Hoi allemaal, Met mijn gezondheid gaat het zwaar prutje. ben bijna elke dag in het ziekenhuis en bij de dokter Vanmorgen was mijn bloedduk echt hel hoog en mijn hartslag is ook steeds heel hoog. Ik moet om 2 uur weer mijn bloedduk laten meten,ben echt bang dat ze me gaan opnemen. Nou ja we zien het wel. Fijne dag allemaal
aiacha: heb je iemand die je op de hoogte kan houde ben benieuw? wa voor klachten had je van te voren dan voor die hoge bloeddruk en hartslag? liefs
Ik heb steed suiker in mijn urine, en we gaan nu 'n prikdagboek bijhouden en dan moet ik elke week op controle in het ziekenhuis. mijn suiker was gisteravond 8.4 maar dat vind ik niet echt schokking en vanmiddag 6.2 dus best wel mooi!
das idd netjes toch, werk zelf in de zorg dusjah weet er wel een b eetje van af. maar we zien wel he het gaat lopen toch
Van mijn bloeddruk helemaal niets terwijl die bij de verloskundige 180/110 was en vanmorgen 204/103 maar voel dan niets,van mijn hart heb ik wel last,benauwd en ademnood. Het 1 heeft met het ander te maken.
das wel erg heftig idd, ik ga voor je duimen hoor, laat het geen opname worden, hoop voor jou dat hij gezakt is zo, maar ben benieuwd neit lullig bedoelt maar heb er een hard hoofd in als hij zo hoog blijft dat ze je daar mee laten lopen, een te hoge bloeddruk kan leiden tot zwangerschapsvergifteging he pas daar mee op hoor, mijn moeder heeft dat ook gehad en die heeft vanaf maand 6 in het zh gelegen toen ze in verwachting was van mij. hop vor je da da niet zo is maar hou het wel goe din de gaten sterkte
Ik ben niet zo heel goed in linken doorgeven,hoop dat het je lukt http://juni2009.hyves.nl/?&pageid=2ULM3B6PA8G0W40C8
veel sterkte aichaa. pff hier sneeuwt het nog steeds ik moet naar het winkelcentrum wat dingetjes kopen, maar auto doet het w.s. niet en moet dan op fiets door de sneeuw, maar ach, wel weer goed voor de beweging! xxx
Hallo meiden! Ben bijgelezen, maar moet er nu echt gelijk vandoor! Hier is het ook een witte wereld Heerlijk, verwarming aan, kerstboom staat. En dan sneeuw.. Het lijkt al wel kerst! Fijne dag allemaal Sanne gefeliciteerd met je neefje!
Aichaaaa thanks het is gelukt Hier sneeuwt het nu ook ... Voor de dames die Sittard ook als ziekenhuis hebben, waar hebben jullie die afspraak gemaakt voor 20 weken echo gewoon ziekenhuis gebeld of een speciale afdeling?
Hey meiden, Hier gelukkig goed nieuws met de echo. We hebben een heel druk kindje gezien. Ben helemaal verlieft! @ Sanne gefeliciteerd met je neefje Quinn
Guusje gefeliciteerd! Jouw dag/week/maand kan niet meer stuk! Mac nou vraag ik me al een tijdje af wat jouw foto voorstelt haha, een steen?