Mooi wiegje Basmalah! en een super echo voor Giraf. Wat ligt je kindje er relaxed bij.. lijkt of hij/zij zijn armpjes achter zijn hoofdje houdt. Hier mag trouwens iedereen weten wat het is, een jongen of een meisje. Vorige keer ook meteen verteld. Merkte wel dat sommige van die openheid opkeken haha
nu er toch een berichtje stond over de Meeting en ik een pb kreeg: Welke datum wordt er gekozen meiden? en misschien willen er wel meer meiden mee? Het lijstje is terug te vinden op onze mama-site
van de data die ik heb ingevuld maakt het mij niets uit! @basmalah, zoiets vind ik dus ook heel leuk! deze prijs valt ook wel mee! maar daar komt nog wel een matrasje bij enzo... wij gaan het trouwens ook aan iedereen vertellen hoor...als we het geslacht weten! dat kan ik toch niet voor me houden!
@ basmalah: Ik heb 23 december mijn geslachtsbepaling, ik ben dan 16 weken en 2 dagen, waarschijnlijk is het dan wel te zien. Ik vertel het mijn ouders en mijn zus. Dan kunnen ze vast leuke kleding kopen en ik zou het hun toch niet geheim kunnen houden haha. @ meris: Leuk, ik ga gelijk even kijken. @ sarah: nee ik zet er geen neer. puur om het feit dat het gewoon allemaal zo veel kost hoor. en ik wil de kleine vanaf het begin lekker op de eigen kamer laten wennen. @ basmalah: nee het is beter om geen hoge hakken te dragen heb ik wel eens gehoord .. @ basmalah: Hello kitty ! Ik vind het wel leuk, maar dit een beetje overdreven .. @ allemaal: ik weet nog niet of ik bij de meeting ben. ik werk sowieso om het weekend. ik zal het op het laatste moment beslissen denk ik. is er al bekend wat er gedaan gaat worden en waar?
ik werk normaal ook om het weekend maar mag nu niet meer werken heb nu al bekkeninstabiliteit, flinke moet ik eerlijk zeggen, liefs joanita ja wat gaan we doen, mensen iemand ideeen, ? gezellig lunchen of zo?
de meeting lijkt me ook wel leuk om mee tegaan de 24ste of de 25ste en ik kom uit berkel en rodenrijs zuidholland maar het moet helaas wel een beetje in de buurt zijn want ik kan niet het hele land door
hey chica's wat een ouwe betten zeg! hahaha ik start op 575.... dus toen ben ik maar snel overgesprongen naar 618... dat kan ik niet allemaal bijhouden hoor! Hier ook tweede echo gehad en wederom te bekijken op www.dmi.nu/baby... echt heel gaaf zo'n mensje... maar nog steeds niet echt het idee dat het van ons/mij is... ik zie het op het beeldscherm maar...daar blijft het dan ook bij. Als ik al die dikke buiken in die tijdschriften zie dan denk ik alleen: die dikke buik krijg ik nooit.. iemand nog meer die gevoelens? Begin nu wel te beseffen dat ik over die twaalf weken ben, mensen reageren nu ook anders. Voorheen was het: oh pas... weken?!?! en nu: oh gelukkig al die 12 weken voorbij... klinkt wel kort, maar drie maanden klinkt al wel lang, AL 1/3de! Vanacht voor het eerst van de bevalling gedroomd, of eigenlijk de angst eromheen, stomme dingen zoals het ziekenhuis niet kunnen vinden en te laat komen van manlief e.d.... Wij willen het ook graag weten en iedereen mag het weten van ons. Lekker makkelijk met cadeautjes en baby uitzet enzo. Wij zijn gewoon van de practisch! Zo dat was het weer even! xxjes en succes iedereen! ps ik wil ook wel mee doen aan de meeting, ga nu ff de site checken!
Ook ik beslis op het laatste moment of ik naar de meeting zal komen, heb ook nogal last van rugklachten...
zoals het er nu naar uit ziet, kunnen de meeste meiden op za 24 of zo 25 januari en de meeste komen uit brabant of zuid holland. zelf twijffel ik nog om mee te gaan... anders komt er nog 1 voor brabant bij
En we hebben een meisjesnaam bedacht. Ik vond het altijd al een mooie naam, en toen ik 'm zo maar opperde zei mijn man ja dat is een mooie meisjesnaam! BINGO dus nu maar hopen dat we het over een half jaar nog eens zijn
zo, alle afspraken staan weer in de agenda.. was een hele lijst... vind het wel jammer trouwens, dat ik afspraken in de agenda zet van meiden die we hier nooit zien..
hahaha ja dat denken we wel, die naam hadden we ook al voordat ik uberhaupt zwanger was dus ik dacht voor de zekerheid toch maar een meisjesnaam bedenken