dat moet je ook helemaal zelf weten vindt ik, wij kunnen je niet verplichten om te stoppen en wij zitten niet met de eventuele gevolgen ervan, iedereen moet zelf weten of ie (als zij rookt) stopt of niet. al vindt ik zelf dat men dan niet slim bezig is, maar idd laten we hier geen discussie van maken! xxx
ik heb er ook 1, alleen draag ik m nu niet meer...ik dacht eigenlijk dat het was om zwanger "te raken" daar heeft ie iig bij geholpen en Kim..gefeliciteerd met je 12 weken! lekker gevoel heh
Jeetje wat is er weer veel geschreven @Sanne, gefeliciteerd! Ben je nu voor het eerst tante geworden of was je al tante? @Guusje, is je misselijkheid ook weer weg na deze prachtige echo Nu lekker genieten meid en hoop dat we je vaker zien vanaf nu. @Marloes, je kan ook leuk high-tea'en bij Dickens & Jones op de grote markt. Ze hadden ook echt lekker hapjes en sandwiches. Daarnaast ook top dat ze goed inspeelde op de wens van een vriendin van me, die lust namelijk geen groente en fruit en ook zij had genoeg keus. Hook spreekt me niet zo aan, staat een beetje bekend als goedkoop en massaal met mindere kwaliteit. @Inger, zelf heb ik 6 jaar in Breda gewoond en kom er bijna nog dagelijks, vindt het zo'n leuke stad! Misschien kunnen we anders met de meiden uit brabant een keertje high-tea'en in de stad (naast de meeting). @Kimmetjuh, gefeliciteerd met je 12 weken! Joehoeeeee DIB waar blijf je? We maken ons een beetje zorgen om je. xx Anna
ben er zelf nog niet geweest, bij Hook, keek nu voor de klas en dat zijn 16 jongens en die willen eten, veel eten haha... maar dickens en jones.. is wel leuk! en je idee, lijkt me gezellig! ik werk er trouwens, woon op zo'n 15 min rijden DIB, heb ik wel gezien op forum vandaag... dus zal wel goed zijn hoor
16 jongens , heb je geen meisjes in de klas? Dan is het super om daar te gaan eten! Hoe oud zijn ze ongeveer? Fijn om te lezen dat je dib nog hebt gezien en dan zal idd alles wel goed zijn. Inger, jij en ik wonen toevallig alledrie op ongeveer 15 min rijden van Breda af. Van de rest weet ik het niet. Bij deze de vraag aan de dames uit brabant (of ander deel van het land als je ook zo verslaafd bent aan high-tea ) Wie lijkt het leuk om in Breda een keer te gaan high-tea'en, dit zal plaatsvinden naast de meeting dus niet in plaats van de meeting. Zie het maar als een extraatje wat leuk is als je in de buurt van Breda woont. Je mag me ook PB'en, dan neem ik deze regelklus wel voor mijn hoede Marloes . xx Anna
hoi hier gaat alles goed. wat betreft roken ik ben zelf gestopt maar als iemand rookt tijdens haar zwangerschap dan moet diegene dat zelf weten. ieder voor zichwat dat betreft!
Hai meiden.... "k was ff paar daagjes niet geweest... ff hormoondipje door wat prive omstandigheden, maar nu weer lekker in mijn velletje Euh de rook discussie ga ik niet op in... Ik rook niet, maar ik ga geen oordeel over een ander vellen... Daar heb ik het recht niet toe... Guusje, blij dat je nu lekker kan genieten! Meiden die over die 12 weken grens zijn En ik heb echt het idee, dat ik nu net de eerste plopjes heb gevoeld in mijn buik... 't is echt heel zachtjes, maar ik ben bij voor 99% zeker dat ik dit herken vanuit de eeste zwangerschap...
Hopelijk blijven de dipjes weg en blijf je lekker in je vel zitten Demi! jij ook al plopjes, super he... Ik denk het ook te voelen, en alleen maar omdat ik herken van de vorige keer... was dat niet zo geweest, dan had ik het niet eens opgemerkt denk ik
Ik wil ook plopjes Junimama's bedankt voor jullie lieve woorden,doet me echt wel goed Had trouwens net dikke stress heeeee,ik kwam toch niet op zwangerschappagina Dat word nog wat strakjes
Trouwens, Ik had daarstraks zo'n sterk gevoel dat het 'n jongetje is dat ik echt verbaast zal zijn als het toch 'n meisje blijkt te zijn. Ik wil diep in mijn hart nog steeds alles rozzzzzzzzzzzze maar jongetjes zijn ook heel leuk,zegt 'n mama die er al 3 heeft Fijne avond allemaal....
Hey meiden oh ik kan ook echt niet wachten tot ik wat voel, maar helaas zal dat nog wel een tijdje duren..... iemand al iets van guusje gehoord. Moest vandaag toch voor een echo maar zat niet zo goed in haar vel. Ben benieuwd hoe het is gegaan. groetjes jolan
ey dames ik ga naar me bedje toe, ben moe heb een rotdag gehad, leg ik m orgen werk uit liefs joanita
Haha mijn lievelingskleur is roze, dus mijn zoontje moet het in de maxicosi toch echt met een gehaakt dekentje doen waar roze in zit! Maar mijn zoontje schijnt zo'n ontzettend jongenskoppie te hebben dat ik nog nooit heb gehoord: Wat een leuk meisje heb je daar! Hier trouwens ook echt het gevoel weer een jongetje te krijgen, en de man van de echo bij mijn eerste zei dat in zijn ervaring 98 procent van de vrouwen het juiste geslacht in gedachten hebben! In de praktijk zal hij het misschien wat overdrijven maar ik denk dat je gevoel er niet snel naast zit. Tenzij het zo'n gestuurd gevoel is. Jongens, ik wil de rokendiscussie hier echt niet weer op gang brengen maar ik krijg gewoon een rotgevoel van uitspraken als: Iemand moet het voor zich weten. Als het alleen om je eigen gezondheid gaat zeg ik: Ja uiteraard! Maar zo'n kleintje is toch geen eigendom? Het is een eigen individu, en ik vind dat je je eigen belang dan opzij moet zetten. Maar goed, het zullen mijn hormonen wel zijn die me om dit soort onderwerpen extra verdrietig maken. Morgen naar de vk! Als ik het hartje weer gehoord heb durf ik echt te gaan genieten. Tot nu toe ben ik best bang geweest, zeker na de verhalen van miskramen na goede echo's enzo. Herkennen jullie dat?