anna83, volgens mij was ik het vergeten gisteren, maar zag op de site van Hook aan de haven dat ze ook high tea's hebben. Maar volgens mij alleen op afspraak... Weet jij meer zaakjes in Breda die 'n High Tea hebben. Lijkt me wel een keertje leuk
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik kom uit de randstad Dank je wel (en iedereen die me sterkte wenste ook natuurlijk ) Ik heb het gister niet echt gevierd,zou eters krijgen maar moest plots om half 6 naar het ziekenhuis Heb samen met mijn zoontje mc donalds gegeten haha Hoop en wens dat jij 'n fijne eid hebt, Buddy lijkt me 'n goed idee,ik pm je mijn mobiele nummer straks even. ben net bij de dokter vandaan,ben op en aan bijna 'n uur opgemeten en gelukkig was hij op het laatst mooi, oke btje hoog maar lager dan alle keren ervoor. De dokter wou nog overleggen met de gyn maar scheiterd die ik ben dat ze me toch willen opnemen zei hoef niet! Hij word morgen toch weer opgenomen in het ziekenhuis (moet ik weeeeeeeeeeeer :x ) dus als hij dan weer hoog is is het vroeg genoeg. Nou fijne dag allemaal en sorry voor mijn egosoap hierzoooooooow Liefs Aicha
haha ja Godzijdank ben jij er nog mijn buddy in crime maar voor de rest is het dun bezaaid met meiden uit het westen of noorden. Echt balen zeg dat je tijdens Eid ook niet fit was. Gaan jullie het nog een keertje overdoen dan zeg maar haha? Ik moest vandaag en morgen gewoon werken. Zijn gisteravond naar mijn schoonouders geweest en hebben daar lekker schaapie gegeten (ik niet want ben vegetarisch haha) trouwens niet een zelf een schaap gekocht hebben geld overgemaakt naar familie. Wat ontzettend spannend is dit toch allemaal zeg! Komt dit allemaal door je zwangerschap? of zat dit er zowiezo al aan te komen? en is er een oorzaak aan te wijzen? Meid veel sterkte en ik stuur je straks een pb met mijn mobiele nummer
Ooooow gezellig eid bij je schoonouders,hier is het feest op zijn hollands. heb het huis helemaal versierd met kitch achtige roze en rode vlaggetjes en mijn beste vriendin komt zo eten. Medische gedonder heeft niets met de zwangerschap te maken maar komt nu wel allemaal boven water en kan wel vervelende concenqentie's hebben voor de baby maar hoop dat het niet zo ver komt. Nou ik moet snel de keuken in fijne avond allemaal P.s. Ik heb je 'n pm gestuurd...
Ik mag hopen dat je zelf ook wel snapt dat roken nog altijd vele malen slechter is... Stress of niet: met roken vergiftig je letterlijk je kind. Als je al kijkt wat voor schade het aan een volwassene toe kan brengen kun je natuurlijk wel begrijpen dat het voor zo'n klein wurmpje helemaal destructief is. Maar dat even terzijde, ik heb op dit forum al vele discussies over roken gevoerd, en hou de hele stortvloed die ik nog zou willen zeggen erover lekker voor me. Aichaa: Wat rot voor je meis! Hopelijk word je niet opgenomen, en zo wel: Dan is het belangrijk voor jou en je kleintje moeten we maar denken. Marloes: Ja bij ons is nu ook wel een duidelijke tweesplitsing te merken bij de aprilmama's. Ik vind het wel jammer, kon het met beide groepen we aardig vinden. Nu kletsen we wel weer sinds kort allemaal hier op het forum in het apriltopic, maar dat is wel een tijdje anders geweest! Pix: Fijn dat alles goed is! Ik zit ook niet zo lekker in mijn vel, ben erg moe steeds. Dib: Is alles goed met jullie?
ja joh.. gezellig en makkelijk. We gaan met Islamitische feestdagen lekker naar mijn schoonouders. en met Christelijke feestdagen (zoals Kerst enzo naar mijn ouders. Hoeven we nooit een keuze te maken Veel plezier vanavond!
Jullie hebben gewoon the best of both worlds! Ik vind dat "wij Nederlanders" (klinkt heel stom want dat zijn jullie ook) ook maar eens de Islamitische feestdagen moeten gaan vieren! Kom maar op met die Baklava! Vooral het suikerfeest spreekt me aan, zoetekauw die ik ben haha.
haha Meris dikke kus ben ik het helemaal mee eens! Het is ook supergezellig altijd. Een erg familiefeest. Vind wat ze nu tegenwoordig doen met Ramadan al heel leuk. Vooral hier in Amsterdam en andere grote steden zijn er overal in de stad bijeenkomsten waar je met z'n allen (niet moslims en moslims) de vasten breekt of je nou meegevast hebt of niet. Vind dat wel heel positief. Er wordt al te veel nadruk gelegd op de negatieve kant van religie en op dit moment de Islam in het bijzonder. maar goed, laat ik er over ophouden. zijn hier waarschijnlijk ook wel een paar meiden die het totaal niet eens zijn met mij en wil geen ruzie veroorzaken haha
ja lijkt me ook wel wat maar dan moeten we ook met zijn alle meedoen met ramadan (sorry als ik het fout schrijf hihihihi) hoe gaat het verder met de meiden hier? hier alles lekker zijn gangentje en morgen alweer 14 weken zwanger! gaat het echt hard net als me buik die groeit whahahahaha man das echt abnormaal hoor! maar stiekem ook wel leuk vandaag wel veel pijn in me buik afentoe gemene steken maar ja het hoort er allemaal bij! en het roken? ach iedereen doet maar waar diegene zich zelf het prettigste bij voelt.ik ga niet oordelen waarom iemand blijft roken of waarom iemand bv zijn wijntje blijft drinken iedereen zal zo zijn reden hebben ik zelf ben ook direct gestopt met roken zaterdagavond nog zowat een half pakkie op en zondag de positest in handen terwijl we al heel lang bezig waren met zwanger worden maar het lukte me gewoon niet om eerder te stoppen. maar met die posi test wel hihihihi maar goed ieder zijn ding aicha ik kom trouwens ook uit de randstad althans rotterdam is ook randstad toch? whahahahahahaha ach anders woon ik er in de buurt! en ik hoop dat je bloeddruk morgen ook lager is zodat je lekker naar huis mag meis!
Hier zijn er in sommige buurthuizen enzo ook openbare feesten...(noem je dat zo?) is erg leuk...je leert er wat van en het is gewoon gezellig! (en idd vaak heeeeeeeeeeeel lekker eten ) en ik woon trouwens ook niet in het zuiden hoor! ben van boven de rivieren rot voor je Aichaa dat je zo aan het tobben bent nu! het zou lekkerder zijn als je alleen maar kon genieten nu...ipv steeds de hort op naar het ziekenhuis! KUSJE voor jou! en roken...tjaaa...slecht voor jou...en je baby...maar toch zou iedereen die keuze zelf moeten maken! Niet dat ik heilig ben hoor! heb heeeeeeel erg lang erg veel gerookt...maar ben nu 2 jaar gestopt en ik heb werkelijk nergens last van! Drinken vind ik trouwens minstens net zo erg! Er zijn zoveel zwangere vrouwen die zeggen dat ze met de feestdagen echt wel wat gaan drinken! want zo lang zonder kunnen ze niet!
ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook had... ik had altijd mijn vooroordelen klaar over moslims en de islam... totdat mijn tante trouwde met een moslim uit egypte en toen aps ging ik inzien dat mijn vooroordelen waren gebaseerd op de mening van andere mensen en dat ik wel meedeed en dat er gewoon niks van klopte en sindsdien kijk ik er heel anders tegen aan
Ik ben het met je eens hoor! Ik kom trouwens vaak in Amsterdam, mijn schoonfamilie woont er. Zelf woon ik in Alkmaar, en volgens mij zijn wij de enige die uit NH komen! Ik weet niet meer wie het zei, maar ik ben het er niet mee eens dat iedereen het zelf moet weten. Je kind is een individu op zich, en die laat je door te roken, alcohol te drinken etc. nu al geen eigen keuze hebben! Ik vind het een schande wanneer mensen kinderen willen en toch die negen maanden (wat zijn nou negen maanden?) alles blijven doen ten koste van het kind. Ik vind het pas iemands eigen keuze wanneer iets alleen ten koste van zichzelf gaat. Niet dat ik het heilige boontje wil uithangen, maar ik heb zelfs mijn drie bakken koffie per dag teruggedrongen naar één kopje cappuchino per week. Alles voor mijn kleintje, daarna kom ik wel weer aan de beurt.
Ik heb trouwens een vriendin die zwanger probeert te raken, en die is eerst gestopt met roken. Dat duurde een paar maanden, en toen heeft ze de pil pas weggegooid. Dat vind ik pas klasse!
ik denk dat je bedoelt dat ik zei dat iedereen die keuze zelf moet maken...en dat vind ik dus wel..wij kunnen 17492381x zeggen dat het slecht is...maar zolang iemand de keuze maakt niet stoppen met roken/drinken/drugs kunnen we niets...je kan mensen niet dwingen! Er zullen ook mensen zijn die zeggen dat het niet lukt...maar ik denk dat ze dan diep van binnen er nog niet klaar voor zijn/het nog niet willen. ik heb misschien makkelijk praten, ik was er helemaal klaar mee 2 jaar geleden...dus het was voor mij een eitje! maar bijvoorbeeld mn oma (een oud mensje van 78 ) die moet stoppen van de dokter, ze heeft longemfyseem. het lukt haar niet! omdat het niet haar eigen "keuze" is, maar omdat ze "moet" (denk ik hoor!) ik vind het wel super als mensen idd stoppen omwille van het kindje! dat verdient alle respect!
dat is een maansteen die ik vanaf dat ik bezig ben met zwanger wordenal draag. ten goede van een goede zwangerschap enzo, google maar is gr maaike