Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Guusje gefli meis :D

trouwens al iets van Dip vernomen ondertussen?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Super nieuws Guusje!

Aichaaa, hopelijk gaat je bloeddruk omlaag..en mag je gewoon lekker thuis slapen. En anders ben je in goede handen in het ziekenhuis, moet je maar denken.

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Gefeliciteerd guusje!

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    marb

:)

Leuk dat je er ook bij komt. Denk dat we m binnenkort wel zichtbaar kunnen maken, vinden jullie niet?

(sowieso natuurlijk wachten tot iedereen 12 weken is)

5. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Gefeliciteerd Guusje!

Marb, van mij hoef je niet tot volgende week te wachten met zichtbaar maken hoor (zegt de hekkensluiter)! Hier weet toch iedereen het al :)

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik ben een beetje ondersteboven van een opmerking die gemaakt is vandaag.
    Ik ben niet van plan te gaan preken, maar de makkelijkheid waarmee er gezegd is: ik rook nog maar even een sigaretje en dan ga ik aan de slag.. Ben er gewoon van geschrokken.

Juist als er net wordt gesproken over allerlei medische problemen waar meiden mee te kampen hebben vind ik dit niet gepast en zelfs shocking.

Nogmaals, niet om te preken, maar ik vind dat er wel op gewezen mag worden dat dit op anderen vervelend overkomt.

7. Liza1976

Liza1976 Lid

9 dec 2008
    8
    0
    0
    ik ben dus nu ook in juni uitgerekend op 12 juni 2009

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Hi meiden, ik was gisteren lichtelijk in paniek toen ik jullie niet kon bereiken haha. De site lag er gisteravond uit. Kwam dat nou vanwege de vernieuwing/aanpassing van de site? anyway ben toen even naar de hyves gegaan, maar daar kon ik vandaag vanaf mijn werk niet op..

Heb even snel terug gelezen.

Hier ook steken in mijn buik, van die hele felle korte echt irri!

Gisteren aan mijn schoonzus en haar kinderen verteld dat ik in verwachting ben. Vooral de kinderen reageerden zo leuk (Mama, tante P. heeft een baby in haar buik) ! Nu nog 1 schoonzus te gaan en dan hebben we volgens mij de hele familie gehad.

Aicha meid heel veel sterkte, heb je ondanks alles wel een leuke Eid (offerfeest) gehad gisteren? Ik hoop echt van harte dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je je beter gaat voelen. Als je wil mag je mij als buddy noteren dan kan je ook nu zo nu en dan al laten weten of het wel of niet gaat.

Meeting vind ik ook nog een beetje vroeg. vind het eigenlijk zowiezo iets te ver reizen. Misschien later. Valt me trouwens wel op dat de meeste meiden hier uit het zuiden komen... Echt grappig!

9. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik schrok er ook een beetje van! Maar vind wel dat diegene dat zelf mag bepalen. Uiteindelijk is het nog steeds zo dat als je rookt en zwanger wordt, je beter door kunt blijven roken dan probeert te stoppen. Want stoppen brengt heel veel stress met zich mee en dat is nog slechter voor je baby dan roken. Dus vandaar dat ik toch een beetje neutraal blijf daarin. Alhoewel ik het ook weer eens ben met je opmerking over de medische dingetjes van anderen hier. Dus er zitten 2 kanten aan voor mij.

10. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hey Jent, ga jij richting eindhoven, pik ik je daar wel op....
    Wat is er veel geschreven over de meeting, tja ik woon natuurlijk 20 min van Eindhoven maar ik begrijp erg goed dat dat geen doen is voor mensen uit hengelo of boven rotterdam, denbosch heeft een betere trein verbinding en ligt behoorlijk centraal dacht ik......
    Toch even met 2-en regelen dat je samen treint (blokker 2 pers 24,95)...
    En carpoolen kan natuurlijk maar wel in de rij-richting!
    Liefs Jacqueline

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Debsje: We zijn al 13 weken en 5 dagen haha gaat snel he? bijna 14 weken.

Liza: welkom en gefeliciteerd meid!

Guusje: Gefeliciteerd met je goede echo!

Meris: haha dat over die steen vraag ik me ook altijd al af!
    Over het roken. Ben het met je eens, had het eerlijk gezegd niet eens gelezen. maar denk wel eens het is makkelijk praten voor mij is want ik heb eigenlijk nooit gerookt, dus ik ken het verslavingsgevoel niet. desalniettemin weet ik en veel meiden met mij hoe kwetsbaar het begin van het leven is.

12. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Volgens mijn vk wordt stress erg veel als excuus gebruikt voor het door blijven roken en is dit vaak alleen maar om het voor jezelf goed te praten. Stoppen is nog altijd de beste keus.

Maar ik ga erover ophouden hoor, straks krijgen we een hele discussie en dat was niet mijn bedoeling.

Ik wilde alleen laten weten dat ik het niet passend vind om dit zo te uiten. Ben zelf trouwens ook gestopt toen ik zwanger bleek, weet dus wel wat het is om te stoppen.

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Volgens mijn vk wordt stress erg veel als excuus gebruikt voor het door blijven roken en is dit vaak alleen maar om het voor jezelf goed te praten. Stoppen is nog altijd de beste keus.

Maar ik ga erover ophouden hoor, straks krijgen we een hele discussie en dat was niet mijn bedoeling.

Ik wilde alleen laten weten dat ik het niet passend vind om dit zo te uiten. Ben zelf trouwens ook gestopt toen ik zwanger bleek, weet dus wel wat het is om te stoppen.

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    sorry 2 keer, ging iets mis.

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    gefeliciteerd!

16. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    sorry meiden dat het voor jullie zo over kwam,
    excuus daarvoor,
    heb er zelf ook veel moeite voor moeten,
    maar de reden waarom ik rook blijf voor mij sorry
    escuus nogmaals

17. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier ook gestopt hoor. heb er niet echt moeite mee gehad. is net alsof er al een stukje oer kracht boven kwam hahahahaha..

ik heb je een pb gestuurd

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Toch wel knap hoor! ik heb een vriendinnetje die rookte in het begin van haar zwangerschap ook, heb er bijna d'r huid vol gescholden. Het stomme vind ik .. ze waren van plan om kinderen te krijgen, en zo'n half jaar voordat ze zwanger is geraakt heb ik toen al tegen d'r gezegd.. stop dan met roken (zij en haar man)! Veel beter voor jezelf, de bevruchting en op den duur ook voor het kind. maar nee hoor.. wel een stuk minder.. maar ze bleef roken. ook met hetzelfde argument : stoppen met roken levert stress op. Daar zat ik dan met mijn 2 miskramen, zo'n verhaal aan te horen.

Maar ach.. ik heb zowiezo anthipatie tegen roken :)

19. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Ik ben weer bijgelezen!
    Wat schrijven jullie op maandag toch altijd veel.....
    Ik zag weer wat nieuwe namen, gefeliciteerd en welkom.
    Ook waren er in de omgeving van sommige kindjes geboren; lekker van genieten en proficiat.
    Nu moet ik snel gaan werken, kom strax nog even.

Knuffel Jacqueline

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Heb je een pb'tje terug gestuurd hoor mam85.

Deel Deze Pagina