Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi mam85,
    ik voel me al die tijd niet echt zwanger. Niet anders dan anders, buiten het erge moe zijn om.
    Ik denk ook dat dat past echt komt als je het kleintje voelt.

Ik zou niet weten hoe anderen zich dan speciaal voelen.... Iemand die dat wel heeft?

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Gisteren voor het eerst in een week weer alles eruit gespuugd, ik dacht echt dat het minder werd, maar het is weer helemaal mis, bah!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aichaa succes meid!
    @marloes wat ontzettend gaaf dat je de kleine al voelt, ik kan niet wachten!
    @bloempje dat is even schrikken zeg, gelukkig heb je het hartje gehoord, nu de echo nog.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wij hebben gisteravond sinterklaas gevierd echt super leuk! mijn dochter kreeg echt teveel ze wist gewoon niet meer wat ze ermee moest.
    verder voel ik me ietsjes minder, ik heb echt last van mijn hormonen en ben ook echt chagerijnig!
    ik baal van van alles!

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Aicha: spannend allemaal zeg. Ik hoop dat het allemaal mee valt. Morgen ook feest bij jullie?

bloempje: jeetje wat zal dat schrikken geweest zijn zeg! Gelukkig heb je gewoon het hartje gehoord. Het zal allemaal vast meevallen. Ik hoop dat je zo snel mogelijk voor een echo mag.

mam85: Zou het niet met je hormonen te maken hebben? ik heb ook de ene dag dat ik me veel meer zwanger voel als de andere.

Wij hebben gisteren heel ver weg voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound. Wilde vandaag eigenlijk wel weer gaan luisteren, maar doe ik maar niet voor het geval het schadelijk is. Ik moet gewoon wachten tot volgende week.

vorige week heb ik mijn blijde nieuws ook nog aan een andere leidinggevende verteld op het werk, hij was erg blij voor me.. nu vragen mijn leidinggevenden alleen wanneer ik het aan anderen ga vertellen. Vind ik zo moeilijk. IK heb namelijk helemaal geen binding met mijn (nieuwe) collega's. Ik heb dan ook de neiging om het roddelcircuit zijn werk te laten doen.. Wat zouden jullie doen?

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Sjoske: Welkom! en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker dat je de 12 weken al voorbij bent he?

marb: Heerlijk zeg allemaal babyspulletjes. Ik kan nu al niet wachten om spulletjes te kopen. Moet binnenkort eerst maar eens uit gaan stallen wat ik allemaal al niet heb.

We willen proberen om eerste of 2 week januari een geslachtsbepaling te laten doen. een paar weken voor onze 20 weken echo.. maar ik weet niet of ik tot eind januari kan wachten.. vooral ook omdat je dan nog niet zeker weet of je het geslacht te weten komt...

Trouwens voor diegenen die het geslacht willen weten.. aan wie gaan jullie het allemaal vertellen wat het wordt? Ik vraag me namelijk heel sterk af of ik mijn mond wel kan houden.. en zit steeds te denken... vind ik het erg als mijn familie en vriendinnen weten wat het wordt... nee dus eigenlijk...

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Meiden ik heb net via marktplaats een leuke site gevonden met zwangerschapskleding. Tenminste ik vind het hele mooie kleding, echt mijn smaak. Ook de prijzen vind ik meevallen.
    arminashoes.nl is de site, wie weet zit er voor jullie ook wat leuks tussen!

Lautje balen zeg dat je weer hebt moeten spugen, blegh. Ik hoop dat het eenmalig was...

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Leuke site Meris! Thnxs voor de tip. Ook mooie schoenen trouwens.. maar ik heb gehoord dat we beter geen hoge hakken kunnen dragen tijdens de zwangerschap toch? (Baluh)

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik ga ook eens even op die site kijken...ben benieuwd!

zijn jullie er trouwens al over uit of je ook een wiegje op de slaapkamer gaat zetten?
    ik vind het wel fijn denk ik, maar ik kan echt nergens een mooi/leuk wiegjes vinden. ik heb één mooie gezien, maar die was gelijk bijna 300 euro! dat vind ik weer een beetje overdreven!

10. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    wie van jullie nog intresse in een meeting?
    misschien dat we onderling kunnen planne?

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ja ik wil wel graag een wieg in mijn slaapkamer al is het alleen maar voor de eerste paar maanden. we moeten er alleen een kleintje want we hebben niet zo veel ruimte in de slaapkamer. Zit aan zoiets te denken

http://www.babyandmore.eu/components/co ... e22_13.jpg

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik ga geen wiegje aanschaffen. Ik vind het een prettiger idee dat de kleine gelijk went aan het ledikantje. Maar het staat wel heel schattig altijd.

Ow geen hakken? Ik draag ze nog wel gewoon. Weet je ook waarom het niet goed zou zijn? Ach af en toe kan vast geen kwaad toch. Anders moet ik al mijn broeken in gaan korten haha.

13. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    heb even gegoogled want wist het niet zeker. dit is wat ik tegenkwam(wel pas vanaf 17 weken )

Onder invloed van hormonen worden de banden die je gewrichten op z'n plaats houden soepeler. Dit is nodig om straks een goede doorgang voor de baby te creëren. Maar pas op, want ook de gewrichten van je polsen en enkels bijvoorbeeld worden soepeler en kunnen dus ook makkelijker verzwikken. Zet de hoge hakken dus liever even in de kast. Worden de gewrichten van je bekken te soepel, dan kan als gevolg daarvan bekkeninstabliteit optreden.

Maar heeft het ook niet iets met spataderen te maken ofzo?
    Nou ja.. ik laat ze in ieder geval wel in de kast staan. Heb overigens wel lage hakken aan.. ik ga niet op gympen lopen :)

14. Emme

Emme Niet meer actief

Even een egoberichtje, want heb een paar dagen geen internet gehad en loop dus hopeloos achter...

Vanmorgen ben ik bij de gynaecoloog geweest. Niet voor een echo helaas, daar was pas ruimte voor op 24 december, maar ik heb wel het hartje gehoord :). Er leeft dus echt iets in mijn buik en dat was wel heel bijzonder om te horen!

Mijn voorlopige uitgerekende datum is nu 24 juni, dus ik ben ongeveer 11,5 week zwanger.

Ga nu even bijlezen, dus reageer later weer op jullie.

Prettige dag allemaal!

15. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    hoi meiden,

Gister sinterklaas gevierd en weer leuke kadootjes voor de kleine gekregen.
    De kids van mijn klas weten het inmiddels ook en zijn natuurlijk erg blij net als alle collega's.

Mijn zus heeft de wieg waar wij zelf ook in gelegen hebben thuis staan en die zal straks mijn kant op komen. De eerste tijd zal de kleine bij ons op de kamer liggen. De tijd zal leren voor hoe lang.

Eindelijk ook de tijd gevonden om mijn 12 weken echo in mijn alum te plaatsen.

Groetjes Annemiek

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
  17. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Emme, super! Wel weer heerlijk he? nog een paar dagen meid en dan ben je 12 weken. Hoe gaan ze eigenlijk bij jullie met een zwangerschap om? Krijg je bijvoorbeeld ook vaker een echo of onderzoek als wij hier?

Girafje, lekker zeg: geen geheimen meer haha. Leuk dat iedereen ook zo enthousiast is :)

18. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Heb niet alles teruggelezen van 2 dagen..sorry..
    @Bloempje, ik hoop voor jullie dat het niets ernstigs is. Maak je in ieder geval niet te druk, je hebt je beeb nog gehoord..

Gisteren sinterklaas gehad en onze beeb is al aardig verwend, leuk is dat he!
    Oh ja...BEN OVER DE 12 WEKEN! WHOEHAAA!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901