pixie, meid, neem lekker de tijd, ga leuke dingen doen met vriendlief... Eerst lekker in je vel zitten en dan de rest pas weer hoor.. dikke knuffel...
Hey meiden, Alles goed hier? Hier al vanaf halverwege de nacht wakker. Ik ben zo zenuwachtig voor de echo straks dat ik niet meer kon slapen. Net heb ik trouwens ook mijn eerste omhelsing met de toiletpot gehad, zomaar uit het niks. Groetjes Guusje
pixie.. neem lekker de tijd iedereen met echo suc6 en veel plezier ............... mijn zoontje is ziek.. koorts en een broerd nacht gehad.. gaaaaaaaaaap
heb vandaag een dagcurve, dus moet 4 x vandaag geprikt worden, de eerst zit er al op vanmorgen half 9, moet nu m kwart over 11 en kwart voor 3 en kwart voor 6 vanavond. heb sinds vanacht weer ontzettend last van tintelende handen en voeten, en duizelingen in me hoofd. wilde vandaag therapeutisch gaan werken maar blijf vandaag dagje thuis, morgen weer een dag hoor, heb slecht geslapen vanacht vriend lief moest er om 4 uur uit. maar het is niet anders. dus weer een baggernacht gehad vanacht, helaas. en jullie nog plannen vandaag liefs joa
Trouwens heben we al wat gehoord van Dib hoe de echo is gegaan? Die had toch gisteren een echo he? xxxx Joyce
Ik kan me je gevoel wel voorstellen! Bij de Aprilmama's hebben we elkaar nu echt wel leren kennen, maar dat was in het begin ook niet zo. In het begin zie je heel veel meiden meeschrijven maar uiteindelijk haakt in de loop van de zwangerschap de helft af. Ik vind het ook gezelliger hoor om dan te meeten! Deze meeting laat ik dan ook nog aan me voorbij gaan. Buddysysteem wil ik best aan meedoen, ook voor als er iets misgaat oid. Wie gaat het buddysysteem regelen eigenlijk? Sorry, ik heb geen energy om terug te zoeken. Mijn soepkip vraagt ook een beetje aandacht haha. Hij probeert te kruipen maar het gaat nog niet zoals hij het wil
ik zit ook weer op mijn werk en het is best wel druk en ik heb honger zo ff klagen maar veder gaat alles goed hoor! Ik heb alleen wel veel last van mijn buik, vooral veel steken. Ik hoop dat dat groeien van de baarmoeder is... Gisteren was ik aan het lopen met de hond en toen leek het wel menstruatie pijn, iemand herkenbaar? Liefs Inger
Eindelijk alles bijgelezen! Zie dat er een aantal dames weer terug zijn @Guusje, waarschijnlijk is die eenmalige omhelsing van de pot vanmorgen van de spanningen voor de echo strakjes. Had mijn zus ook precies hetzelfde Er is ook veel gekletst over waar we die meeting precies gaan houden. Het is lastig om een centraal punt te pakken, want de meeste hebben alleen hun provincie opgegeven (snap dat wel hoor). Misschien dat 1 persoon wil (vrijwillig) uitzoeken welk punt het meest centraal ligt voor iedereen en dat iedereen dan zijn exacte plaatsnaam naar haar door PB't? Een idee, anders blijven we zo klungelen? @Pixie, vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Alles wordt daardoor natuurlijk negatiever dan het is helaas. Probeer je te focussen op kleine succesjes en positieve dingetjes. Dit zal je echt helpen jezelf wat lekkerder te voelen en verwacht niet teveel...dan kan het namelijk alleen maar meevallen @de rest...ik weet het even niet meer. Heb er geen tweede pagina bijgehouden. Heb gisteren bij de kijkshop de angelsound gekocht en ze verkochten daar ook die tubetjes gel die je ervoor kan gebruiken. Die heb ik ook maar gekocht, want scheelde weer een ritje naar het kruidvat (had nogal haast). Vanmorgen voor het eerst geluisterd en hoorde het meteen...het was ook meteen weg Bleek dat die kleine heel hard door me hele buik aan het zwemmen was, want ik hoorde dan weer even links en dan weer rechts...het was wel echt super om te horen @Dib, joehoeeeeeee! Hoe was je echo geweest? xx Anna
kijkshop angelsound? hoe duur is die daar? wil er ook graag eentje kado geven aan me vriend graag antwoorden liefs joanita
Aaagggh, niets is vervelender dan het super druk hebben en honger hebben tegelijk! Wordt daar zelf altijd heeeeeeeeeeel chagrijnig van Die steken en krampen herken ik wel hoor. Heb toevallig gisterenavond in het boek zwanger gelezen dat de eerste weken je baarmoeder groeit door de hormonen, maar dat op een gegeven moment je kindje de baarmoeder gaat oprekken en laat nu toevallig in week 14/15 de groeispurt plaatsvinden van 8 naar 12 centimer (ongeveer hoor, pin me er niet op vast). Snap wel goed dat je het nog steeds eng en spannend vindt, want ik wordt er toch ook elke keer weer een beetje onzeker van. Vandaar dat ik gisteren de angelsound heb gekocht en...ondanks de steken en krampen heb ik zojuist een galopperend paardje gehoord xx Anna
goedemorgen dames. @pixie, fijn wat van je te horen en neem je tijd meis, lekker rustig aan, das niet alleen belangrijk voor jou maar ook voor je beeb. en tijd met je lover is al helemaal belangrijk! hier weer lekker uitgeslapen, eindelijk 2 dagen vrij na 7 dagen gewerkt te hebben. straks ff wat boodschapjes doen en vanavond met de buuf zwemmen. zo ga nu ff ontbijten xxx
Het is de goedkoopste angelsound (met koptelefoon) en die kost 44,99 EUR (let op er zit al een baterijtje in, die heeft die mevrouw me toch nog verkocht). De tubetjes gel zijn 3,14 EUR en in mijn geval de extra batterij 4,79 EUR Ze hadden ook een wat groteren angelsound met een luidspeaker (dan hoef je niet zo'n hoofdtelefoontje op) en die was 100 EUR. Degene met dat hoofdtelefoontje heeft wel twee ingangen, dus als je thuis nog een hoofdtelefoontje of oordopjes hebt liggen kunnen zowel jij als je man samen luisteren Genoeg info zo? xx Anna
heb via ineternet zitten kijken, op kijkshop maar kan er geen vinden op internet iemand een link voor mij?
hier net zo eigenlijk... bij de juli mama's zijn er zelfs 2 groepen ontstaan, de ene groep heeft een hyves, de andere groep zit op een ander eigen forum. Met die laatste club hebben we ook al meetings gehad enzo, is gewoon heel gezellig, maar pas toen de baby's er waren... eerder kwam het er niet van. buddysysteem... kan iedereen zelf regelen denk? of niet. Ik zet het wel op de site hoor.. ook als iemand een buddy zoekt ofzo.. voor mij zelf, de meiden van juli 07 zal ik dan wel vragen om hier een berichtje te zetten.. moet goed komen dan
zo Mac... lange werkweek voor jou dan, gelukkig zit het er op. Moet je na die 2 dagen vrij, dan weer 7 dagen werken? enne... smakelijk eten