sanne: feli met de 12 week.. beterschap voor je meisje! ik hebnet een kerstboom in huis gehaald.. (kunst) allemaal leuke versieringen.. leukevogeltjes.. bloemen. vlinders ect.. dus ik heb weer wat te doen.. laters!
Heyhey allemaal! Mag ik me bij jullie voegen? Ben een nieuwke hier op het forum en nu zwanger van mijn derde kindje. Ik ben nu dik 13 weken zwanger en tot nu toe gaat alles perfect! Ik ben wel drager van een chromosomeninversie en daardoor blijft het nog wel eventjes spannned maar ik heb er goede hoop in. Vorige week hebben we de 12 weken echo gehad en alles was goed. Nekplooimeting van 1.6mm, neusbotje aanwezig, blaasje gevuld, kleine hersenen ok, ... het zag er allemaal erg goed uit.
Hoi Nathalie! Aller eerst gefeliciteerd meid! Welkom hier natuurlijk.. en fijn te horen dat alles goed gaat Veel plezier hier!
Bedankt voor de tips dames! (gaat zo direct naar kruidvat om liters babyolie te halen ) @Sanne, gefeliciteerd! Heerlijk he om over die grens te zijn. @Nathalie, gefeliciteerd en leuk dat er toch nog steeds juni mama's bij komen. @Mam85, heerlijk zeg om lekker de kerstboom te versieren. Ik wacht nog even tot na ons feestje, want anders staat ie zo in de weg. @Marloes, welk restaurantje is dat dan? ben nu wel nieuwsgierig, want ben gek op high-tea =P~ Ga zo snel naar de stad, misschien dat ik vanmiddag nog wat laat horen, maar anders vanavond weer. xx Anna
arrrrrggggghhh sorry vandaag een *** dag, sorry moest even hoor voel me klote, vandaag naar de bedrijfsarts geweest, en ook hij zegt dat ik maximaal maar 4 uur op een dag meer mag werken. dus das een uurtje meer als wat ik nu doe, en dit dan therapeutisch, moet over 4 weken terug komen bij deze goede man, hij gaf ook aan wa me fysio dus ook zei me kracht is idd ver weg uit me bekken en de band die ik aan heb moet ik dus blijven dragen. sorry hoor voel me gewoon shit, moest dit ff van me afschrijven
@ Marloes, Breda is helemaal perfect! Jammer voor je joanita! Balen meis! Ik vind meisjes namen juist zo verschikkelijk moeilijk... Liefs Inger
Goedemiddag meiden, Ik ben even een hele tijd niet geweest, maar ik moest even afscheid nemen. Ik ben nog steeds zo onzeker of alles wel goed blijft gaan. En vooral toen na het berichtje van Anoniempjuh zat ik echt even in de put. Morgen heb ik gelukkig weer een echo en wanneer dat goed is zal ik wel meer kunnen genieten denk ik. Ik wil proberen om het vanaf nu weer te komen volgen. Ik weet nog niet of ik naar de meeting kom, dat ligt er ook aan waar het is omdat ik in het oosten van het land woon en dan is zuid holland of brabant weer erg ver weg. Groetjes Guusje
joanita: he balen man! schrijf het lekker vanje af hier! inger: wij hebben gisteren onze meisjesnaam op tv gehoord. we zeiden allebei.. jaaaaaaa die is ook leuk!. dus gelijk op geschreven.. voor een jongen zijn we er ook al uit.. alle namen die je leuk viind die je hoort .. lekker opschrijven en dan later nog een keer lezen.. je streept dat vast weer een paar weg. maar je hebt nog even
Ben een tijdje niet geweest, was erg misselijk. En druk met vanalles en nog wat. De misselijkheid is gelukkig zo goed als over, de 2e echo was ook goed. Moet nu 6 januari weer voor echo. Ga proberen om wat vaker aanwezig te zijn.
Jippie, iedereen komt zo'n beetje langzaam aan weer terug: gezellig meiden! Hoelang duurt het nog totdat de laatste over de 12weken grens heen is? Dan kunnen we met zn allen een feestje bouwen. Ik weet nog niet of ik naar de meeting kom, heb die behoefte eigenlijk niet zo. Ook een buddy wil ik niet, ik kom tzt zelf wel een berichtje doen als de weeen zijn begonnen of de kleine er is.. Goh ik klink echt heel gezellig zo haha
meris:; ik snap dat wel hoor. ik vind de groep nu nog veel te groot.. en veel te vroeg voor een meeting of buddy's.. hihi
hoezo veel te grote groep? vind je dat niet gezellig dan? en hoe bedoel je veel te vroeg? er zijn ook mensen die straks alleen nog maar meer klachten gaan krijgen en die dus misschien wel over een maand of 3 geen kan meer op kunnen
Hmmm.... Breda is voor mij ruim 1,5 uur. Dan zou Den Bosch of zelfs Eindhoven beter zijn... Ik wil het wel doen, hoor... Maar nou ja, als ik het voor het kiezen heb
kreeg ik toch super nieuws vanochtend! mn vriendinnetje is bevallen! van een hele mooie meid en ze heet Yuna! ik ben zooooooooo benieuwd...het is wel een ukje 2800gram..ze is met 38 weken geboren! echt super! verder gaat het hier gelukkig ook super! alleen moet ik zoveeeeeeeeel niezen! echt stom! weet iemand trouwens of ik zelf nog de HA moet bellen om te zeggen dat ik zwanger ben?
Gefeliciteerd! en je moet wel je dokter bellen zo kunnen ze een notitie maken in de computer en zo ook rekening houden met medicijnen voorschrijven. pffu den bosch of eindhoven is juist voor mij weer ruim een 1,5 uur hihiihihi mjah zo blijven we wel denk aan de gang hahaha hoezo niet een meeting in utrecht dat ligt toch het meest centraal ? of denk ik nu te makkelijk whahahhah nou de groep vind ik persoonlijk ook wel groot het aantal zwangeren. maar de meiden die echt allemaal meepraten zijn er misschien 10 a 15 meer niet dus dat is nog wel te doen ... tenzij iedereen op de praatstoel zit dan is het moeilijker om op iedereen te reageren. persoonlijk vind ik een meeting wel gezellie maar het moet wel te doen zijn voor iedereen. Een buddy vind ik niet zo nodig ik kom wel melden als ukkie er is hihihi miss wel een paar daagjes latermaar dat geeft niet toch? hahahahaha ik gaat zo eens ff koken ik ga lekker nasi maken
De laatsten, lautje en ik, zijn volgende week dinsdag op de 12 weken! Mij lijkt dat buddygedoe wel leuk trouwens Voor mij is Eindhoven helemaal perfect natuurlijk, woon er vlakbij, maar Breda of Utrecht mag ook!
Ik heb mijn voorkeur al gegeven en dat is eindhoven en ik denk echt dat dat voor de meeste centraal is. Reizen moeten we allemaal, maar zou fijn zijn als het een beetje gelijk loopt dat niet de 1 2 uur in de trein zit en de rest maar een half uur. maar dat is mijn mening. xxx Joyce
heb ff gekeken naar route`s van mij naar de plaatsen die de voorkeur hebben Vertrekadres : BERKEL EN RODENRIJS Bestemming : Eindhoven Afstand : 118.1 km Reisduur : 01:14 Brandstof kosten : Gemiddeld 19.48 benzine Vertrekadres : , BERKEL EN RODENRIJS Bestemming : Breda (NL, 4811) Afstand : 55.9 km Reisduur : 00:42 Brandstof kosten : Gemiddeld 9.22 benzine Vertrekadres : BERKEL EN RODENRIJS Bestemming : Tilburg (NL, 5041) Afstand : 87.5 km Reisduur : 00:59 Brandstof kosten : Gemiddeld 14.44 benzine Vertrekadres : BERKEL EN RODENRIJS Bestemming : 's-Hertogenbosch Afstand : 88.5 km Reisduur : 00:59 Brandstof kosten : Gemiddeld 14.60 benzine Vertrekadres : , BERKEL EN RODENRIJS Bestemming : Utrecht (NL, 3511) Afstand : 55.1 km Reisduur : 00:36 Brandstof kosten : Gemiddeld 9.09 benzine berkel en rodenrijs ligt trouwens bij rotterdam 8 km daar onder zeg maar misschien als er meer meiden uit deze omgeving gaan dat we kunnen carpoolen en zo de kosten van de benzine kunnen delen Maar eindhoven valt voor mij echt af vind bijna anderhalf uur toch wel iets te veel van het goede heb dit trouwens berekend met routenet want ik heb een bloedhekel aan treinen dus als ik kom dan ga ik gewoon met de auto