ik hier belachelijk lang niet meer geweest :oops:

Maar alles gaat nog goed hoor :D

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    haha voor straf moet je alles teruglezen! :)))

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Joehoe heb net een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling in gorinchem bij baby image :)

Ik kan 22 dec. terecht :) Hoop dat ik het dan kan zien, ben dan 16 weken en 2 dagen ...
    Word wel moeilijk misschien maar valt te proberen.

:D

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    spannend..

babs" welkom terug!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, Rianne, dat is al snel!
    Ik wacht wel tot 9 januari. Is toch eigenlijk ook zo.

13. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hey meiden,

tijdje niet geweest maar we hebben zulk goed nieuws dat ik het even kom melden........

We hebben de uitslag gehad van de vlokkentest en alle chromosomen zijn goed. We krijgen een gezond kindje!

En onze kleine Merel krijgt een Zusje.

Ik ben ontroerd, opgewonden, opgelucht en alles bij elkaar. Mijn man belde vanmiddag met het goede nieuws en ik moest heeeeel hard huilen. Hij ook :) . Door alle zwangerschappen die hier deze maand zijn misgegaan en mijn eerdere 2 miskramen, was mijn vertrouwen een beetje ingedeukt. Maar het is helemaal goed nu. Ik kan nu ongestoord genieten.

En 2 meisjes....ik had vroeger graag een zusje gewild (heb een broer), nu kan ik gaan zien hoe het is met 2 meiden.....

31 dec. weer een echo en 15 januari de 20 weken echo........

Ik ben het gelukkigste mens op aarde :)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh Merel wat gaaf! een klein zusje. en natuurlijk geweldig nieuws dat de uitslag goed was

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Wow Merel, dubbel gefeliciteerd meid! Volgens mij zijn jullie de eersten die weten wat het wordt, toch? Echt leuk! Nu wil ik het ook weten haha, dat was niet de bedoeling, maar nu ik zwanger ben ben ik echt zooooo benieuwd...
    Pffff nog tot 8 januari om M. over te halen.

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Merel, gefeliciteerd!
    Dat is wel een hele vroege geslachtbepaling!

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Merel: wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd! En dat je het nu al weet... Wel spannend, want ik heb een pretecho met 15 weken en ik dacht dat ze t dan nog niet konden zien, maar misschien dus wel! :D Spannend hoor!

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Hey meiden,

Babs en oekoek... gezellig jullie weer te zien!

Merel wat fijn dat alles nu zo mooi verloopt en dat je natuurlijk wederom een mooie dochter mag verwachten!

Hier de 22e januari de 20 weken echo ennuh wij willen het niet weten :)

Hier alleen nog wat last van vermoeidheid en van het feit dat ik totaal geen zin in mijn huishouden heb :oops: , maar verder voel ik me prima!

19. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Bab28, welkom en fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad!

@Sanne, leuk toch een echo! alleen dat bloedprikken vindt ik maar niets. Ben benieuwd naar de foto's.

@Jent, beterschap! Neem goed je rust, want daardoor kan het echt stukken beter worden!

@Oek oek, fijn om je weer eens te zien! Heb je al echo foto's?

@Rianne, wat gaaf! ben nu wel heel erg benieuwd naar wat het gaat worden. Weet je trouwens zeker dat je in Gorinchem hebt afgesproken, want vanmiddag begreep ik dat ze op maandag altijd in Zundert werkt en op dinsdag in Gorinchem? Anders toch nog maar ff checken.

@Merel, wat een SUPER nieuws! Je bent de eerste die met 100% zekerheid kan zeggen dat het een meid wordt!
    Om het op de echo te zien, moeten wij helaas nog iets langer wachten.
    Maar het belangrijkste is dat ze gezond is! Geniet ervan :D

Wij hebben vanmiddag de Nintendo Wii gekocht en ga nu snel weer Mario Karten, want dat is echt te gek!

xx Anna

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    merel, super dat alles goed was :D:D en leuk een meisje!

sanne, al bij de vk geweest? hoe was de echo?

alle meiden die gereageerd hebben op mijn afnemende-klachtjes-vraag: bedankt!

Ik kom net van de vk. Ze zei: niet schrikken, maar we moeten waarschijnlijk even zoeken naar het hartje, dat duurt even. Maar ze zette dat ding er op en echt direct: tjoeke tjoeke tjoeke. Wauw, echt super! Ze kon mn baarmoeder ook al heel goed voelen zei ze.... nou ik zou echt niet weten hoe ze dat voelen haha. Ik was 0,5 kilo aangekomen. Maar mn buik is echt volop opgeblazen. Voel me echt een paar kilo zwaarder......
    Mn bloeduitslagen waren ook goed.

en............. we mogen nog voor een extra echo :D Dit omdat de uitgerekende termijn bij de echo erg verschilde met mijn eigen berekening. Ze wil het nog eens laten berekenen. Nou dat vinden wij niet erg :D:D Dus we mogen voor volgende week (of die week erna) een afspraak maken :D:D

groetjes

Deel Deze Pagina