Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    hoezo niet teveel pepernoten snoepen?Nu kan het eindelijk eens zonder erg te vinden dat je buik dik wordt hahaha

Wij vieren morgenavond pakjesavond.

En we dachten ook alles nog te hebben!Maar helaas we moeten nu een tweelingwagen aanschaffen, extra ledikant extra maxicosi extra wipstoel, maar we proberen nu alles via marktplaats te doen, bij de eerste wouden we graag alles nieuw kopen, maar dat geld kunnen we nu beter bewaren voor straks de luiers en de flesvoeding.

2. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ps de 2e echo afgelopen dinsdag was goed!

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    `ik loop in het ziekenhuis bij de gyn, misschien daar anders als bij een vk

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik mocht bij de 1e zwangerschap ook altijd lang weg blijven bij de gyn. Heb heel lang om de 4 weken gezeten...
    en op het laatst elke dag :)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    super nieuws! Al wel helemaal aan het idee gewend?

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Fijne Sinterklaas meiden!

Diana: Gelukkig was je echo goed! Lijkt me wel schrikken zeg, een tweeling!

Zeana: Kan echt lekker zijn he, even lekker slapen!

Ik voel me heel lamlendig steeds, en dat had ik bij Jari ook. Ik heb precies dezelfde zwangerschap als toen: Wel misselijk, niet overgeven, en heel moe. Alleen mijn haar is nu iets vetter. Ik denk dat ik weer een jongetje krijg. Ik heb geen voorkeur trouwens, hoewel ik het wel heel erg leuk vond dat de eerste een jongetje was. Maar dan nog had het me niet uitgemaakt. Overigens vind ik het helemaal niet raar als mensen een lichte voorkeur hebben hoor, tuurlijk wenst iedereen zichzelf een gezond kind toe, en een lichte voorkeur daarbij vind ik niet gek. Wel denk ik dat je, wanneer het het andere geslacht blijkt te zijn en je kan er maar niet aan wennen, er misschien iets teveel op verheugd hebt. Haha ik antwoord nu op iets van zo'n 100 pagina's geleden geloof ik. Spuit elf...

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ben ook al weer een tijdje niet geweest!
    Met mij gaat t heel goed...geen kwaaltjes meer eigenlijk,alleen als ik veel gedaan heb veel last van onderrug en heupen.Ben zo blij met de angelsound hihi...hoor ook steeds plopjes:)
    Verder groeit mijn buik goed...zelfs onbekende zien t al hihi ben zo trots!
    Groeien jullie buikjes ook al?

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ debke: wauw, mooi buikje! Mijn buikje begint de laatste dagen ook te groeien! :D

Eerst was ie vooral na het eten tamelijk enorm, maar nu zit er de hele dag een soort bolletje op. Ik vind t geweldig! :oops:

9. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Hoi allemaal,

Vandaag 7 uur lang in het ziekenhuis geweest :(
    Mijn bloeddruk was 180/110 en dat was iets te hoog ;) ,ik moest eigenlijk volgens de verloskundige opgenomen worden maar uit eindelijk hebben ze me naar de spoedafdeling gebracht en toen werd ik helemaal onderzocht (ik heb vandaag wel 2 x 'n hartfilmpjes gehad) nou ja conclusie was bloeddruk was na 4 x meten gezakt naar 140/85 (gelukkig!) ik blijk 'n kleine afwijking aan mijn hart te hebben en daar moet ik maandag meteen 'n afspraak voor maken bij de cardioloog.ik had weer suiker in mijn urine en ben doorverwezen naar de diabetis nog wat en dan moet ik na elke maaltijd zelf mijn suiker gaan prikken en voor de rest was alles goed :D

Ik heb weer 'n echo gehad en met de baby was gelukkig alles goed.

Ben wel helemaal gaar van zo'n dagje dus ga eerst wat eten en dan ff relaxxen :D

Fijne avond allemaal!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    weet het bijna zeker... herken de plopjes... denk dat ik baby voel...

heel af en toe

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Aichaaaa, ontzettend schrikken toch wel hoor...
    Gelukkig is je bloeddruk weer omlaag! Hopelijk blijven je suikers ook mooi laag...
    succes meid..

12. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ja idd wel schrikken
    goed in de gaten houden meid, dan komt t allemaal wel goed
    zie dat er hier ook een tweeling op komst is, leuk zeg
    dat lijkt me ook zo leuk
    hier eindelijk weekend, stond vanmiddag op mn werk bijna te slapen, zo moe
    ik heb van mn mannetje trouwens een heel lief cadeau gekregen
    moest een verassing zijn maar kreeg de verzekerings papieren binnen :oops:
    hij heeft een auto voor me gekocht :)
    ik ben echt zo blij hihi
    de schat
    liefs kim

13. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @ Mandy, dat is echt heel leuk joh zo'n Nintendo! Ben er nu al aan verslaafd :)

@Marb, gefeliciteerd met je 13 wkn mijlpaal (voelt ook ontzettend lekker ;) )
    Hier ook een beginnend buikje :D

@Yvetje, whooohoo 12 weken! Gefeliciteerd meid.

@Sarah, wat spannend zeg van je schoonzusje. Wel leuk dat jullie nog samen een foto hebben kunnen maken.

@Sanne, veel succes met werken van het weekend! Heb je trouwens nog foto's van de echo?

@Diana, wat fijn dat de echo weer goed was, heb je nog mooie foto's om in je album te plaatsen?

@Debke, wat leuk zeg dat andere het ook al zien! Mooie foto trouwens van je buik :D

@Aichaaa, jij maakt het wel spannend zeg, hoop dat maandag alles goed is en dat het allemaal wel meevalt. Vindt je dat trouwens niet eng om jezelf te prikken?

@Marloes, WAUW wat gaaf! Ik kan niet wachten tot ik het ook voel, maar twijfel nu steeds of het nu wel of niet me darmen zijn. Nog maar even afwachten.

@Kimmetjuh, dat is pas een verrassing :confused: krijgt gewoon een auto cadeau ;) :)
    Heerlijk dan hoef je straks niet met die kleine alles met de wandelwagen of fiets te doen.

Vandaag had ik wat bruinverlies, maar gelukkig niets aan de hand! Het is zelfs alweer gestopt en waarschijnlijk is het mijn eigen schuld :oops:
    Heb afgelopen week namelijk wat zware dingen getild en veel op pad geweest. Was toch wel ff schrikken.

Fijne sinterklaasviering!

xx Anna

14. demi26

demi26 Niet meer actief

Hier een heerlijke sinterklaasavond achter de rug en morgen nog een keer....

kom zondag wel weer spieken...

15. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje aicha dat is schrikken, hopelijk blijft het nu goed gaan met je gezondheid!

16. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Tja diana, heb je natuurlijk gelijk in......maarre dan wel die met choco eromheen ;)

Lautje, kan idd heel anders zijn bij de gyn, ben daar alleen de laatste 5 weken geweest, toen moest ik iedere week of nog korter......

Aichaaaa hopelijk voel je er zelf niet al te veel van en idd is gelukkig met je beebje alles oke.

Marloes, (en ook de anderen) gaaf dat je al iets voelt, bij mij ligt de moederkoek aan de voorzijde, dus zal het wat langer duren.

Ik ga nu alle cadeau's beneden bij de schoentjes zetten en nog wat snoep strooien!
    En dan lekker slapen

Groetjes Jacqueline

17. simoon312

simoon312 Actief lid

5 okt 2008
    262
    0
    0
    Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor de felicitaties met mijn verjaardag. En de echo was helemaal goed op die dag, beebie sprong alle kanten op. Had de beide jongens meegenomen en die wisten niet wat ze zagen, zooo schattig.....
    Ben nu wel helemaal gesloopt, dacht dat de vermoeidheid nu minder zou worden,maar merk er nog niet zoveel van.

Iedereen een leuke sinterklaas gehad?

Zijn er nog meer mensen net als mij, die nog niets hebben gekocht, ik durf nog steeds niet zo goed.

xx

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    he simoon ik heb ook nog niets gekocht ik vind het al heel wat dat ik kraamzorg heb aangevraagd. hihi.

Marloes wow wat geweldig dat je al wat voelt ik ben zo benieuwd hoe dat is.

Aicha wat erg voor je ik hoop dat het hier bij blijft en dat nu alles goed onder controle blijft. En dat het maandag allemaal meevalt bij de cardioloog. Let goed op jezelf meid.

Hier nog steeds alles potdicht zitten gaat nog niet echt de goede kant op helaas.

Voor degene die sinterklaas hebben gevierd hoop dat het weer leuk is geweest en voor degene die het nog moeten vieren veel plezier nog dit weekend.

xxx Joyce

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goedemiddag

iedereen leuke sint gehad?

vandaag alweer 14 week joehoe!

20. Lien84

Lien84 Lid

9 jul 2008
    91
    21
    8
    heb al wel wat gekocht, alles moet dubbel, dus ik denk ik koop de komende 6 maanden gewoon af en toe wat, dan is t ook niet in één keer zo'n fors bedrag. net een 2lingwagen gekocht, easywalker. kunnen vanaf februari 2009 met nieuwe adapters 2 maxi cosi's op ipv 1, zo raar dat dat nooit kon. maar dat wil ik dus wel, elke keer 2 reiswiegen mee is ook niet handig.
    heb gister een afspr gemaakt bij de gyn voor in de kerstvakantie. einde van het gesprek de assistente: ow ik zie dat het om een tweeling gaat, moet je er wel bij zeggen , moet dubbel tijd worden gepland. wist ik veel, ik zei ook dit is m'n eerste tweeling, wist niet dat dat moest...

verder gaat alles goed hoor :p

Deel Deze Pagina