als je dalijk op je eind loopt krijg je een buddy diegene kan dan berichten op het forum zetten als je er zelf niet toe in staat bent door bv je bevalling
jaaaaaaaaaaaa herkenbaar! dat doe ik ook. Af en toe heb ik anders echt zo'n steek, weet niet wat het is. sorry even reactie tussendoor, ga weer even verder lezen tot zo!
nou nu de rest van mijn reacties debsje: super super super! dat je echo goed was! lekker gaan genieten! sanne: fijn dat je voorbij de 12 weken bent! uhhhh de rest weet ik al niet meer, schaam! heb wel wat gelezen over de hormonen.Pffff had er vandaag ook last van. ging ineens huilen op mn werk, en eigenlijk ging het nergens over..... Het liep met een collega even niet zoals ik had bedacht. had een gesprek gepland staan voor mn opleiding alleen collega vond het niet goed dat ik dat gesprek ging voeren.... Al mn voorbereiding voor niks. Daar baalde ik even van en mn tranen kwamen vanzelf. AAAAAAAHHHH dat haat ik. Ik wil niet huilen op mn werk. En het rare was: ik wash eel vrolijk! Verder alles goed met iedereen?
Hallo allemaal Heb net alles van vandaag bijgelezen maar het was zooo veel .. haha en ben ook te moe om op alles te reageren, sorry Ben echt kapot, drukke dag gehad op het werk. Had vandaag ook erge last van mijn baarmoeder denk ik. Echt steken enzo, er staat constant een soort druk op. Ik voel mijn baarmoeder constant zitten ... net of er een opgeblazen balon in zit. Ik hoop maar dat de de groei is
hallo zo ik ben ook weer klaar met werken, en heb eerlijk gezegd weinig zin om alles terug te lezen wat een dag zeg alles zat tegen en had me zooo vorgenomen om te denken wordt vanzelf tijd maar dat lukt me dan weer niet he voel ik me weer schuldig omdat stress niet goed is, maar soms kan je het echt niet tegen gaan kon niks hebben haha ach ja heb net een puzzel gekocht had ineens zin om te puzzelen, is dan weer ontspannen he haha zag wel trouwens hierboven dat er weer goeie echos waren gefeliciteerd morgen ben ik 12 weken liefs kim
hoi meiden ik ben flink verkouden aan het worden, echt balen! leuk een meeting maar ligt eraan waar, ik hoor het wel.
Meeting doe ik ook nog niet aan mee, mischien later als het niet te ver weg is. Buddy vind ik wel oke, ik laat mam85 dan wel wat weten we kennen elkaar al een hele tijd
gabester waarom wonen we toch allemaal zo ver van elkaar he is lastig. Ik heb net ook even gekeken als ik met de auto zou gaan. Geleen- Eindhoven 52 min, 72,2 km Geleen- Tilburg 111 min, 108,6 km Geleen- Breda 113 min, 113,5 km Geleen- Den Bosch 128 min, 140,1 km Geleen- Utrecht 145 min, 166,1 km Poeh dat wordt het reisje wel zeg
sorry, ik heb niet bijgelezen, ben sinds 3 dagen weer constant aan t spugen, dacht dat nu wel gehad te hebben... Hopelijk gaat alles goed hier!
Jeetje, net in m'n eentje 'alles is liefde' gekeken en een geweldige hormonen-huilbui gehad, ghehe! M'n vriend komt pas om 23.30 uur thuis dus ik denk dat ik zo maar gewoon ga slapen
haha die hormonen buien ken ik ik kan ook de tranen laten lopen met die pampers reclame met al die pasgeboren babys zo schattig liefs kim
kom ik eerder uit mn werk, om half9 vanavond al thuis, ligt mn man al beroerd op bed. fijn te lezen dat jullie dat ook hebben met niezen. ik denk dat ik maar naast mn mannetje ga kruipen. nog ff doggy uitlaten xxx
oooh begrijp me niet verkeerd hoor.. bedoel het zeker niet persoonlijk maar aan het einde vd zwangerschap is waarschijnlijk de groep kleiner. omdat er dan meer mensen afhaken om wat voor reden dan ook? als ik dan tegen die tijd nog mee kletst. zoek ik wel een buddy na mijn idee heb je dan ook meer een band met de mede forummers hier omdat je dan al tijdje met elkaar schrijft.. en nu vind ik het nog te kort voor een meeting vandaar. maar dat is mijn mening natuurlijk
ja nou je het zegt...... heb haar idd ook al een tijdje niet gezien. misschien even pben of het allemaal goed gaat?
Heej meiden, Ook hier weer even een teken van leven, haha! Heb wel netjes alles bijgelezen hoor Maar ik doe dit telkens 's avonds laat, als ik rustig op de bank zit. Na het lezen weet ik gewoon niet meer wat ik nou wilde melden en ik heb geen puf om Word ernaast open te hebben.....waardoor ik dan maar niks type, omdat mijn ogen weer dichtvallen van de slaap! Ach ja, we moeten maar zo denken: nog dik 4 maanden en dan kunnen we met verlof, haha, dan hebben we uuuuuuuuuuuuuuuren de tijd om te forummen! Trusten, knuffel dootje
sorry meiden dat ik jullie heb verwaarloosd, maar ik ben de afgelopen tijd niet echt bezig met forum en zo.. het is net met toeval dat ik hier in kwam kijken. Vind erg lief van jullie dat jullie over mij dachten (alsof ik het moest zien zodat ik wat MOEST schijven) Alles is nog goed hier.. dus geen zorgen maken. Ik heb het gewoon erg druk in mijzelf en omgeving enz. Daarnaast ook niet echt super lekker in mijn vel.. slecht slapen, slecht naar wc, slecht geheugen, slecht lichaam.. maar goed. hoort erbij he.. ik hoop dat alles wel goed gaat met jullie. Ik neem aan dat er veel datums in komen stromen voor 20 weken echos. mijn pb box is wel rustig geweest dus neem aan dat marloes wel erg druk de laatste tijd heeft gehad. Spijt me meiden! Ik kan niet zeggen dat ik nu weer dagelijks zal komen schrijven. want ik ben gewoon met mijn hoofd niet hier en probeer meer met mijn liefje te ondernemen.. als ik vrij ben. Op mijn werk veel invallen enz dus daar ook erg druk. Het weekend ga ik naar rotterdam logeren bij een tante ... en dan krijgen we de wieg te zien (die binnenkort eerst door mijn neef gebruikt word) as donderdag komt gastouderbureau langs. Ik ga nu weer mijn bed induiken. Ik hoop dat jullie het allemaal goed maken. liefs pixie ps. marloes.. bedankt voor de pb. sorry dat ik niet heb gereageerd.